Zó lief die kleintjes!! Hoe heet de baby? Nope, ben in Brabant geboren, maar heb een hekel aan carnaval..
Het gaat wel vaker een paar dagen goed en dan in eens kan het weer slechter gaan, dus ik hoop nergens meer op Hoe is het met Esmee nog zo verkouden?
eyy tamtam ja het gaat goe dhor, heel druk nog steeds vanwege dat ik ook gewoon door heb gewerkt natuurlijk en daar het nogal heftig aan toe gaatt helaas, veel agressie 2 jonge clienten waarvan moeder terminale kanker heeft en waar ik maandag met een collega en die mannen ben naar toe gegaan in VENLO nu hebben we het gelukkig voor elkaar kunnen boksen datmoeder as zaterdag bij ons wordt opgenomen om haar laatste tijd bij haar jongens kan zijn en bij ons te sterven heft nogal veel ondruk op mij gemaakt. hun vader leeft niet meer is ook gestorven aan huntington, op 57 jarige leeftijd dus vooral veel indruken de laatste weken huisje is bijna aan kant nog een paar geordijntjes ophangen en potten voor het raam dan ist zover klaar gelukkig lief dat je er naar vraagt
Jeetje, dat klinkt wel erg heftig zeg! Wel een fijn gevoel dat je nog iets voor die mensen kan betekenen lijkt me. Lekker dat het bijna klaar is! Voelt het al een beetje als een nieuw thuis?
Daar heb je gelijk in! Kan het alleen maar meevallen. Esmee heeft vanacht goed geslapen en is wat opgeknapt. Vermoed geen koorts meer. Wel wat snot, maar dat is ook niet vreemd. Ze is iig gezellig en vrolijk.
Fijn dat ze wat opgeknapt is en in ieder geval geen koorts meer heeft. Gezelligheid is ook erg belangrijk
Je kunt de luierbroekjes aan de zijkanten openscheuren als ze een poepluier hebben, anders zou het wel een heel gesmeer worden.
ja hier gaat het goed hor dames bedankt jamy gaat ook goed nog maar 1 fles en in de ochtend 2 boterhammen en n de middag ook 2 boterhammen avond eten met ons mee en dan rond 18.30 fles en dan slaapt hij tot de volgende ochtend nog steeds dus dass heelmooi ondertussen is 3de tandjes door en 4de is onderweg
@jolan wat goed van Lieke!!! Jammer dat ze haar groente niet wilde, doe jij al doe moeite @tamtam ik geef roosvicee maar doe er meer water dan roosvicee in @sarah ben benieuwd naar de foto's!!! @mandy hhaaha ja erg he die ukkies. Jason heeft veel dingen ook precies door hoor. En als het niet naar zn zin gaat dan wordt ie ook boos of gaat heel hard dadadada doen Oh wat leuk gefeliciteerd!! Naam, jongen,meisje??? Carnaval in mn oude dorp wel, wagens en al die dingen!! Heel leuk, maar hier doen ze er niks aan. Als Jason ouder is dan ga ik er zeker met hem kijken @tamtam heel fijn! Ik hoop met je mee op meer van die goede nachten/dagen @joa wat leuk wat van je te lezen. Heftig dat verhaal,logisch dat dat er zo in hakt. Ik zou ook van mn stuk zijn... @steph gelukkig gaat het al wat beter met je meisje, zo zielig voor die ukkies! @natja ik heb een mailtje gehad van kadocus..maar werd er nog niet veel wijzer van haha. Ik heb het mailtje wel 2x moeten sturen!
Hier beetje verslapen vanochtend hihi, werden pas om 9.15 wakkersnel Jason uit bed gehaald en flesje gegeven hihi. Vandaag gaan we even voor een videocamera kijken, vriendlief wil graag alles vastleggen. Ook wil ik een nachtlamppie halen voor Jason, want we hebben gemerkt dat hij bang is in het donker. En wat leuk speelgoed, want hij heeft merendeels knuffels en daar heeft ie niet zoveel aan om te spelen....(heb nu bergen geld over nu ik niet rook)