ow ok, klinkt toch wel heftig zeg! hopelijk krijg je inderdaad gewoon weer eisprongen met die medicijnen. je had afgelopen maand toch wel positief getest met de ovulatietesten?
ja dat wel, maar die reageren op het lh hormoon. Als ik pco heb dan heb je per maand een hele hoop halve eisprongen waarbij je ook lh aanmaakt. Daar heb je dus niks aan. Ik zou alleen kunnen temperaturen, ik ga dat doen wanneer ik eindelijk ongesteld mag worden. En heftig... ach nu valt het wel mee, nu ik naar de gyn mag. Ik ben nu alleen maar nog dankbaarder voor Emma.
ja begrijpelijk. kunnen ze je niets geven wat de menstruatie opwekt dan, want nu zit je ook steeds zo af te wachten
ja dat kan wel. Maar ik heb dat niet gevraagd omdat ik weet dat de gyn op dag 3 van je cyclus bloed zal willen prikken en dan zou ik dat net mis lopen. Dus ik vraag het wel aan de gyn als het nog niet doorzet!
ja waarschijnlijk als er meerdere follikels rijpen en een cyste vormen dan heb je daar last van. Dus het is heel waarschijnlijk dat ik dat heb... en anders weet ik het ook niet meer
@Jolan: aaaah die schoonvaders ook 8 dozen aaaaaggghhh Kan je niet iemand verblijden die ook bij het weekendje is?
oh mn schoonzus belt net dat ze wel 4 dozen wil overnemen, dus dan hou ik die andere 4 gewoon zelf. Heb ik in ieder geval voorlopig genoeg luiers billendoekjes zijn ook in de aanbieding, die gaat zij morgen halen
Hey Debby, balen dat je PCO hebt. Wel fijn dat je zo snel al naar de gyn mag. Ik heb het zelf ook, maar dan heb ik helemaal geen eisprong. Beterschap voor alle zieke kindjes, ik zal duimen dat ze van het weekend weer beter zijn. En ook de kindjes die niet mee gaan natuurlijk.
guusje kan jij alleen zwanger worden met clomid en primolud dan? Wel raar dat je helemaal geen eisprong heb... wordt je dan nooit ongesteld?
@jolan, awww arme lieke, t moet nou wel snel beter gaan hoor!! @debby, he jakkes... dat klinkt niet best, dan heb je met Emma wel veel geluk gehad, t mooie wondertje @natja, hij is vrij ligt, geen idee of ie er makkelijk af kan eigenlijk Zwart met roze is leuk Collin heeft geen oorontsteking! en ik mag ook gewoon weer gaan zwemmen.. rara wat heeft ie dan.. Exceem! heb hydrocortisonzalf gekregen, t zit in, en achter zijn oren, en dus ook op zijn rug, en beetje op zijn beentjes..en heb ook nog een andere vette creme gekregen voor als ik klaar ben met de hydro dinges zalf.. Dus ben benieuwd.. verder gaat hier alles goed.. Collin kruipt nu heel de boven verdieping rond..
en hoe komt hij aan die exceem dan? Idd lieke moet nu echt snel beter worden , ik vrees met grote vrezen......
Geen idee hoe die er aan komt.. ik had t niet eens door eigenlijk dus zo erg is t niet, zijn huid is alleen erg droog op die plekjes.. hij SLAAPT eindelijk... hij had alleen geslapen van 11-12.30 niet te genieten.. smijten met zijn fles en eten.. nou dan maar zonder eten naar bed... maak hem straks wel wakker voor zijn fles..
arme collin, is ie ergens allergisch voor. Jolan niet te veel vrezen, in 3 dagen kan ze nog heel erg opknappen!
nou t slapen was van korte duur, om 18.15 was meneer wakker.. groente gegeten, toetje gegeten, en halve fles pap (met lepel want de fles moet meneer niet!) En nu ligt ie te krijsen in bed.. nee hoor hij is niet moe twijfel of ik m eruit zal halen of nog ff proberen, en of ik m straks nog weer wakker moet maken voor een fles..