Goedemorgen, Zo weer bijgelezen. Hier goed geslapen er 1 keer uit gemoeten voor de speen om 4.30 uur daarna tot 7.00 uur geslapen. Dus ik ben tevreden Vanmiddag ff naar het inloop spreek uur van het CB. Ik zou mailen of langskomen in verband met zijn schema. Het gaat gelukkig een stuk beter, maar tips zijn altijd welkom. Laat ik hem ook weer wegen ben wel benieuwd hoeveel hij nu weegt. Ik heb sinds dinsdagavond last van mijn onderrug en heupen, dus ik denk dat het mijn bekken is. Echt een zeurderig gevoel. Het trekt naar mijn billen en naar mijn heupen niet fijn zeg maar. Mijn man heeft me al gemasseerd. Goed in de gaten houden.
Altijd lekker als je goed geslapen hebt Balen van je onderrug en heupen, hopelijk is het van tijdelijke aard.
goedemogen hier een rotnacht achter de rug, jamy begon om half 3 met huilen en hield niet op zeg hij is flink verkouden denk neem zijn temp ff op 38.6 chakka zetpilletje gegeven en wat drinken toen weer in bed heeft tot kwart vvoor 8 geslapen. toen wilde hij eruit nog steeds heeft hij koorts hij wil niet eten, en niet drinken dus maar eens ff in de gaten houden vandaag... ze klinken altijd zo zielig he als ze niet lekker zijn. heel de tijd niezen en een snot wat er vandaan komt das nie normaal hahahahaha verder vandaag een dagje vrij en morgen ook nog, dus ff lekker bijkomen en wat doen in huis en meiden wat gaan jullie doen vandaag.????
Ja klopt die rode! Ja ik ga daar niet op wachten heb ze ook gemailt dat ik het maar vreemd vond. Verzendkosten van 15,-....krijg toch geen reactie, dus ook gemailt dat ik hem ergens anders besteld heb.
Balen van je rotnacht. Ja het is altijd zo zielig als ze niet lekker zijn. Lekker nog 2 dagen vrij. Ik ga alleen ff naar het Cb vanmiddag verder lekker thuis
nee maarja ook een beetje gek om het dan zo neer te zetten, je had het ook kunnen zeggen dat je die code had.....dan had ik sowieso besloten hem daar te kopen want dan was ie sowieso goedkoper.....
nou meiden, hier gaat het niet zo lekkermet het mannetje meneertje heeft een stukje kiwi op en verder nog helemaal niets hij wil egt niet og steeds koorts ligt nu al vanaf half 12 te slapen