mijn man komt uit Turkije hij is ook heel laat besneden daarmee ook de beslissing om het nu al te doen! en het geneest nu ook veel sneller! @t tamtam , mijn zoontje heet Enes Sami
Mijn schema is: 09.00 fles 12.00 pap (brood) 15.00 fruit soms ook sap 18.00 groente 21.00 fles (soms later)
Bij jou is de eerste fles een stuk later dat lukt mij bij Danian echt niet af en toe is het 7.30 uur maar meestal 6.30 uur, dus dan wordt het ook lastig om de laatste fles later te gaan geven.
tamtam, ik denk dat het niets uitmaakt of je die late fles later gaat geven. Tenminste, bij lieke werkt dat niet zo. Als ze om 19 uur de laatste krijgt wordt ze rond 8.30 (soms later, soms eerder) wakker, als ze om 20.30 de laatste krijgt, wordt ze even laat en soms nog vroeger wakker. Ik denk dat je gewoon een tijdje nu hetzelfde moet blijven doen ipv elke week iets anders proberen. Laat hem in een ritme komen.
@MissC...welkom! 20 weekjes...jeetje...dat was ik vorig jar ook rond deze tijd! Ben je weer in juni uitgerekend dan ongeveer toch? OW ik lees het al! haha! Sorry! Finn is ook niet besneden...wel spannend! Maar van wat ik heb gehoord vat het best wel me toch? Succes Finn weegt nu bijna 9,5 kilo...hij is 73 cm. @Tam..nee dat klinkt niet echt als veel slaap...hetzelfde als wat Finn slaapt overdag. Bij Aaliyah is het wel zo dat dat maar 3 flessen zijn heh! Als het er 4 zouden zijn kan het best dat de laatste later zou zijn en dat je het dus wel red! Stel dat je 4,5 uur tussen de flessen hebt...dan zou het er zo uitzien: (even een voorbeeldje dan heh) 8.00 fles 12.30 fles 15.00 fruit 17.00 fles 18.00 groente 21.30 fles Zou het het dan nog niet redden? Hij gaat dan misschien om 22.00 naar bed (of als je hem om 7 uur de fles geeft om 21.00 uur) Beetje pap door de fles misschien? @Aal..we willen wel een foto heh! Als hijerin zit! Hahaha superstoer! Hij kijkt er ook echt bij als of hij willen zeggen:"Nu ben ik groot! Don;t mess with me!" @Mac...aaaccch arme brammetje! @Ilse...ja hier vriest het volgens het weer op de computer! Is ook echt koud! En ik moet nog boodschappen doen en wilde echt met de hond naar het park! Dat heb ik dit weekend niet gedaan omdat het zo aan het sneeuwen en regenen was!
Het gaat mij er ook niet om dat hij 's ochtends later komt het gaat mij er om dat hij door slaapt tot 6.00 uur bijvoorbeeld en niet steeds wakker wordt dan krijg ik ook mijn slaap zonder dat ik er uit moet snap je?
Ok, dan heb ik het denk ik verkeerd begrepen. Maar toch betwijfel ik, dat als je de laatste fles later geeft, dat hij dan doorslaapt. Maar je zou het eens kunnen proberen.
Koelstra - Baby & Tiener Superstore - Dé winkel voor hippe baby en tiener artikelen! hier zijn de buggy's nog wel in de aanbieding
Om 8.00 uur de 1e fles pas dat red Danian niet. Meestal is het 6.30/7.00 uur. 4,5 uur ertussen weet ik ook niet of Danian dat red. Zonder groente wordt het cker lastig om op 4 flessen uit te komen. Het is meestal zo: 6.30/7.00 uur:1e fles 180+6 weer slapen 8.00/9.00 uur:wakker en aankleden 9.30/10.00 uur:fruit(half potje 6 maand) 10.00/11.00 uur: slapen(ander half tot 2 uur) 12.00/13.00 uur:wakker 2e fles 150+5(laat hij meestal 30 cc staan) 14.00/15.00 uur:weer slapen uurtje ongeveer 15.30/16.00 uur: 3e fles 120+4(laat hij meestal ook wat staan) soms nog slapen tussen 17.00/17.45 uur 19.00/19.30 uur:4e fles 180+6(laat regelmatig wat staan, maar soms ook leeg) Als hij weer groente krijgt valt de 3e fles weg of wordt kleiner zolang hij niks anders wil drinken. Groente krijgt hij om 17.00 uur anders zit het te dicht op de fles van 19.00 uur en drinkt hij niks. Hij zit tussen de 500 cc en 700 cc melk, maar dat ligt er aan hoe hij de laatste fles drinkt. Hij krijgt wel opvolg melk voor hongerige baby, misschien is dat te veel?
meiden, bij de hema verkopen ze ook autostoeltjes. Wij hebben er 2 nodig, en om nu 2 hele dure te kopen, dacht ik aan deze. Kan alleen nergens vinden of deze getest is. Weten jullie het misschien? HEMA - baby - onderweg - autostoeltje baby en deze HEMA - baby - onderweg - doorgroei autostoel
@jolan zou het zelf niet doen, maarja das persoonlijk dan zou ik eerder een maxi cosi priori erbij kopen voor 99 euro