Die is mooi hoor! Is dat de Bloom? (krijg ik ook. ) Manlief werkt bij de gazelle. En nu tijd voor mooi weer, lekker eropuit met de kleintjes! Weet alleen nu al dat iedereen Esmee op de fiets mee wil nemen straks. Zie ik dus echt niet zitten he.....
Dat wil je dus écht niet horen als je juist zo trots bent op de zojuist gekweekte haartjes van je baby!
Oke heel vaag dit allemaal haha ineens onderwerp gesloten.... Nouja goed. Bloempje onwijs bedankt voor je spam!!! Ik vind r echt zooo cute met die haartjes. Ik had ook altijd zoveel haar, toen ik 6 wkn was had ik al allemaal krullen (nu niks meer van over helaas). @jolan en nath ook al mooie spam's!!! Julian kijkt zo lekker vrolijk whahaha @laura ook ik sluit me aan bij de mensen die je de reactie niet wil horen, maar het is je eigen keus. @ilse heerlijke he even fietsen. Ik fiets sinds gisteren weer naar mn werk (sven heeft me weken lang gebracht) maar vind het heerlijk!! Ik heb Eva ook nog niet kunnen vinden @debby foto van dat lekkereding!!!! Kunnen wij ook mee genieten @nath ik heb ook geen moeite met stoppen @maaike ik ga geen pillen ofzo slikken hoor, dat honger gevoel ebt vanzelf wel weg...Is gewoon iets psychisch Sorry als ik iemand over geslagen heb, doe het uit mijn hoofd
Naah en iedereen is weer weg als ik er ben... Jason heeft de laatste dagen in zijn bol om niet te gaan slapen s avonds...Hij is nu nog wakker. Verder weinig te melden, ben erg moe........
Sam, vervelend he als je eindelijk tijd hebt om online te gaan en vervolgens iedereen 'm smeert! Zal 't niet willen slapen in de lucht zitten? Hier een dame die ook de laatste paar dagen ineens moeilijk doet om naar bed te gaan. Trouwens knap dat je dit allemaal uit je hoofd kan!
@steph ja is niet echt leuk idd als je online kan en elke keer iedereen al slaapt, maarja tis ook al best wel laat. Dank je vind het ook best knap van mezelf Jason slaapt eindelijk in de box in slaap gevallen, zo maar proberen in bed te leggen heeeeel voorzichtig
hihihihih ach die haren komen vanzelf wel bij alle meiden en jongens hier! ik zal bij de eerste knipbeurt het netjes verdelen en opsturen..hihihihihi net iq test mee gedaan, leuk vind ik dat altijd! fijn dat je nu een beslissing hebt genomen laura, en als je achter je besluit staat is het misschien lastig te vertellen, maar als je er zelf 100% achter staat is het gewoon goed! mooie fiets hoor! en wat een geweldige foto's van julian! hij kijkt zo heeeeerlijk boos.. geweldig! echt zo'n bijdehand koppie! mooi manneke! nou ja, esmee en lieke jongens... ach ze zijn niet goed... zelfs als sasha helemaal in het rose is, met speldje in dr haar zeggen ze het nog... wow, debby! hahahaha... stotteren, rood hoofd? nou succes dan... hoop dat het snel over is! lijkt me best onhandig! ik ga zo lekker slapen! morgen werken en dan gelijk etentje dus zal er niet zijn! vrijdag weer! fijne dag iedereen morgen!
Goedemorgen! Steph, is inderdaad de Gazelle Bloom. Ik wilde niet voor 1000 euro een nieuwe kopen om vervolgens over 5 jaar weer een nieuwe te kopen. Dus nu maar even 2e hands en vanavond naar Beverwijk Sam, vervelend dat Jason niet wil slapen! Jul slaapt overdag bijna niet dus is 's avonds heel snel vertrokken
Goedemorgen! Dat is wennen, opeens zo'n nieuw topic . Heb niet zo veel te vertellen, maar wilde iedereen gewoon even een prettige dag wensen en zeggen dat er weer enorm leuke foto's en filmpjes op de site staan van alle grote kleine baby's.
Ja sommige mensen zullen er niet leuk op reageren, maar je moet toch doen waar jij je goed bij voelt hoe moeilijk het ook is. Kamasutra beurs is wel leuk ik ben er een paar jaar geleden ook geweest. Veel plezier in ieder geval.
Goedemorgen, Vannacht wel goed geslapen ondanks dat Danian om 3.45 uur wakker was. Ben er een paar keer uit gegaan voor de speen. Dat gehoest ook zo zielig. Heb om 6.50 uur de fles gegeven en heb hem weer in bed gelegd en hij ligt nu nog te slapen Ik ben er om 9.30 uur maar uit gegaan. Hij zal het wel nodig hebben. Verder heb ik weer meer last van mijn pols en daar ben ik niet blij mee net nu ik weer bij mijn oude werk wat wil gaan doen. Ik laat het wel doorgaan, want of ik nu hier last heb of daar maakt ook niet uit en ik heb er echt zin in. Sommige mensen zeiden al misschien moet het eerst erger worden voordat het beter wordt. Ik heb er natuurlijk lang weinig mee gedaan. Ach we zullen zien het is in ieder geval niet fijn. Gisteren nog dames mee gedaan met de IQ test? Ik wel en had 111. Toch best goed aangezien ik hem vrij pittig vond. Andere jaren zat ik iets hoger.
@Sam: Geen idee waarom ze zoveel spuugt, heeft ze altijd al gedaan. Ze lijkt er geen last van te hebben, dus het is vooral lastig voor mij. Achja, oooooit gaat het over @Nathalie: Wat knap dat Julian papa kan zeggen! @Ilse: Dat zijn wel heeeeel veel Evas. Heb jouw Eva nog niet gevonden.. Mamafiets: Ik ben ook van plan er eentje te kopen, niet zon dure, maar gewoon een non-merk versie. Ben toch niet zo iemand die uuuuuren gaat fietsen. @Debke: Leuk dat je er weer bent! Spiek af en toe nog bij je fotos op hyves, mooi mannetje is Damien. Slapen: 20.30u tot 08.15u, 10.30u tot 12.00u, 14.00u tot 15.30u, 17.30u tot 18.30u. Ongeveer Roken: Ik ben wel een roker, maar geen echte meer . De ene dag rook ik helemaal niet, de andere dag rook ik er wel 10. Geen pijl op te trekken. @Tamtam: Balen dat hij gisteravond zijn groente weer niet goed at Oh, we hebben een nieuw topic zie ik. Even zoeken Aha, gevonden! @Bloempje: Wat een knapperd is Sasha toch! En die haartjes *jaloers* haha @Debby: Oeh, maak eens stiekem een foto. Ben nu wel nieuwsgierig naar dat lekker ding! @Lau: Als je naar de Kamasutra beurs gaat, ga NIET dat doolhof in. Ik ben nog steeds getraumatiseerd Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, je moet doen waar jij je goed bij voelt en je niks aantrekken van de mening van een ander! @Stephanie: Leuk filmpje!! @Nathalie: Mooie fiets heb je uitgezocht! Leuke fotos van Julian en Lieke! @Sam: Is ie uiteindelijk nog lekker gaan slapen? @Tamtam: Lekker dat je nog tot half 10 hebt kunnen slapen! Balen van je pols