die kun jij ook zelf maken.... ik heb origenele kussentjes.... als voorbeeld voor je... en wil de eerste bestelling ervoor wel
Hier ook nog geen tandje te zien hoor.. en kruipen ook niet..... @lau en collin beterschap, @jolan leuk zeg gardameer..
arme danian ook al een kuurtje, hopelijk werkt het snel, en is het geen astma. bram mag nog 2 dagen ab..
wow knappe snelle meid. bram doet ook pogingen, maar box staat nog te hoog en zo kan ie niet hoger vastpakken, wat w.s. makkelijker is om zich op te trekken
wow! hier staan bed en box nog steeds op de baby stand, nog geen aanstalten om wat dan ook maar te doen!
ik had even een vraagje, over hoeveel jullie beebs nu nog slapen. Ik zie namelijk niet dat Maxime minder gaat slapen. Zijn ritme is nu zo: 8u wakker 9u bed in 11u wakker 13 u bed in 15 u wakker 17u bed in 18u wakker 19.30u bed in Volgens mijn moeder moet ie nu zo langzamerhand wel naar een dreumesritme gaan, waarbij ze s ochtends niet zoveel meer slapen en dan s middags 1 grote slaap doen, maar ik zie het nog niet gebeuren... bedankt alvast
Hihi hier bijna hetzelfde ritme! Jason kan ook zoveel slapen. Soms heel weinig maar hij slaapt soms echt nog wel veel. Ja ze moeten niks he hhihihi ik zie het wel hoor hoe of wat. Enneh Jason doet ook nog niks behalve de oren van je kop kletsen whahahaha.
als bram thuis is slaapt ie vaak ook best nog veel. als hij smorgens wakker wordt is hij een uurtje wakker, hooguit 1,5 uur en slaapt dan vaak 2,5 tot 3 uur en dan gaat hij smiddags ook altijd nog ff slapen, uurtje of 1,5 a 2 uur en dan 17 uur eten en daarna naar bed en maken hem om half 9 wakker voor de laatste fles smorgens rond half 9 weer wakker
Snieke, niet druk om maken hoor! Ik vind het nog wel meevallen en zou blij zijn met zo'n mooi schema. Hij gaat vanzelf wel een keer minder slapen. Kindje is nog zo jong, en over 4 maand pas baby-af! Esmee slaapt in de ochtend een uurtje/anderhalf en 's middags een uurtje, maar niet eens altijd. Heeft ze nooit gedaan dus vergelijk je maar niet met haar.
wauw heerlijk toch, dat hij nog zoveel slaapt! Lieke slaapt nu wel wat minder. Vandaag zelfs erg weinig. Maar meestal over de dag verdeeld zo'n 3 a 4 uur.
kinderen bij de bevalling: Mijn zus en ik zijn allebei bij de geboorte van mn broertje geweest...althans...dat was de bedoeling...hahaha! Mn moeder lag beneden op een ziekenhuis bed (omdat er boven geen plek in hun kamer was) en toen de bevalling begon hebben ze in de achterkamer luchtbedden gelegd waar mn zus en ik op konden liggen/slapen als het rustig was. MN zus heeft alles gezien en heel bewust meegemaakt (was toen 8) en ik.......heb overal door heen geslapen! hahaha! Maar mn zus vind het heel bijzonder dat ze er bij is geweest en vond het totaal niet eng of raar @Aaliyah...dat is een goede...apart wonen voorde rust! Denk dat ik dat ook maar ga voorstellen! De bommen en kogels vliegen me weer om de oren! (het geluid dan heh...jij snaot dat wel...maar voordat andere denk dat Steef gevaarlijk is ) Als Finn last heeft van zn tanden komen er LITERS kwijl! Hahaha! Dus ik denk dat dit echt een teken is ja! @Lau...och meid! Hoe is het nu met Collin...vind het nu echt wel erg sneu worden hoor! Een ziek kindje kan natuurlijk..maar zo is het totaal niets meer! KUS! Spannend van je gesprek! HEEEEEEEEEEEL veel succes! @Jo...ik geef 1 koekje...de andere bewaar ik voor de volgende dag...of zoals vandaag...die geef ik 1 seconde later als Finn zit te huilen omdat de hond het koekje af heeft gepakt en op aan het eten is! @Ilse..zoooo idd een goed geheugen! En dat tijdens de hormonen! Hahaha! Nu ik het lees zegt het nu nog helemaal niets! ENne...ook jij hebt zitten kletsen hoor...nou niet net alsof doen dat Jo en ik je de kans niet gaven Heeft Eva het nog goed gedaan op 3 flessen (soms is je geheugen toch niet zo heh) @Steph...owwwwww dat wordt al een echte buik zeg! JEEEEEEEEEEEEEEEEJ! super! Dat filmpje! Supercool! Ze wil echt een grote zus zijn! Ze gaat zo hard ineens! twee baby;s kan natuurlijk niet! @Debby...superfoto's! Hier lag niet zoveel hoor! Althand...het lag er maar was heeeeeeeeeel snel weer weg! Slim hoor...dat je niet bent gekomen! Volgende keer beter joh! LIever dat je veilig thuis dan dat je halsbrekende toeren moet uithalen om even te gaan zwemmen! We hebben je wel gemist! @Snieke...Finn heeft net zoveel slaapjes en net zo lang hoor! Meestal iig! Maak je daar nou niet druk om! Dat komt vanzelf! Als hij moe is en wil slapen...moet je hem dan wakker gaan houden en met een chagerijnig jong gaan zitten? NEE DUS! Hahahaha! Zwemmen: Was idd errrrug leuk! Finn was kapot toen we thuis kwamen! We waren idd een atractie zeg...zei het nog tegen Steef...had echt geen idee dat het zo bijzonder is om met 3 baby's te gaan zwemmen! Het viel me wel weer op dat Finn MEGA druk en driftig is zeg! Ik dacht dat ze allemaal zo waren...maar niet dus! hahahaha! Zowwww...weer bij! Hihi! Heb niet zoveel gedaan vandaag...Ja boodschappen...hahaha! En er staat nu lekker brood in de broodbakmachine! Jammmiiieeee! Heb ook weer lekker gekookt voor Finnetje! MOrgen krijgt hij penne met broccoli! Ik ga voor ons verse tagliatelle met broccolisaus maken. Dus dan krijgt hij ook zoiets! Alleen dan gedroogde pasta omdat daar geen ei e.d. inzit. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden! En hij krijgt morgen banaan!