Yeah I know, maar Sven was ook zo laat met alles, dus ik ben bang dat Jas dat ook gaat hebben. Ik was zelf heel snel haha dus ja..
Het kan in een keer heel snel gaan hoor! Straks gaat hij het hele huis door Pf Lenthe slaapt eindelijk. Mag ook wel na 5 uur! Ze heeft al een paar dagen van die dunne zure luiers.. echt zielig.
@rianne dan komen er tandjes!!!! fijn dat ze wel goed drinkt, lekker ding is t toch! Rot van je uggs! @Sam, sommige kindjes zijn wat sneller, andere wat langzamer, maakt niets uit! Collin knapt aardig op nu, koorts is weg sinds vanmiddag, en hij is weer levendig, ligt weer te kletsen en slaapt minder.. (lees wakker sinds 12.30) Hij heeft net weer lekker lekkerbekkie met brood meegegeten, zijn groente en fruit moet ie niet maar dat wel! Sneaky dat ie is! Nog wel hele dunne waterige vieze diarree.. kan elke keer zijn kleren verschonen.. maar goed, als ie maar opknapt!
@rianne ja het is ook wel weer lekker dat hij nu nog stil ligt en ik hem nog niet hoef te zoeken ahah @laura hihi die Collin, tis een lekkerbekkie haha Jason slaapt ook nog steeds...Ik ga maar eens aan mn spinazie beginnen, kan ik ook eindelijk eens normaal avondeten ipv brood op mn werk!
Ik heb iets te snel gezegd dat Danian niet meer rolde. Hij rolde net van rug naar buik en weer terug Hij heeft weer een half potje groente op. Hopelijk blijft het zo goed gaan
tamtam, het klinkt mij een beetje als 'gewoonte' in de oren. Hij is 'gewend' om wakker te worden rond dezelfde tijd. Ik zou hem de komende dagen geen speen brengen als hij wakker wordt. Laat hem even (hoe moeilijk het ook is) , niet als hij hysterisch is hoor, maar als hij alleen een beetje helpt zou ik hem laten. Misschien komt hij erdan achter dat hij voor niets wakker wordt.....
heeft de ka nog iets gezegd over het eten? Hopelijk is de wachtlijst niet al te lang bijde logopedist. Jeetje, balen van je uggs..... die zijn idd duur. Jeetje....
zo en dan ga ik nu koken Lieke zit trouwens al de hele week op 3 flessen (behalve gister dan...) helemaal zelf geregeld....
@Rianne...is dat alles wat ze bij de KA hebben gezegd? Nog niet echt iets handigs dus! Ik zou met je uggs naar de AH gaan en het uitleggen...ze zijn verzekerd dus je hebt kans dat je nieuwe krijgt! Gebeurde bij ons bij de Karwei toen ook wel eens. en die foto!!!! AAAAAAAAAH! zo lief! heb verder alles de afgelopen dagen wel gelezen hoor! Maar even druk met werk...en ik had ook een keertje geen zin om te reageren! Sorry!
@ Sarah: Oh echt ?? Ik zat ook al te denken aan verzekering ofzo.. Hm, dan ga ik maandag maar eens langs. thnx
@Tam: Als je nog zo moe bent schiet het idd ook niet op. Gewoon even wachten tot Danian beter slaapt en jij wat fitter bent, dan gaat het afvallen misschien wat makkelijker! @Stephanie: Ja dat is wel een voordeel, ik weet nu dat ik op moet passen als ik dat gezicht zie! @Sam: Die slab is hier ook groot hoor, heb em achter in haar shirtje gefrommeld haha. En een paar keer in de droger gedaan, anders kan ik hem pas gebruiken als ze 12 is . Leuke sneakers!! @Rianne: Hopelijk kunnen jullie snel terecht bij de logopediste, het heeft nu allemaal wel lang genoeg geduurd! Zonde van je Uggs, daar zou ik ook ziek van zijn. Mijn Uggs zijn vorig jaar overleden door een mengsel van ranzige sneeuw en pekel, zien er niet meer uit. Leuke foto, lijkt alsof ze een voller gezichtje krijgt of zie ik dat verkeerd? @Sam: Als ze 6 zijn doen ze allemaal hetzelfde , komt vanzelf! En Zoë rolt ook zelden naar haar rug, tijgert een beetje maar kruipen ook nog echt niet hoor. Ohja en ik moet haar zittend neerzetten, dat doet ze ook niet zelf. @Laura: Fijn dat Collin zich weer beter voelt! @Jolan: Is ze toch nog ooit van die 5 flessen af gekomen