Heb ook de WIJ binnen! Lekker lezen dalijk! Het is wel echt heeeeeeeeerlijk weer! Wel koud maar een heerlijk zonnetje! @Aal...ik snap je! Gewoon proberen is het enige wat je kan doen! Wel raar dat ie zo ongeïnteresseerd doet!
Hihi Jolan de foto's komen er aan @sarah ja ik heb liever dit weer dan regen @maaike dank je wel ben ook wel trots op mezelf. Ik droom wel dat ik rook en dat Sven dan kan zeggen haha je hebt het niet volgehouden
sam wat een rottige huisarts heb jij... en sja maatschappelijk werk... vind ik een beetje een softe oplossing in jouw geval... maar misschien helpt het. Ga anders naar een andere huisarts als je het er niet mee eens bent!
Ja vind ik dus ook Deb! Maar idd miss ga ik ook wel naar een andere h.a zitten er veel in deze praktijk dus dat is wel fijn. Ik ga Jason maar even in bad doen.......
als het bij dromen blijkft is het super! zo idd koud buiten zeg, maar de zon is lekker, jammer dat ik met bram niet naar buiten kan...ff lekker wandelen samen met de hond
hey allemaal Heb ff niet bijgelezen, wat hebben jullie weer veel getypt! Hier een arm manneke met gisteren 40 graden koorts en veel stinkluiers! Dus ik dacht: ojee ziek. Voelde ik gisteren in zijn mond, heeft ie opeens een tand! (nou ja een stukje dan). Ben echt vet trots Nou over tanden gesproken, ik ga nu lekker mijn verstandskies laten trekken. Aaah! Hoop maar niet dat het zo rottig wordt als bij mama1987. tot laters!
@maaike ja het ziet er buiten wel lekker uit he! @snieke ook al een tand haha Jason wordt de laatste... Veel suc6 met het trekken van je verstandskies...!!!
Keek net op mn hyves had ik een berichtje van mijn oude buurmeisje! Zo leuk we waren vroeger net zusjes, maar helaas is het contact verwaterd. Ze woont ook in Belgie, maar nu dus een berichtje! Hihi moest het even met jullie delen.
@ Jolan: Fijn dat Lieke zo goed gegroeid is. Ook al verkouden dus het heerst echt volgens mij. @ Aaliyah: Leuk dat je zo weer contact hebt met je oude buurmeisje waar hyves wel niet goed voor is Leuke foto's @ Mama:Vervelend dat Zoë nog steeds niet in haar hum is. @ Snieke: Succes bij de tandarts. Yoehoe Maxime ook tandjes! @ Mac: jeetje bram heeft vast wat in te halen. Over Friezin gesproken ik had haar een tijdje geleden een bericht gestuurd, maar daar heeft ze niet op gereageerd, dus weet ook niet hoe en wat. Het werken was weer als vanouds. Was ook zo weer gewent. Heb (nog)geen last van mijn pols, dus dat is helemaal mooi Heb net nog wat broeken voor Danian gekocht ga zo nog ff slapen.
Balen dat je ha je niet echt lijkt te begrijpen. Moet je lang wachten voor je bij maatschappelijk werk terrecht kan? Ga je je ziek melden?