juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

vannacht was beter. Ik ben om 21 uur gaan slapen en hoorde lieke om 1 uur en 2 uur, maar viel snel weer in slaap. Daarna om 3.30 en toen gign ze niet meer slapen: flesje gemaakt en daarna weer keurig in haar bedje gaan slapen.
    Vanmorgen om 8uur werd ze vrolijk kletsend wakker, dus ik dacht: jippie, het gaat weer beter.

Fles gegeven: 90 cc van op en daarna heb ik haar voor haar nieuwe kiekeboe speeldorp gezet en daar heeft ze even gespeeld, maar om 9 uur was ze alweer moe en heb haar weer op bed gelegd. Ze ligt nu te slapen.

Ze heeft nog steeds diarree, en hoest ineens ook heel erg (vastzittende hoest). Verder heb ik wel het idee dat ze wat lekkerder in haar vel zit. Ik ga denk ik aan mn moeder vragen of ze morgen hier op kan passen. Normaal gaat ze altijd daar heen op woensdag.

Verder zijn jullie allemaal heel erg dat jullie lieke en mij zo uitlachen om haar poepverhalen ;) hahahahhaa, Oh heb ook zo erg moeten lachen.
    De wasmachine draait overuren hier. Elke dag 4 nieuwe setjes kleren.....Zeker na een nacht zitten heel haar kleertjes onder :(

nou da twas weer genoeg van mij :D

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo komen EINDELIJK...wat fotos....

op de fiets en mn kleur haar...

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

in zijn loopwagentje

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

de pet van papa op

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

gister bij opa en oma geweest en daar stond een verrassing in de tuin...

een baby schommel

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

en de tv kast met bram en mac

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou dames tevreden haha....
    zie hyves voor meer

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    :D jaaaaaaaaaaaaaaa foto's!!!!!!
    Wat een heerlijk ventje is het toch!!!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden, wat zouden jullie doen?

voorlopig alleen melk aanbieden (omdat ze daarvan nog niet veel drinkt) en dus geen fruit/ groente?

heb net om 8 uur fles gegeven (90 cc op), zal ik dan zo gewoon weer melk geven, of fruit?

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

fruit zit ook vocht in...
    als ze maar vocht binnenkrijgt

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mac leuke foto's!!!!

@jolan hahah ja jouw poepverhalen zijn gewoon leuk:D lach me rot maar wel balen voor jou en dan vooral de was...
    Heb echt medelijden met je, ik zelf heb echt een hekel aan wassen en alles wat er mee te maken heeft hahaha
    Over drinken, ik zou zelf melk aanbieden, maar als je het aandurft kun je ook fruit geven..maar ik zou bang zijn dat dat er uitkomt,is toch meer rotzooi dan melk;)

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    thanks meiden

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jolan ik zou ook alleen melk geven!

mac: leuke fotos! Vrijdag kan ik hem lekker in levende lijven aanschouwen ;)

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

en nu ook nieuwe fotos op hyves!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja heb er zoooo zin in!!!!

en in het echt is ie nog leuker...haha:D:D:D

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

ben trouwens gelukkig ongi geworden, moest afgelopen zaterdag al... maarja....
    nu gelukkig toch...

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jaaaaa heb ook zo'n zin in het weekend :D hopelijk is het hoesten dan over bij lieke, anders houdt ze iedereen wakker. Of we leggen haar in een apart hokje ;)

mac, oh gelukkig weer ongi :D

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi allemaal,

Hier vanochtend naar de ha geweest. Had zo een pijn aan mijn amandelen dat ik meteen de ha belde, en gelukkig kon ik er meteen heen. Heb een kuur gekregen die ik af moet maken, en terugkomen als het weer beter is om te kijken wat de grootte is en dan te bepalen of ze er weer uit moeten of niet.

Het zonnetje schijnt dus ga zo aan de slag in huis voor zover ik het kan.

Mijn kleine staat in d'r box en maakt zijwaartse stapjes, denk dat het niet lang meer gaat duren voordat ze loopt.

Mac, mooie foto's! Zal eens op hyves naar de rest kijken...

Jolan, idd alleen melk geven. Het gaat erom dat ze vocht binnen krijgen.

Dames met goede nachtrust, wat fijn is ook heerlijk op z'n tijd he.

All, haiiiiiiiiiiiiiii

Zo en nu ontbijten en aan de slag.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sr, als je amandelen eruit zijn kunnen ze toch niet meer terugkomen of wel?
    Hopelijk slaat het kuurtje snel aan.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Debby: Leuke foto, wat een heerlijk vrolijk gezichtje! Ik ga die sack and seat ook bestellen, lijkt me erg handig.

@Sarah: Wel wat beter, dus we kunnen eindelijk met de Pepti beginnen! Krijgt Finn ook Pepti of iets ‘sterkers’? Wat lief, echte kusjes!

@Bloempje: Wat een mooi meisje heb je toch!

@Tam: Hey jij hebt de sack and seat ook, leuk! Dat verbaasde koppie van Danian, lief!

@Joa: Veel plezier in de stad, zal je goed doen, lekker wandelen in het zonnetje :)

@Jolan: Fijn dat ze weer iets beter slaapt. Arm ding, ook nog hoesten erbij. Hoe is het met haar billetjes?

@Mac: Leuke foto’s! Wat een lekkere bolle wangetjes heeft Bram!

@Jolan: Ik ben tijdens die buikgriep ook gewoon groente en fruit blijven aanbieden, maar wel stoppende dingen. Zoals banaan en rijst. Ook omdat ze met alleen drinken nóg meer spuugde.

@SR: Hopelijk slaat de kuur aan en hoeven je amandelen er niet uit, geen fijne ingreep bij een volwassene. Wat goed van je meisje, stapjes maken in de box!

Deel Deze Pagina