juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sarah ja joh mijn schoonzus is een rare...Maar hier ook hoor pff kutspel hahaha wordt er niet goed van elke keer weer. Gelukkig is mijn zwager niet online anders is het helemaal erg met die headset...hahaha
    Zo is Finn zo driftig, Jason ook ahha van wie zou ie dat nou hebben?(A)
    Miss omdat het meiden zijn Eva en Lieke dat die rustiger zijn ofzo??

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Loop weer een heleboel achter, kan jullie niet meer bijhouden op 't moment haha.

Heb wel een filmpje van Esmee gezien, wat knap!
    Ze gaat ook zo voorzichtig weer zitten, Zoë laat zich gewoon vallen. Zo eng!

Zoë wilde gisteravond niet slapen, vannacht van 01.30 tot 02.30 wakker geweest, huilen. Dus papa en mama hebben weer 10000 rondjes gelopen om te sussen. Vandaag hele dag gewerkt, kindlief op gehaald en nu zit ik eindelijk. Manlief komt zo thuis en dan wil ik SLAPEN!

Lees morgen weer bij, beloofd! ;)

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mama..nou vooruit...ik vergeef het je:p
    Balen heh..van die dagen/nachten!

@Aal...hahaha...hier zet ie die headset niet op als ik er ben...ik lach hem echt uit dan! Hahaha! En wat je af en toe hoort...echt te kinderachtig! Maar goed...zo denkt hij over het forum:p
    EN hij vind het ook altijd vervelend als ik dan wat vraag of zeg..."Dat kunnen ze allemaal horen hoor!" ;)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Pfff praat me er niet van. Ik lach hun ook altijd uit, maar Sven boeit het niet..haha. En nu is het echt kut want mn zwager komt online...:(
    Haha ja hij ook elke keer, ja ze kunnen horen wat je zegt hoor...eh nou en haha
    Ja hij vind het forum ook maar raar en zit elke keer ja jij met je forum hahahaha

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Geen idee waar jullie het over hebben, maar moest wel lachen om het "jij met je forum".
    Hier zelfs al wel ruzie gehad over 'het forum'!
    Ach, hij snapt gewoon niet hoe hard we mekaar nodig hebben!

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Stephanie: Wat goed van Esmee dat ze zelf gaat staan.
    Zie Danian dat nog niet doen.
    @ Mama: Jij ook al last van een nacht braakster.
    Hopelijk is het vannacht beter gegaan.
    @ Sarah: Ben benieuwd wat Finn van het eten gaat vinden.
    @ Kuide: Hoe is het met jou en Collin?
    @ Mac: Is Bram al wat opgeknapt?
    Ik ga zo Danian weg brengen naar de opvang en dan werken tot 12.00 uur.
    Danian is wel 2 keer wakker geweest om 22.30 uur en 00.30 uur, maar na ff jammeren is hij weer in slaap gevallen, dus heb goed geslapen.
    Hij werd net zelf wakker anders had ik hem wakker gemaakt.
    Ik had een ui op zijn kamer gezet en volgens mij heeft dat wel geholpen.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gamen: Hier gelukkig geen echte gamer, af en toe een spelletje op de ps 2 omdat ie de 3 niet mag van mij :p

@Sarah: Lief dat je het me vergeeft haha!

@Tam: Fijn dat je goed hebt geslapen, werkse vandaag!

Zoë was om 03.00u weer wakker, maar ging na een half uur toch weer slapen. Vandaag weer vroeg op, moet om 09.15u bij het cb zijn en ik wilde niet in mijn pyjama gaan. Dalijk kindlief maar uit bed plukken..

Ben benieuwd wat ze zeggen over dat spugen en d'r luie oog..

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Goedemorgen,

heb bijgelezen

@Sarah: jaaa heel goed geheugen :). Ik wist dat ik de voedingsbakjes op het aanrecht had laten staan :p
    Het is prima gegaan met de 3 flessen, maar nu gewoon weer 4 hoor. Ik had het overlegt met het cb vorige week en die gaf aan dat het nergens voor nodig is. Ze volgt haar lijntje gewoon en er was geen reden om te veranderen. Vond dat wel een goede uitleg.

Eva loopt nu aan tafel en aan de bank, trekt zich aan alles op, kruipt en eet super goed. Wat gaat ze hard en ze heeft nu echt 4 tanden. Ik ben zo trots op mijn kleine meid.

Sinds gisteren begonnen met tanden poetsen. Hoe spoelen jullie?

@mama: succes bij het cb. Ik heb begrepen dat ze bij de controle van 9 maanden ook naar de oogjes gaan kijken. Wat raar dat ze wakker wordt in de nacht.
    @tamtam: werkse
    @alle zieke mama's en baby's (waren er nogal wat) BETERSCHAP
    @Aal: Eva is niet rustig, alles behalve. Finn is gewoon echt druk! Moet je zien en meemaken. Je lacht je suf.

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Sarah, klinkt lekker wat je voor finn gemaakt hebt :D En brood uit de broodbakmachine :D denk dat ik hem ook weer eens te voorschijn haal.

mama, heeft zoë vannacht beter geslapen?
    Oh lees het al, nou gelukkig is ze 'snel' weer in slaap gevallen.
    Volgens mij heb ik iets gemist over een lui oog. succes in ieder geval.

stephanie, hahaha hier ook al wat woordenwisseling gehad hoor over het forum :D Haha ze moeten er maar mee leren leven ;)

ilse, wauw die eva!!! Die gaat ook hard he! Super hoor.
    Spoelen met tanden poetsen lukt niet echt, daarom mag je ook maar een heeeeeel klein beetje tandpasta gebruiken. (speldenknopje).
    Dus toch maar gewoon 4 flessen :D. Wanneer geeft het cb aan dan dat je naar 3 flessen 'moet'? Zo raar dat elk cb andere adviezen geeft.... ik begrijp dat echt niet!!!

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

OHnee ik heb gisteren een erwt aan tandpasta gebruikt... Was achteraf ook best veel voor 4 tanden :D vanavond maar iets minder gebruiken.

Ik heb geen idee. Het mocht wel, maar ze vond het niet nodig. Eva is voor haar lengte best slank (8 kilo bij 73 cm), dus misschien dat dat de reden is (?)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja dat zal idd wel 1 van de redenen zijn.
    Maar mij gaven ze echt zo'n standaard 6mnd menu mee, met daarop 3 flessen.....

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden!!

Hier een brakke mama, halve nacht opgezeten met een snotverkouden Esmee. Zo zielig!

Tamtam, fijn dat je goed geslapen hebt vanacht.

Mama, je zit nu bij het cb als het goed is. Ben benieuwd!

Ilse, wat gaat Eva hard!!! Is ze echt well van 6-6? Of is ze stiekem van 6-4? ;)
    Je spoelenvraagje kan ik niet beantwoorden, hier nog geen tandje te zien.

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    En het sneeuwt alweer! Wilde naar de stad wandelen vanmiddag, maar denk dat ik er een thuisdag van maak. Beetje poetsen of zo.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @steph hahah ja hij zegt dat altijd zo:D (het ging over gamen cod 4)

@tamtam fijn van je goede nacht

@mama wat naar weer wakker s nachts! Succes bij het cb,wat vroeg 9,15, maar wel lekker hier kan je alleen in de middag om half 2 pas, heel irritant

@ilse woow Eva gaat hard zeg! Tja ik weet natuurlijk niet hoe Eva is in het echt dus was maar een gokje omdat meiden bijna altijd heel rustig zijn:)

@jolan moest net ineens aan dat verhaal denken van je hemeltje en dat jullie Lieke zo vonden. Had daar nog niet op gereageerd geloof ik, maar dat lijkt me wel heeeeel erg eng. Ik zou me ook kapot schrikken zeg!
    En ik vind het ook raar dat elk cb andere adviezen mee geeft, maar idd wat Ilse zegt sommige dingen hebben dan echt met gewicht of lengte te maken

@steph ik wilde ook naar de stad vandaag maar denk dat ik ook maar thuis blijf

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou hier ook een nachtbrakertje haha, Heeft ie nu al een paar nachten... En nog steeds geen tandje te zien, maar wel heeeel veel kwijlen.
    Heb hoofdpijn dus lig nog lekker in bed, alleen beetje jammer dat Jason naast me zit te gillen de hele tijd haha

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ach ik las het op hyves :( arme esmee (en jullie natuurlijk ook)

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bah die sneeuw.... ben er een beetje klaar mee (hier in nederland dan...)
    hier is het regen, dat is ook niet echt gezellig

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja was heeeel eng.... en weet je, gister zat lieke inhaar kinderstoel en ik was even de tafel aan het afruimen. Hoor ik ineens een harde klap. Echt mn hart zat in mn keel en werd misselijk van de schrik. Dacht echt even dat lieke uit haar kinderstoel was gevallen.... Komt denk ik toch door van het weekend.
    Ik had ook haarclipjes gekocht voor lieke, maar niek zei: niet indoen, straks stikt ze erin. Ja daar had ik eigenlijk nog niet bij nagedacht, maar door van het weekend ga ik over dat soort dingen toch even beter nadenken.

hoe doen anderen dat met haarclipjes?

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @jolan oooh brrr kan me voorstellen. Pff vorige week belde Sven mij op, op mn werk omdat Jason gevallen was. Mn zwager lette niet op en ja hoor knal.
    Nou ik was zo kwaad, maarja het kan iedereen gebeuren. Maar ik let nu echt wel veel beter op!!!
    Haarspeltjes haha ja ik dacht, laat ik ze voor Jason kopen maar dat mocht niet van Sven:p;) grapje hoor, ik weet niet wat ik zou doen, mijn moeder deed het bij mij wel maarja ik had ook echt lang haar hahaha

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@tamtam
    bram is aardig opgeknapt, nog wel flink verkouden en hoesten, maar niet ziek meer.
    nog 2 dagen ab.
    ik heb wat van bram overgenomen, ook lekker hoesten en verkouden, en moet zelfs rechtop slapen hihi..

nu ben ik de sneeuw ook zat, ben gister flink gevallen op mn achterste, nu een beurse bil. haha

en ja hoor heb metamorfose ondergaan, ander kapsel en mn haar gekleurd, hihi heb gister model gezeten, was erg spannend en ff wennen maar wel leuk!

Deel Deze Pagina