juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hm, ze is weer stil......
    Jeetje!!!! Het is bijna 5 uur geleden dat ze haar fles op had.......

We gaan trouwens met vrienden die ook een zoontje hebben (schelen 6 weken) naar het gardameer

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Omdat hij net een kuur gehad heeft en wel koorts vrij geweest is dus t weer een nieuwe oorontsteking is. Willen ze aan kijken of de koorts aanblijft of dat t afzakt. Voor ze hem weer vol stoppen met antibiotica..

En ik weet als geen ander hoe t zit met oorontsteking mijn beste vriendin haar vriend is aan 1 kant doof door een middenoorontsteking op jonge leeftijd!
    Dus no worries als t me niet aan staat zit ik zo weer bij de ha!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    emme hoe komt de maxi cosi tobi uit de test? En de romer King?
    Zou je even willen kijken voor me, ik ben zelf geen lid...

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
  5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Danian kan niet altijd 2 en een half uur of langer wakker blijven.
    Zie dat jij in het schema na 2 en een half uur eten geeft en dan slapen, maar dat red Danian denk ik niet.
    Helemaal niet om dan nog te eten.
    4 en een half uur tussen de voedingen lijkt mij ook erg lang, maar ik kan het mis hebben.
    Ik zou wel na 2 uur wakker iets kunnen geven en dan slapen.
    tuit beker heb ik ook al geprobeerd zelfs water met een klein schepje melk wil hij ook niet.
    Ik wissel ook niet steeds van schema alleen overdag kan het wisselen, want dan ligt het er aan hoe lang hij slaapt etc.

6. MissC

MissC Actief lid

10 okt 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    in belgie voeden wij heel anders!
    dan bedoel ik met fruit en groenten papjes!
    ik geef op aanraden van kind en gezin smiddags groenten en in de namiddag fruitpap.

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg!

Ik lig even op bed met lappie en Esmee zit naast me te spelen.

Sam, wat een knappe vent in de kinderstoel!

Tamtam, Esmee slaapt in de ochtend nog een uurtje en met een beetje geluk in de middag een uurtje. Ook niet echt veel.
    Ga ervanuit dat het wel meer wordt als ze straks ook meer gaat bewegen en dus moeier is.

Jolan, wat lekker dat Lieke het rollen ineens in de gaten heeft! :)

Hahaha teletubbies zijn op tv. Ze kijkt er niet naar om, maar het begindeuntje is er en ze zit ineens muisstil naar het beeld te staren.

Tamtam, over 3 dagen pas bericht? Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Kom je nu misschien op 5 flessen uit?
    Dan misschien iets minder in de 3e en 4e fles doen?

Laatste fles hier om 21:30. Geprobeerd om 'm weg te laten, maar daar kon ze nog helemaal niet tegen. Geen probleem!

Sam, krijgt Jason nog maar 2 flessen??? :$

Ons schema komt bijna overeen met die van Sarah, tijden wijken een half uurtje soms.

Jolan, kijk even op KIESKEURIG: Vergelijk producten & prijzen, lees reviews en kies voor de stoeltjes.

Krijg helemaal zin in vakantie als ik jullie zo hoor!
    Helaas voor ons niet dit jaar. Misschien in September met m'n ouders mee naar Tsechië of hoe je 't schrijft. Hebben daar een giga huis gehuurd. Kunnen we best bij in. ;)

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Binnen 3 dagen bericht:)
    Ze kon niet zeggen wanneer kan dus ook vandaag of morgen.
    De 2e fles heeft hij 130 cc gedronken om 12.30 uur.
    Hij ligt nu te slapen en dan krijgt hij normaal tussen 15.30 uur en 16.00 uur 120+4 waar hij ook iets van laat staan.
    Ik kan proberen of ik die fles tot 17.00 uur kan rekken met geven en hem dan iets meer geven en hem om 19.00 uur naar bed doen en dan om 21.00 uur of zo wakker maken.
    Hopelijk wil hij wel slapen zonder die fles.
    Das toch ook lekker met je ouders mee.
    Zijn jullie er toch ff uit.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @steph nee hoor geen 2 flessen haha. Pap is gewoon met melk aangemaakt en als we brood geven dan krijgt hij daar achteraan nog melk, want hij eet nog geen hele boterham.:)

Zo ik ben begin nu zenuwachtig te worden voor de h.a Ik ga even mn haren fohnen en dan moeten we weg......

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Succes meis

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Succes Aal!

@Laura: :( arm mannetje. Is hij nog steeds zo vrolijk?

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
  13. McGyver

McGyver Niet meer actief

ook al van die nare ervaringen, en ik weet dat jij als het je niet aanstaat je zo weer bij de ha bent!
    beter te vaak dan te weinig

14. Emme

Emme Niet meer actief

Tobi: 7,1
    King: ook 7,1

Ongeveer even goed dus ;)

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

scheelt niks dus, zou wel ff zelf gaan passen in de winkel, bram zat helemaal niet mooi/fijn in de king.
    en in de tobi wel....

en dat terwijl collin wel super in de king zit..

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx emme dan ben ik blij dat ik de tobi heb gehaald. Die zat
    voor Emma weer beter ;)

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ilse, tja t gaat met vlagen ene moment super vrolijk andere moment zijn de traantjes niet te drogen!
    Hij zit nu op 37.6 met zetpil.. net weer dikke tranen, en nu ligt ie te kletsen in bed, nou ja kletsen, meer even zijn ongenoegen uiten, ik noem het, hij is aan t schelden haha!
    Is geen pijl op te trekken eigenlijk op t moment..

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Aal..lekker toch! Moet kunnen hoor af en toe!
    Ik hou er ook van! Meestal (als ik vrij ben en niets hoef te doen) ga ik om een uur of half 11/11 uur pas douchen.
    Dan gaat Finn naar bed en kan ik dus op mn gemak douchen...anders moet ik dat doen voor hij wakker wordt...en dat is me te vroeg:p
    Hoe is het gegaan bij de dokter?

@Tam...je hoeft niet aangevallen te voelen hoor! Ik wil je alleen maar helpen!
    Ik dacht dat jij Danian altijd na de fles gelijk liet slapen...vandaar dat ik het zo neerzette. Finn krijgt namelijk zelf direct na het slapen de fles en blijft dan wakker.
    Je wisselt dan dus wel een beetje van schema...maak hem gewoon wakker joh! Dan weet je zelf waar je aan toe bent!
    ALs Finn om 13.00 moet eten en hij is om 13.15 nog niet wakker..maak ik hem meestal wakker hoor! Dan krijgt ie het vanzelf door! Misschien heeft hij wel gewoon behoefte aan structuur!
    4,5 uur tussen de voedingen is niet lang...want er zit bijvoeding tussen. En zelf toen Finn nog heleaal geen bijvoeding kreeg zat er in het begin 4,5 uur tussen (totdat hij 's nachts erg lang ging slapen) ALs hij straks 3 flessen krijgt...hoe wil het dan gaan doen? om de 3,5 uur geven en dan 13,5 uur niets?
    Sorry dat ik zo reageer...maar ik vind dat je een beetje bot en aanvallend reageert terwijl ik juist heeeeeeeeeel hard probeer mee te helpen en een oplossing probeer te vinden!
    Maar dan zal ik me er in het vervolg wel niet meer mee bemoeien!

@Lau...een KUS voor Collin...

@Mac...hoe is het nu met Bram?

Owww ik had net weer wat hoor!

Ik ben stoofperen aan het maken...een grote pan voor ons en een kleintje voor Finn...

Ik dacht op een gegevn moment:"wat stinkt het hier toch!"

in dat kleine pannetje drooggekookt...alles aangebrand! Hahaha!

Geen idee hoe het kan...genoeg vocht erin gedaan...laag vuur en het deksel erop.

Nu krijgt ie toch maar spinazie!

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    haha sarah, misschien toch te hoog vuur? geen idee hoor! (ben geen kok)

Deel Deze Pagina