Jolanda, de Hema-zitjes komen er in de test van de Consumentenbond niet echt goed vanaf (5,5 en 5,6; de PrioriFix krijgt bijvoorbeeld een 7,7). Ik zou het dus ook niet doen.
ok thanks! Kijk dat kon ik dus niet vinden en als ik dat lees, zegt dat al genoeg Waar heb je die test gevonden?
We zijn lid van de Consumentenbond . De priorifix zal degene met isofix zijn, de andere versies zijn niet getest (kan ik in ieder geval niet vinden, maar eigenlijk worden alle maxi-cosi's gewoon goed beoordeeld).
nou lieke die is haar slaap geloof ik weer aan het inhalen ofzo.... Ze heeft pas 1 fles op en verder niets Ligt nu nog steeds te slapen.
Hoi meiden Collin heeft weer oorontsteking hij krijgt nog geen 2e kuur ik moet woensdag terug, of eerder als t erger wordt...
@Tam...Ik zei ook 8 uur als voorbeeld heh...het ging meer om het schema. Ik vind het lastig...in het schema wat je nu volgt zit ook niet echt een ritme/logica...Niet dat dat perse hoeft natuurlijk hoor! Haha! En zonder groente op 4 flessen is toch niet lastig? Finn heeft vanaf 3,5 maand 4 flessen gekregen. Hoezo wordt valt de 4e fles weg als je hem groente geeft? Als je ook groente geeft kan er juist meer tijd tussen de flessen gaan zitten omdat ze tussen door ook vol zitten. Dan zou je bijvoorbeeld zo kunnen proberen: 6.30 fles 180+6, slapen 8.30 wakker (ik geef dan rond dit tijdstip thee en over een poosje ene tussendoortje...maar Danian wil niets drinken naturlijk) 11.00 fles 150+5, slapen 13.00 wakker en fruit 15.30 fles 150+5, slapen 17.30 groente 20.00 fles 180+6 en pap, slapen Drinkt hij ook niets anders uit een tuitbeker? En over de voeding voor hongerige baby's...geen idee of dat teveel is...dat zou je moeten overlegen of gewoon moeten proberen! Onze KA zei wel dat het bij sommige kindjes erg zwaar op de maag kan vallen.' Ik denk wel dat het waar is wat Jolan zegt...als je nu weer gaat veranderen houdt dan goed vol! Niet na een paar dagen alweer de moed opgeven! daar raakt ie alleen maar van in de war denk ik! Kop op meid! @Lau...balen zeg...arm poppie! Wat mac zegt...kijk aub uit...schrok gewoon van dat verhaal wat ze vertelde!
@sarah haha ja hij vind het echt een geweldig ding!! Alleen hij zakt nog een beetje onderuit @natja thnx haha precies diegene die ik wil is 59 ipv 49...moet even kijken naar mn salaris @jolan ik zou het ook niet doen, zou voor een bekender merk gaan Zo die Lieke die heeft slaap, wel lekker kan je even wat voor jezelf doen! @laura arme Collin beterschap, waarom krijgt hij nu geen kuur? @tamtam ben het beetje eens met Sarah! Ik zou dan de laatste fles idd later doen en dan rond 18.00 groente dan heeft hij ook tijd om honger te krijgen.En idd laat hem er aan wennen, want anders blijft hij in de war raken. Ik denk zelf wel dat als je de laatste fles later geeft hij ook langer weg zal blijven....
Hahaha ik moest echt lachen! "Doei mam...ik ga...tot morgen ochtend met de fles!" Sorry...heel flauw! Finn hangt ook soms nog wat in zn kinderstoel...terwijl hij toch al 15 rechtop kan zitten zelf/los. denk dat het net als bij volwassenen gemakzucht is! Hahaha! Hoevaak ik niet onderuit hang op de bank (zoals nu!)
nou ik hoor lieke, dus ga haar een fles geven en dan even naar het reisbureau. Vakantie in optie zetten voor de zomer
Hahhahah zo had ik het nog niet eens gelezen LOL Ja Jason hangt overal in whahaha lui ding is het, net als zijn moeder!!!! Zit nu nog in mn badjas...echt té erg. Jason kan heel even zelf zitten maar dan moeten wij hem wel neerzetten hoor.