juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Alleen ff ego, Jason weegt 7280 gram en is 71 cm. Nog steeds onder de onderste lijn, maarja wat doe je eraan.
    Ze vroegen al of hij erg druk was, en dat is hij ook...
    Hihi hij zegt steeds vaker mama nu, maar als ik het op wil nemen dan houdt hij zn mond grrr haha

@jolan beterschap meis hoop voor je dat je het weekend toch mee kan gaan met de meiden

@natja hihi wegen bijna even veel Jas en Isabel

@guusje klote zeg dat hij zo wakker was...:( hopelijk voor jou vanacht een betere nacht!! *knuff*

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jeee jolan, wat onwijs kut voor je.. idd lekker je bed in.. en het is heerlijk als je mams even wat over kan nemen van je.. hele dikke knuffel van ons hier!

guusje, jeetje, idd vreselijk als je ze niet kan troosten en ik vind de nacht dan ook echt niet leuk.. dan lijkt alles altijd erger... het harde huilen, hoe lang het duurt etc.. ben dan altijd blij als het weer ochtend is na zo'n nacht..:(

ehhh...collin... meiden willen uitslapen he? dus met het weekend NIET vóór 10 uur pyama party houden he? boef!":D

jeetje mama, lekker dan... heb je niet een extra kind om voor te zorgen zijn het wel een berg vissen die je slapeloze nachten bezorgen! hoop dat het snel weer over is!

fijn dat ie weer goed gekeurd is sam! enne ach.. vet kweken kunnen ze altijd nog wel! is gewoon een tenger mannetje!

wow debby! wat goed!!!! 7,2 kilo! wat doe je eraan? volg je speciaal dieet? ik wil ook 5 kilo eraf, dus tips zijn welkom!

3. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    verstandig! goed dat het nu in ieder geval uitgesloten is!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @bloempje ja vind ik ook hoor ben allang blij dat hij boven de 7 kilo zit:D en dat ze niet gingen zeuren want ik ging alleen ff naar inloopspreekuur omdat ik wilde weten of ie nou aankwam.
    Jouw fotospam was erg leuk hihi lekker bekkie heeft ze!!

We hebben net op 2 huisjes gereageerd. zelfde flat allebei alleen 1 op verdieping 3 en 1 op 6. Wel allebei 4 kamers bij eentje staan we op 1 en eentje op 4....

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113

Deel Deze Pagina