Nijmeguuuuuuh haha Ik denk dat we dan wel iets dichterbij huis gaan maar iets anders ontspannends even een hotel idd lijkt me ook wel chill
succes sam! Ik ga slapen... morgen weer babyzwemmen en daarna wat drinken met een meisje van babyzwemmen. slaap lekker!
Sauna: Nee vind het echt vreselijk, naakt zijn waar vreemden bij zijn. Hier is de lamp ook altijd uit geweest het eerste jaar . Het is dat mijn broek uit moest tijdens de bevalling .. hahaha. Maar Sanadome in Nijmegen is een mooi alternatief! @Debby: Oh lekker, eventjes tijd voor jullie samen! Emma voor het eerst naar je schoonmonster/schoonloeder uh, schoonmoeder Schaf zon kamasutra boek aan, komt het vast goed
Voor de mensen die ook al steeds zaten te azen op het kiekeboe speeldorp maar hem te duur vonden. Hele mooie aanbieding bij Bart Smit BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen
Zo, weer bij. Het ging over poep, sex, afvallen en blootlopen. Poep, 1 keer per dag 2 dagen. (esmee trouwens ook) Sex, op het moment het liefst elke dag, met het licht aan op m'n rug. Ben conditieloos, op de knieën kan dan nog wel. Soms helemaal geen zin en dan vermaakt vriendlief zich maar even met z'n rechter hand. Afvallen, tsja, na de bevalling maar eens naar de sportschool om m'n figuur terug te vinden... Die zit onder een laag vet van 20 kg of zo. (hm, heb wel zin in doritos) Blootlopen, mwah, ook ik ga als ik naar de sauna wil het liefste naar Sanadome. Ben helemaal niet preuts, maar toch.... Kijken naar andere blote mensen vind ik niet zo'n probleem. Maar dan niet op het werk, oude blote lijven zijn niet erg gezellig om te zien. Zo, weten jullie dat ook weer. hahaha Slaap lekker!
Als je er drinken met suiker in doet dan is het slecht voor de tanden. Ik heb mijn kids wel altijd een antilekbeker gegeven, maar ik geef ze alleen water.
Spannend hoor, hopelijk is het deze maand al raak! Knap hoor nog steeds niet roken en dan nog afvallen ook. Goed van je dat je nu al zout gaan minderen, hoge bloeddruk als je straks zwanger bent is natuurlijk niet zo handig. Leuk jurkje! Ik deed altijd aan fitness, maar niet tijdens de zwangerschap, maar dat ivm mijn cerclage. Ik moet eigenlijk weer eens beginnen..... Isabella poept meestal 1 keer per dag.
Leuk jurkje hopelijk past die. Goed dat je nog steeds niet rookt volhouden. Goed zeg dat je al 3,5 kilo kwijt bent. Lukte dat hier ook maar Ik sport op de wii en heb Zumba in huis.
Het stoof potje heeft hij op zonder moeilijk te doen. Ik geef hem een half 6 maanden potje, want een hele is teveel. Aan het eind van die halve gaf hij ook echt aan dat hij niet meer wilde. Heb hem nog een toetje gegeven en 30 minuten later een flesje 90+3
potjesvoeding Isabella eet ook maar een half 6 maanden potje. Gister heb ik een 8 maanden potje geprobeerd, maar dit was nog geen succes. Ik had macaroni met ham en kaas. Mevrouw begon te kokken en te huilen. Heb de hele sooi weggekwakt en een 6 maanden potje gegeven. Probeer het over een maandje wel weer eens.