hmmm na een halfuur schelden in bed net maar een klein flesje gegeven.. kijken of hij nu wel gaat slapen Is natuurlijk ook niet fijn dat liggen met oorpijn! Arm moppie toch.... Moet morgen gewoon werken, heb eigenlijk ook nog vergadering s avonds, maar pff zie t niet zitten om Collin zo achter te laten
Ik voel me niet aangevallen hoor en val jou ook niet aan. Het komt verkeerd over denk ik. Ik begrijp dat je me wilt helpen en daar ben ik ook blij om hoor. Dat gelijk na de fles slapen was eerder zo, maar nu hij langer slaapt niet meer. Komt nog maar zelden voor. Wakker maken vind ik zo zielig hij slaapt eindelijk wat langer dan 45 minuten per keer, maar misschien is het idd wel beter om vaste tijden in te voeren, maar doordat hij ook 2 dagen naar de opvang gaat is dat lastig. Morgen moeten we er om 6.30 uur uit, maar om dat nu elke dag te doen. Heb hem om 12.30 uur een fles gegeven en krijg zo de 3e fles pas, dus heb het toch weten te rekken Ik dacht dat het te lang zou zijn hij ligt ook wel te jammeren, maar dat is nog maar sinds 15 minuten. Heb ook een fles gedaan van 180+6 dan krijgt hij vanavond om 21.00 uur ongeveer de 4e fles en gaan we hem proberen om 19.00 uur zonder fles naar bed te doen. Nogmaals ik wilde je echt niet aanvallen hoor!! Bedankt voor het meedenken
@Lau...ja ik denk het...de grote pan was ook bijna droog! Het is de 1e keer met dit fornuis dat ik stoofperen maak eigenlijk...deze keuken is natuurlijk in het voorjaar/begin zomer pas gezet. Hahaha! ooooops! @Tam..ow gelukkig...sorry dan voor mn reactie...hihi! Ik zou ook niet elke dag er om 6.30 uit willen...Daarom geven wij de laatste fles eigenlijk pas om 9 uur...zodat ie om 9.00 (of een half uurtje eerder) wakker wordt. Met ons werk kan dat ook gewoon...of iemand komt hier...of hij wordt gebracht en het maakt hem dan niet uit dat ie niet elijk zn fles krijgt...hij wacht heel geduldig! (verbaasde me zo!) Hier heeft het echt geholpen om alles op vaste tijden te doen! Al slaapt ie dan maar 45 minuutjes...dan is ie 's nachts moe! Hahaha! Ow nee..dat is wel heel erg om te zeggen! Finn was er na een paar dagen aan gewend en paste zichzelf daar op aan! Het zal niet bij elk kindje zo makkelijk gaan...maar wie weet! Ik ga voor je duimen dat ie goed gaat slapen vannacht! Hier heeft het hongerlapje vanmiddag een halve liga gekregen. Wilde ik eigenlijk nog mee wachten tot eind deze week...maar had ze alvast gekocht. Ik had hem zijn bakje fruit gegeven (bijna zoveel als een 6 maanden potje) Meestal vind ie dat wel genoeg...nu dus niet! Hij vindt druiven erg lekker! Hij begin te mekkeren en ik wilde nog even dweilen...dus heb ik hem maar die liga gegeven... Nou meneer zat te smakken hoor! Vreetzak! Hij had hem zo op! Heb de andere helft niet gegeven...rustig opbouwen maar weer! En hij was niet eens zo vies! alleen zn rechterhandje een beetje! Ga hem maar eens wakker maken...kan ie zn flesje drinken. (op het moment dat ik dit typ begint ie boven te brabbelen! Aapie!)
jammer van de stoofpeertjes met bram gaat t redelijk, nog wel ziek, maar wel vrolijk, hij is wel erg snel moe en slaapt dus veel. thanx for asking
Ja dat zou mooi zijn als hij dan 's nachts moe is, maar ik vind het nu wel lekker dat hij 1 slaapje wat langer doet dan kan ik ook ff liggen als het nodig is 45 minuten is zo voorbij dan slaap ik net zeg maar Ik kan hem op zijn vroegst om 7.30 uur naar de opvang brengen en daarna moet ik door naar mijn werk, dus later zit er niet in. Als hij gewoon thuis is ga ik er wel tussen 8.00 uur en 9.00 uur uit. Goed van Finn dat hij die liga zo op at. Danian vind het nog niet echt wat en sabbelt er wat aan en gooit het dan naast hem neer. Danian heeft net zijn hele fles leeggedronken, dus meer tijd er tussen scheelt wel.
dat heb ik nou ook al 2 keer gehad met mn stoofpeertjes, het is me nog nooit gelukt. Dus al iemand de oplossing ewet
iemand nog lekkere recepten voor de kids? wil wat dingen gaan maken en invriezen, maar heb geloof ik even niet zo veel inspiratie. Dus tips zijn welkom (moet wel geschikt zijn om in te vriezn)
hier was vandaag rode kool, met aardappeltjes en een worstje een winnaar! dus misschien lust finn dat ook? ook andijviestampot met tartaar vind ze super. vandaag nieuwe babycook besteld, had m opgestuurd want hij gaf storing (net 5 maanden buiten garantie...) maar helaas niet meer te maken... nu een nieuwe tegen gereduceerd tarief besteld.. dat wel... maar toch..:x
@Sarah: neeeeee, zijn ze mislukt?! Wat balen! Als ik stoofpeertjes maak, zet ik ze helemaal onder water. Dus een pan vol water met de peertjes in kwarten en wat diksap erdoor heen. Die breng ik aan de kook en dan gaat de pan op het kleinste pitje op een heel klein vlammetje (gas op z'n zachtst). Dat laat ik 2-2.5 uur pruttelen tot ze helemaal zacht zijn. Dan afgieten, blenderen en klaar. @Jolan: hier valt pompoen ook in de smaak. Even een gedoe met schoonmaken, maar mevrouw vindt het heel lekker. Het is lekker zacht van smaak. Ik had je toch de site van keukenkikker.nl gegeven? Daar staan ook leuke dingen op. Wat zoek je? groente of fruit recepten of allebei?
aal, hoe was het bij de ha? lau, oowww balen dat je mannetje zich nu zo rot voelt..weet hoe zeer ooronsteking kan doen.. geef m maar extra dikke knuffels.. tamtam, wil damian ook niets extra's (water) drinken gewoon uit een beker? sasha drinkt niets uit een tuitbeker, maar wel slokjes uit een gewone beker (natuurlijk met een hoop geknoei..dat wel..)
balen sue rode kool, doe je dan verse? En mogen ze ook al andijviestampot joh Ik weet ook zo moeilijk welk vlees ik erdoor kan doen, maar zie dat jij zelfs een worstje doet
ik zoek groente recepten idd die site heb ik al bekeken, maar zoek bijv iets voor macaroni erbij, maar kan daar niet echt iets van vinden daar.
Sam heeft late dienst zei ze. Dus die komt vanavond na 21:00 pas vertellen gok ik. (later meer, deed nu eigenlijk alleen lezen om straks te reageren)
ze eet gewoon met de pot mee.. alleen geen zout toevoegen oid. dus rode kool uit pot, gekookte aardappels en dan worstje bakken en stukje voor haar eraf en dan blenderen. idem met andijviestampot, vers, kort koken, stampen tartaartje en smullen maar.. volgens mij mogen ze nu bijna elk soort vlees en groente behalve levertjes enzo, maarja.. dat eet ik toch nooit!!!!