Ja het zal vast wel droog blijven! Kijk uit he, weet niet of het bij jullie nog glad is, hier wel! Dames ik ga mijn bed in. Jeroen heeft weer late dienst dus die is voorlopig nog niet thuis. Morgen lekker samen dagje vrij.
Hahaha en bedankt, nu zit ik met het liedje in m'n hoofd! Ze vindt het ding gewéldig! Ik iets minder. Ze heeft van hetzelfde een beertje. Die zegt "hihi, ik ben een vrólijke beer!" "hmmm, ik ben een beer met hónger".
hahah ja ik bedank mijn sm...hihi wij hebben ook zo een radio die heb ik maar even weggelegd.. oh vreselijk he ook dat "vrólijke" hahah
Zo ik ga ook maar afsluiten hier, vriendlief wil nu nog een film gaan kijken... hier altijd een hele opgave, ik kan niet tegen triller/horror en hou niet zo van de films die hij weer leuk vindt...(probeert al 4 jaar hotshots met mij te kijken gaat hem zooo niet lukken) hij heeft echt flauwe humor. Waarschijnlijk wordt het bruce almighty (hebben we al gezien maarja)..
Hotshots is wel de moeite waard hoor. Hou zelf ook niet van die flauwe humor, maar daar kan ik de humor nog wel van inzien. Enneh.... Als je meekijkt heb je denk ik z'n hele week goedgemaakt!
hhehehe uit principe alleen al doe ik het niet gemeen he Misschien ooooooit. Het wordt denk ik Training Day (i loooove Denzel), of Bad Boys 2 ook een favofilm van mij.. ohja haha miss ook nog wel Romeo must die....
Of iets met Vin Diesel......... Kan zo XxX kijken alleen maar omdat hij meedoet hahaha Veel plezier met film kijken!
Slaaplkkr allemaal.. Ik ben vanaf morgen middag, tot maandag avond Collinloos... hij is het hele weekend en maandag bij oma en opa in zeeland Wat zal ik hem missen 4 dagen zonder me ventje! Ga wel leuke dingen doen, zaterdag avond stappen met mijn zusje..
Getver zulke dingen hou ik ook niet van. Gelukkig is mijn man er 's avonds over het algemeen wel en wordt er ook niet aangebeld 's avonds. Vind het ook niet echt nodig kan toch ook gewoon overdag
Wel lekker een weekendje zonder Collin, maar kan me voorstellen dat je hem gaat missen ook niet meer dan logisch lijkt mij. Veel plezier in ieder geval.
Goedemorgen, Moet zo Danian weer weg brengen en dan ga ik weer werken. Toch wel erg lekker hoor. Heb wel iets last van mijn arm, maar lijkt meer op spierpijn, dus dat hopen we dan maar. Na mijn werk rij ik door naar prenatal, want daar kun je stickers plakken van 15 % korting op alles, dus dat gaan we wel ff doen. Daarna nog boodschappen doen en als ik dan thuis ben nog ff slapen als dat lukt. Morgen komen mijn ouders 's middags en die blijven tot zondag. Zaterdagavond passen ze op, want dan hebben wij verjaardag. We konden het zo mooi combineren dan hoeven we Danian niet mee te nemen
Klinkt goed, maar ben benieuwd of je het onregelmatige gaat trekken. Mij klinkt het zwaar. Die nachten op stel en sprong oppas regelen... Moeilijk. Wat een ontzettend lieve gastouder heb je trouwens.
Ik heb het onlangs gehad om 17.00 uur savonds. Ik gaf net Eva de fles en de deurbel ging, ik was alleen thuis. Heb niet open gedaan. een uur later ging weer de bel. Mijn man deed open. Ik had net Eva op bed gelegd en liep langs de voordeur. Ik zag een grote kale man met een zwart koffertje. Hij was zogenaamd van de kvk en wilde het adres checken. Hij wilde binnen stappen. Mijn man duwde de deur tegen zijn schoen en dat hij het maar een vreemd verhaal vond. Na nog een discussie zei hij: Het kan eventueel ook per post. Doe dat maar dan! Ik heb de politie gebeld en de volgende dag de Kamer van Koophandel... en wat bleek. Inderdaad een oplichter. We hebben er aangifte van moeten doen en natuurlijk nooit meer iets van gehoord.