dan heb je niet goed gelezen meis, ik denk er niet te makkelijk over, en wat ik net al zei ik weet er weinig van dus kan er weinig zinnigs over zeggen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er makkelijk over praat.....
zo mn buuf was zo lief om met me mee te gaan heb 2 leuke nieuwe outfits voor morgen... zoo leuk en zo blij ermee....
@Ilse...ik had er een beetje boter op gedaan...dat had ie wel eens door zn eten gehad..dus ik wist dat dat goed ging. Becel Light heet het geloof ik...die hebben we zelf altijd al...en daar zit geen KM in. Ik kan haar niet vinden hoor! Jammer! Heb je haar zelf wel gevonden? Hoe was het met de fiets? @Tam...ow...nou door alleen een korstje brood zal ie ook geen last hebben denk ik! Hoe gaat het nu zonder groente? @Lau...hoe is het met Collin zn tanden? Veel plezier morgenavond! Ow...lees wat je gaat doen...spannend! Hahahaha! Nou dan helemaal heeeeeeeeel veel plezier @Mac...ik ga ook maar eens bij Rainbowbaby's kijken dan...hihi! @Steph...oowwwww ben vergeten octomommy te kijken! Ik dacht dat dat vanavond was! Balen! Wat een kletskous zeg! Echt een schatje! Zag nog een leuke actoefoto van Lieke..hahah! heel tof! @Tam...JEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Ik lees dat je rustig aan mag beginnen! Super meid! Gefeliciteerd! @Natja...wat jij zegt over die kindjes die ineens allemaal komen vind ik ook wel gek...waarom nu wel? Oke...het is een puinhoop...maar hoeft alles wat normaal geregeld moet worden nu ineens niet? @Snieke...Ahahahaha! Heerlijk! Hoe lang is die kaart nou geldig? En hoe duur was het? Was ineens het topic kwijt! WIlde heel braaf alles bijlezen..maar het lukte me niet hoor! Het was zo veel! Heb niet zoveel te evrtellen eigenlijk...sorry!
bloempje, ooooooh ik wacht met smart op een envelop met haartjes van sasha tamtam, fijn dat je lekker hebt kunnen slapen vannacht Heb ook de iq test gedaan, vind het altijd erg leuk! mama, balen dat je je neit zo fit voelde..... nu weer wat beter? ilse, hoe was het bij de logopedist? aaliyah, balen dat jason pas laat ging slapen gister. haïti, weet nog niet of ik nog iets ga storten.... laura, super dat je zo goed met de gastouder op kan schieten!!! snieke, dat is een goeie..... moet ook nog een paspoort voor lieke laten maken. Denk dat we zaterdag maar even foto's moeten laten maken. Leuke pasfoto trouwens!! sarah, wel alles goed met je? natja, zijn jullie nu van het adopteren afgestapt? (misschien heb ik het gemist hoor...)
Valt mee met bijlezen Zal zo reageren. Eerst even lekker ego-en Zooo zucht, even een drukke dag achter de rug. Vanmorgen het huisje aan kant gemaakt en weer voor een week gekookt voor Eva. Bij de logopedist was het goed. Het overgeven dat Eva 2 weken geleden deed had waarschijnijk te maken met de substantie. waarschijnlijk was het voor haar nog te plakkerig. Heb voldoende tips (en complimenten) gekregen en moeten na carnaval weer terug. We hebben toch de autostoel al in de auto staan. Scheelt een hoop ruimte. Wel gek dat ik nu de maxi kan opruimen. Morgen is de uitvaart van mijn opa. Het verdriet is al iets minder dan afgelopen maandag. Kan alles langzaam een plek geven. Helaas hoort afscheid nemen bij het leven.
Vanavond heeft hij in plaats van groente melk gehad, dus zat hij op 5 flessen. Hij drinkt nu de laatste fles, maar volgens mij heeft hij niet echt honger. Hij heeft voldoende gehad, dus is niet zo erg als hij niet veel drinkt.
Ik zou naar siw verjaardag gaan, maar kreeg na het eten vreselijke krampen, kreeg het ijskoud en zweet druppelde van m'n hoofd. Zou zowat van m'n stokje gaan. Schrok me kapot, maar na een half uur op de pot te hebben gezeten was ik er wel achter dat het ws buikgriep is. Nog steeds krampen, maar lekker in bed gaat het wel. Komt nu net m'n schoonpapa binnen. Ik blijf lekker op bed hoor. Zal zo wel weer moeten rennen. Zie er nou al tegenop, heb nu al een aambei geloof ik. Zó zeer! Lekker verhaaltje hahaha
octomommy gemist? SBS 6 - Octomom: het ware verhaal van de moeder van een achtling - S01 - Programma gemist even opgezocht voor jullie (wil hem zelf ook nog kijken )
Jij bent echt druk geweest. Wel lekker dat je nu voor een week hebt gekookt. En fijn dat het zo goed ging bij de logo. Vooral de complimentjes natuurlijk. Doet een mama goed als je soms wat onzeker bent! Ook Eva al in de autostoel? Hoe groot en zwaar is ze nu? Ik vind de cosi nog zo handig! En bij deze alvast heel veel sterkte morgen bij de uitvaart van je opa. Een uitvaart is vaak zo definitief. Daarna kan je echt beginnen met verwerken en het een plekje geven. Dikke knuffel!
@fiets: ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf niet super veilig vind fietsen dus ik doe dat (nog) niet. Lijkt me wel handig maar ja... mag het eigelijk al of moeten ze helemaal zelfstandig kunnen zitten? @lekker ding... haha kan toch niet zomaar een foto van hem maken LOL... ach hij is niet gewoon een lekker ding maar gewoon helemaal mijn type. Damn als ik mijn man niet had... maar nu hou ik op, zoiets mag een brave huismoeder toch niet denken @haiti... ik heb 3 euro gedoneerd via een spel wat ik online speel maar dat was meer omdat ik daar zelf ook nog iets voor terug krijg. Ik heb toevallig net een documentaire gezien over hoe die hulpgoederen terecht komen. Heel veel daarvan wordt geroofd en voor heel veel geld verkocht... ik vind het sneu maar ik heb het zelf ook niet heel breed momenteel en ik heb niet het gevoel dat het veel helpt als ik geld geef. @kinderstoeltjes: wij hebben een bloom maar dat ding is zo lomp... ik denk dat ik hem verkoop op marktplaats en er een bij de ikea ga kopen want mijn ouders hebben die en die is veel makkelijker. @kamasutra beurs: ben wel eens geweest toen ik mijn man pas kende. Vond het op zich wel ok, maar ik vind het ook vrij duur. 25 euro entree ofzo... @natja: ik wist niet dat het zo ging met die adoptiekindjes. Ik denk dat ze dat doen omdat je anders die kinderen 2 jaar in een rotsituatie laat zitten. Maar wel bizar dat er ook kindjes zijn waar nog geen ouders voor zijn... sowiezo heel vreemd. Moet zeggen dat ik niet weet of dit wel de juiste oplossing is die kindjes uit hun omgeving trekken, maar goed dat is ieders eigen mening natuurlijk en ik heb daar heel veel met mijn schoonzus (geadopteerd uit Bangladesh) gepraat. Ik hoor trouwens voor het eerst nu dat je na het toewijzen nog 2 jaar moet wachten. Is dat alleen bij Haiti? Want zo kan je natuurlijk nooit kindjes adopteren die jonger dan 2 jaar zijn? Raar hoor... en super slecht voor het hechtings proces ook. Mag ik vragen hoe jij dat hebt gedaan met adopteren? Ik dacht dat je voor adoptie tenminste secundair onvruchtbaar moet zijn of anders zelf een procedure moest starten voor de VS? Wist niet dat dat ook uit Haiti kon. @snieke ik vind die pasfoto nog hardstikke leuk ook! Die van Emma ziet er niet uit. @ilse jij ook sterkte morgen! Nou voor ons morgen ook de uitvaart. Bleg. Het erge is ook nog, ik heb geen oppas dus Emma gaat mee. Ik hoop toch niet dat ze veel geluid gaat maken maar mijn man zou dan weglopen met haar zei hij. Mijn man en ik hebben een weekendje weg geboekt. (Ik hoop dat ik nog vrij krijg hehe). Het is vlak bij mijn schoonmoeder en dan kan zij ook nog een dagje oppassen zodat wij naar de sauna kunnen. Hebben we wel ff nodig na al die ruzies en nu dat mijn oma is overleden...
@Mac: Hoe gaat het nu met Bram? Nog steeds aan het jengelen? Ik denk precies zo over het doneren. Jan en alleman aan de deur voor weet ik het wat dat je er zelf arm van zou worden. Wat voor outfits heb je gescoord? Wat leuk dat je zo goed op kan schieten met de buren. Ik kan hier wel op ze schieten . Wel jammer. Tis echt waar wat ze zeggen. Liever een goede buur dan een verre vriend. @Laura: Wat leuk dat je zon goed contact hebt met je gastouder. Gezellig zeg! Meid je hoeft toch geen bevestiging of toestemming van andere te hebben voor een keuze die jij moet maken? Maar ik merk zoveel twijfel is dat alleen om de teleurstellende reacties van andere? @Snieke: Ik heb bewondering voor je. Super goed zeg dat je nog 36 uur werkt met een baby, huishouden (en man). Ik werk nu 20 uur en wil er 20 uur bij gaan doen. Ik durf het ook niet goed te vertellen vanwege dat soort reacties. Wat doe je ook al weer precies voor werk? Haha grappige reactie van je vader! Ben je lang bezig geweest voor de foto? Wat een gedoe lijkt me dat zeg. Foto is wel leuk, jammer dat die lachende niet mocht. Maar hij heeft inderdaad mooie ogen @Stephanie: Veel plezier vnv op de verjaardag. Slim om Esmee thuis te laten, zal wel een tegenvaller zijn voor de kinderen Ohhh bah buikgriep. Misschien een lekker warm kruikje of kersenpitten op je buikje? Wat vervelend van de aambei.. Pijnlijk, pijnlijk. Kan zoooo zeer doen. Ik leef helemaal met je mee. Eva was vorige week 71 cm en 7.8 kilo. Ze past nog wel in de maxi, maar begint sinds een week vreselijk te gillen, te trappen en te huilen als we een ritje maken. @Seerah: (ik ben vast aan het oefenen want ik zeg je naam altijd verkeerd saaaaar foei, foei) Wij hebben van die plantaardige boter en ik doe er smeerworst op. Gaat goed. Denk dat ik binnenkort van 100% natuurlijke jam ga halen van zonnatura. Vandaag heb ik pompoen gemaakt en stoofpeertjes. Beide weer een succes. Zo fijn als ze goed eet! Hahaha neeeeeee ik heb haar niet gevonden. Na de 2e keer de clip te bekijken kwam het nr mijn strot uit. Wat lees ik nou weinig te vertellen??? Onmogelijk. @Natja: Vreselijk naar hoe veel moeite je moet doen om een kindje in je gezin op te willen nemen. Jammer dat het niet gelukt is. Ik kan me de frustratie goed voorstellen. Bedankt voor alle sterkte wensen voor morgen.