Goed zeg van Lieke dat ze steeds draait. Danian heeft dat een dag veel gedaan en nu is het nog af en toe. De zomer daar kijk ik ook naar uit vind dit weer helemaal niks. Ja tijdens mijn bevalling was het ook echt bloedheet pff
Ja dat heb ik ook. Als ik dat zie dan denk ik misschien de volgende keer ook filmen, maar aan de andere kant twijfel geval haha
Zo ben weer bij gelezen. We hebben Danian gisteren voor het eerst brood gegeven. Wit brood eerst alleen met boter, maar dat spuugde hij uit. Toen een beetje appelstroop erop gedaan en toen heeft hij een paar stukjes gegeten. Alleen de korstjes krijgt hij niet weg. Las alleen dat je speciale appelstroop en jam moet hebben, maar die heb ik niet, dus die moet ik morgen ff halen.
Esmee was te groot (4345 gram) en ze paste er niet door. Bleef hangen op 8 cm ontsluiting. Oh, maak me ook nog niet druk hoor, vergeet nog steeds geregeld dat ik zwanger ben. De tijd gaat nu wel ontzettend snel trouwens!
Wat goed van 'm! Speciale appelstroop? Hoeft volgens mij niet hoor. Jam gebruiken ze veel van zonnatura, zit geen suiker in. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Ja appelstroop en jam zonder suiker en dat heb ik niet. Hij is nu ook een broodje aan het eten Vanmiddag hebben we een verjaardag verder geen plannen
Bij de weg... Heb een heleboel foto´s op d´r site gezet. Was alweer even geleden. Dus voor de liefhebbers...
Goede middag allemaal @have fun met zwemmen!! @stephanie, schattige schoentjes Collin draagt ook alleen maar A@pies, zitten echt super! En zijn idd snel binnen! Wat goed dat ze een stapje los heeft gezet! @jolan, wat goed dat lieke nu continu draait! @sam, hoest nu met jou? Ik ben moe, zit alleen maar te gapen, geen idee waarvan heb toch goed geslapen. Twijfel of ik morgen nog vrij zal nemen, Collin is sinds gister middag koorts vrij.. Is wel weer gewoon lekker, eet goed. Slaapt alleen nog heel veel en hij is wel 400 gram afgevallen in 1,5 week. Ben bang dat als hij morgen weer 10 uur naar de Gastouder gaat dat ie gewoon nog niet de kans krijgt om goed op te knappen, hij is ook nog bezig met zijn kuur tot en met woensdag. Hij zit daar natuurlijk ook met andere kindjes met virusjes en bacterien.. Wil gewoon niet nog een keer een ziek mannetje nu, hij moet even goed opknappen eerst.. Wat zouden jullie doen?
@tamtam veel plezier op de verjaardag! @steph leuke foto's had gespiekt, wat staat ze al goed! Niet op dr teentjes ofzo gewoon echt plat op dr voeten. @laura ik zou wel gaan werken, hij is weer koorts vrij en doet het goed nu toch? 400 gram...is wel veel, maar Collin heeft toch wel genoeg reserves Lief dat je dat vraagt, de rust doet me goed! Was gisteren een cake aan het bakken en had Jason in zn kinderstoel erbij gezet, toen zette ik hem op de hoogste stand, zoo hij ging huilen! Arm kind, en hij is ook bang voor ballonnen.... Zometeen komen schoonzus en zwager en net hele huisje even opgeruimd en gedweild, heerlijk als het weer schoon en netjes is!
niet bijgelezen, heb vanaf donderdag gewerkt, bram lijkt wat op te knappen. en ik begin nu, vanacht boel ondergekotst en diarree, vandaag gewerkt tot 13 ipv 15 uur... zo lekker in bad en bijslapen
wauw turbo esmee! Stef ik zou alcohol ook niet missen, drink het bijna nooit... maar ja ik heb wel altijd dat als het niet mag dat ik baal haha...
stef het is wel een voordeel dat esmee zo snel leert lopen. Heb je straks misschien geen tweelingwagen nodig... kan je voldoen met zo een meerijdplankje. Of wil je wel een tweelingwagen?
Meen je dat? Maar dan moet je 4 dagen in het ziekenhuis blijven (zonder Esmee!). Nee hoor meid, neem jij maar een ks, als ik maar natuurlijk mag bevallen!
ja ik vind het ook raar als kinderen bij een bevalling zijn. Kinderen zelf schijnen het helemaal niet raar te vinden... nou bij mij toch maar niet