En nog een keer! Hij is er heel blij mee Ik zei al tegen vriendlief, en straks is het janken als ie in dat ding moet hahaha
@maaike beterschap voor Bram @jolan ja lijkt me wel raar met 5 jaar nog niet..een collega van mij heeft een zoontje van 1,5 ofzo en die slaapt ook nog niet door..maar bij haar is het discipline..zij laat alles toe wat hij wil @tamtam dat is niet veel nee, Jason slaapt denk ik ook zo iets @maaike dank je!
wij hebben dezelfde stoel alleen met donker blauwe bekleding. Danian zit er alleen niet goed in nog, maar hij is wel makkelijk
ja lieke heeft net 2 keer achter elkaar zonder hulp gedraaid kijk ineens, ligt ze op haar buik. Toen nog even voor de film zal hem zo even erop zetten alleen terug gaat niet en nu ligt ze te mopperen hahaha
Leuk blauw!! Die vond ik ook mooi, maarja als de 2e een meisje is...hhah (over een paar jaar dan he!!). Jason is er ook nog te klein voor, maar de wipstoel was niet goed meer...Jason was ermee gevallen. Gelijk zn neusje en boven zn lip kapot. Dus moesten wel kinderstoel hebben.
BRRRRRRRRRRRRRR Heb net 2 uur buiten gelopen voor mijn werk... WAT IS HET KOUD. @Laura en Aal: Succes bij de ha. Fijn dat jullie beide zo snel terrecht konden @tamtam: balen meid. Ik heb geen tips voor je... lijkt me heel lastig en frusterend dat je niet weet wat er is. Misschien heeft het cb tips voor je. Of misschien even googlen. @Jolan: Zal even voor je kijken bij de ah. ga zo verder bij lezen. Ik ga even een warm chomomelletje uit de machine trekken.
TamTam,gebroken nachten zijn echt heel vermoeiend ,kan erover mee praten! mijn ventje is deze nacht maar 2 keer wakker geworden dus ik heb goed kunnen slapen! het is hier per nacht echt verschillend! soms word hij rond 1 wakker en weent hij tot 02:00 u! maar dat valt niet vaak voor! en vroeger ging meneertje dus niet voor 22:00 u slapen en dan moest ik hem nog in slaap wiegen ook! was zo gewoon van aan de borst in slaap te vallen! maar dat begint nu allemaal te beteren! zijn flesje krijgt hij in zijn bedje en daarna laat ik hem wenen ! als hij erg van streek is ga ik naast hem staan (maar pak hem niet op) en voor de moment werkt dat nu. meestal slaapt hij na een uurtje! we zijn dan ook pas 3 dagen gestpt met de bv dus we zullen wel zien hoe het verder gaat! en hoeveel wegen jullie kleintjes nu? mijn ventje is nu 7 maanden en 2 weken en weegt 7 killo 120. hij is een tijdje niet bijgekomen en at ook slecht maar dat begint nu ook te beteren !
Heb het Cb gebeld en wordt binnen 3 dagen terug gebeld, want de vrouw kon het zo ook niet zeggen(zij zat ook niet bij mijn eigen CB) Ze dacht dat hij idd wel is honger kon hebben. Ze vroeg of hij groente en fruit kreeg heb toen gezegd dat hij groente sinds vorige week niet meer krijgt en dat fruit ook niet van harte gaat. Toen zei ze dat hij wel de flessen moest afbouwen en ander eten moet krijgen, maar ja als hij dat nou bijna niet wil? Ander drinken wil hij ook niet, dus dan moet ik toch wat? Ze zei ook dat ze eigenlijk voor de 5 maanden die late fles er niet af willen hebben, dus dat wij wel erg vroeg die er af hebben gehaald. (Is mij nooit verteld) Ook kan het komen, omdat hij nu naar de opvang gaat hij meer indrukken te verwerken krijgt. Ga vanavond wel een flesje proberen voor wij naar bed gaan kijken hoe dat gaat, maar weet alleen dan niet of ik op 4 flessen uit kom.
Ja het is erg vermoeiend. Hopelijk komt er bij jou nu verbetering in nu je flesvoeding geeft. Hoeveel Danian weegt kun je hieronder zien Hoe heet jou zoontje eigenlijk?
@ilse brrr tis idd koud buiten, is je chocomel lekker? @missc mijn zoontje weegt denk ik 7 kilo nu @tamtam raar hoor dat ze dat zeggen van die fles, zij kunnen wel zoveel wel of niet willen, maar als jullie het zo willen is het toch goed?? Laatste fles is hier nog wel laat, maarja wij vinden dat niet erg, dan komt ie s ochtends ook niet zo vroeg
Dat zou helemaal super zijn als het nu een meisje is! Goed uitgekiend zeg, ook voor juni Nee, ik heb geen ervaring met het laten besnijden. Bij mijn man is het gebeurd op 7 jarige leeftijd en dat kan hij zich nu nog steeds herinneren. Lijkt me heel verstandig van je om het nu al te laten doen, succes alvast!
mijn man is van huis uit ook moslim, maar doet er nu eigenlijk niets meer aan. waar komt jou man oorspronkelijk vandaan? Mijn man komt uit Suriname