meiden, als jullie een liga of een koekje geven, geven jullie er dan 1? Liga's en koekjes zitten meestal per 2 verpakt.
@naat hier nog een luie gozer Jongens zijn sowieso minder snel dan meiden @jolan ik geef geen koek of liga...wel even gedaan maar hou niet van die kliederboel die ervan komt whahah dus kan je niet helpen
@jolan, ik geef meestal een halve, heb een hele verzameling halve koekjes in een tupperware doosje in de luiertas zitten
Ik heb donderdag een sollicitatie gesprek.. Bij een kraamzorginstelling, die alleen op rooster werkt, en geen 8 dagen achter elkaar!
Leuk Laura!! oh mijn vriend was weer helemaal vol van zichzelf. Een vriendin van zijn zusje moest een aantal dagen werken op het kdv waar Julian zit. Ze vonden mijn vriend een leuke papa en Julian was het lieverdje van de opvang
Ja als dat gezegd wordt zijn ze meteen vol van zich zelf haha. Het is natuurlijk ook leuk om te horen.
Ben met Danian bij de dokter geweest en hij heeft een kuur gekregen. Als het na die kuur niet over is moesten we terug komen, want dan kon het iets van astma zijn. Mijn man heeft dat vroeger ook gehad. Het zat er een beetje tussen in een virus of astma. Hij heeft vandaag ook erg weinig geslapen vergeleken met anders daardoor heb ik ook niet geslapen. Hopelijk slaapt hij vanavond wel goed.
Voor ik ga lezen even wat showen... Wel scheef kijken, heb scheef gefilmd, dom! YouTube - Esmee gaat zelf staan!
@steph wat onwijs knap zeg!!! Wat zal jij trots zijn!! Ze doet het ook heel sierlijk hihi Zo waar is iedereen?? Je zou bijna gaan denken dat iedereen ergens anders kletst stiekem ofzo hahahaha
Daar was ik weer, De maandag zit er alweer bijna op. Vind ik altijd de minste dag van de week... Moest zo lachen om jullie opmerkingen over de kindjes die naar onze zin te vroeg wakker worden. In het begin wisten we niet hoe snel we er bij moesten staan, nu draaien we ons nog eens om met een kussen op het hoofd! Meeting, vergeet steeds op het andere forum te kijken. Maar heb inmiddels ook gereageerd. Nathalie, dat luie kind van jou kan wel ineens een heleboel tegelijk doen en alsnog sneller lopen oid als een heleboel andere kindjes! Wat leuk dat ze zo weglopen met je man en kind! Ben je toch wel een hele trotse mama! Jolan, Esmee krijgt idd 1 koekje per keer. Die ander doe ik in een luchtdicht zakje om te bewaren. Lau, wat goed dat je een sollicitatiegesprek hebt! Spannend. Tamtam, hopelijk knapt je ventje snel op en slaapt ie vanacht goed. Sam, idd het is rustig op het moment! Komt ws omdat ik online ben, dan is vaak iedereen ineens gevlogen.