Bas, ik snap je testen niet zo! Ik zie op de eerste test toch écht een duidelijke streep, op die anderen niet zo duidelijk. Misschien maandagmorgen nog een keertje? Maar ben wel erg positief hoor! Joepie, weer iemand zwanger!!!
Ilse, wat kut dat Eva zo is op het moment. Heb je al in oei ik groei gekeken? Dacht dat de volgende nog even op zich laat wachten, maar die kleintjes kunnen er volgens mij best veel last van hebben dat ze ineens zoveel kunnen, en wat ze nog niet kunnen wel graag willen. Misschien heeft Eva dat ook wel?
De volgende sprong kan zich al aankondigen met 8 maanden (3x raden hoe oud ze is). Precies wat ik heb omschreven staat in het boek. Er stond ook een leuke tip in: Een spiegel plaatsen bij het aankleedkussen. Heb ik nu dus gedaan en bij de verschoning--> geen problemen. Ze vind zichzelf té interessant en ligt nu naar haar eigen spiegelbeeld te kijken Altijd als ik dan heb gelezen dat het aan een sprong te wijten valt en zoveel herkenning lees, voel ik me ook weer wat krachtiger.. of hoe moet ik het zeggen... Kan er weer even tegenaan, omdat ik lees dat het erbij hoort. De kleintjes kunnen zich snel ontwikkelen en dat kan snel voor hún zijn, maar mama moet er ook erg aan wennen hoor haha. Hoe trots ik ben, is het ook vaak vermoeiend De tafels zijn leeg, de hondenbak moet weg als ze over de vloer kruipt, geen snoer is veilig haha meisje ho maar even en dat geplak.... Hoe fijn ik het soms vind ik kan nergens zonder haar heen. Dan raakt ze helemaal overstuur. Ze trekt zich gewoon op aan mijn broek als ik in de keuken sta
@bas lijkt me een streepje de eerste... @guusje, natuurlijk ben je welkom hier, kom gezellig meekletsen. msn mag ook! moet je me ff pb-en. fijn dat je kleine schatje het zo goed doet, hopelijk ben jij ook snel weer de oude meis. zo hier druk bezig, vanmorgen hele reeks boodschappen gedaan, bij mn bezoekrelatie gweest, ze is jarig vandaag, boezoekjes afgelegd, en nu druk voor morgen (verjaardag manlief), cakes bakken, lekkere gehaktballetjes, soep gemaakt, enz..... net belde er iemand die morgen al de salontafel en tvkast op komt halen, en we hebben nog geen eens een nieuwe tv kast, haha dat wordt improviseren..... maar wel verkocht..
Hey, balen dat je zelf in een dipje zit. Hopelijk heb je baat aan de gesprekken met de psycholoog. Sowieso fijn om je hart te luchten. Hier kan je het ook gerust doen. Genoeg lezende ogen (reactie wil niet altijd lukken, maar lees het echt wel). Msschien dat de problemen zelfs wel herkenbaar zijn voor sommige. Dikke knuffel voor jou en je mooie mannetje Lucas. Ik spiek regelmatig op hyves hoe hij eruit ziet en het is een lekker ding .
oei ik groei klopt hier juist voor geen meter! Zelfs niet als ik het met 6 weken corrigeer. Ik denk dat het komt doordat Emma te vroeg geboren en dat corrigiren niet altijd opgaat. Emma heeft bijvoorbeeld nu pas haar voetjes ontdekt en zit er steeds aan te voelen en te sabbelen, maar aan de andere kant doet ze wel al kruippogingen. Ik heb dus niets aan dat boek helaas.
zo en gelijk een nieuwe tv kast gekocht net, morgenvroeg kunnen we die ophalen... haha... ben benieuwd morgen, hoop dat er niet vroeg visite komt...
Hey meiden....heb niet helemaal alles bijgelezen SORRY! Finn is VERSCHRIKKELIJK vervelend de laatste dagen! Hij eet niet goed...laat bij alle flessen (behalve de 1e) bijna de helft staan...zn avond eten gaat niet op (een Liga natuurlijk wel!) Hij is driftig....boos...huilerig...agressief...en wordt weer 462379x wakker in de nacht! Vannacht gilde hij zoooooooo hard dat mn hart in mn keel zat! Geen idee wat het is...maar misschien wel weer tanden...hij kwijlt weer best veel en zit heel de tijd met zn handen in zn mond. Maar zo heeft hij nog nooit gedaan! Het lijkt me stug dat dit alleen van tandjes komt! Nu is hij trouwens heeeeeeeel lief aan het spelen! nadat hij eerst bijna een half uur heeft liggen mopperen enzo! Haha! Zo maar eens in bad en kijken of hij de fles van 21.00 wel gaat opdrinken!
het dwarse is wel herkenbaar (zie aantal berichten terug), maar het slechte eten.... Finn?? Nee dat klopt niet. Ik denk gelijk aan pijn. Oorpijn of keelpijn misschien als je geen tandjes ziet. Ben maar aan het gissen hoor.
@sarah, misschien neusspray proberen, is ook goed bij oorpijn. zoals ilse zegt zou dat kunnen, wel vervelend en vermoeiend...
ach arme finn, heeft ie geen koorts? Anders nog even een paar daagjes aankijken en dan naar de huisarts???
ff 2 fotootjes spammen hoor! Ik heb de laatste tijd af en toe zo een moment dat ik ineens heel bewust besef hoe veel ik van mijn grietje hou. Dan kijk ik naar haar en dan kan ik wel smelten. Hebben jullie dat ook (vast wel)?
@Steph: 15 weken alweer, wat gaat dat hard! Een 2e zwangerschap lijkt veel vlugger te gaan, ofniet? @Jolan: Heerlijk filmpje, word er helemaal vrolijk van! @Bas: Spannend! Zou voor de zekerheid nog een keertje testen.. Voorzichtig gefeliciteerd @Laura: Mooie buggy gevonden? Veel plezier met stappen vanavond! @Guusje: Wat balen dat je niet lekker in je vel zit, hopelijk kan de psycholoog je helpen. Fijn dat met Lucas wel alles goed gaat. Ga zo even op het besloten forum lezen.. @Ilse: Hier ook een paar van zulke weken gehad, hoop dat Eva snel weer gezellig en tevreden is. Het is zooo vermoeiend als ze zo zijn.. @Mac: Lekker dat je spulletjes al verkocht zijn! Fijne dag morgen! @Sarah: Balen dat Finn zo uit zijn hum is. Schrale troost, het is een fase die weer voorbij gaat. Kun je je mijn berichtjes nog herinneren van de afgelopen weken? Idd wel eerst de medische dingen uitsluiten, ik wist hier dat het niks ernstigs was omdat ze begon te lachen zodra ik haar haar zin gaf @Debby: Wat een heerlijke foto en snap helemaal wat je bedoeld!!
Wij gingen vandaag naar de stad, haal ik Zoë in de parkeergarage uit de maxi cosi, ruik ik poep. Vieze poep... Diarree! Alles zat onder. NIET leuk om een baby te moeten omkleden en opfrissen in de kofferbak van de auto. Gelukkig zag ze er zelf de lol wel van in . Ging voor mezelf de stad in, maar ben weer thuis gekomen met kleertjes voor Zoë. Voor mezelf maar weer eens e-shoppen . Het Kiekeboe speeldorp is trouwens een grote hit! Ze wordt er helemaal hyper van hihi.
@Ilse...owww ook dwars dus...heerlijk heh! thnx voor de tips allemaal! Hij heeft iig geen verhoging...dat heb ik al geprobeerd... Oorpijn...geen idee...ik mag ook nog gewoon zn oren afdrogen enzo...hij heeft er geen problemen mee als ik eraan zit. Keelpijn denk ik ook niet...heb al in zn keeltje gekeken en dat ziet er ook gewoon uit! Neusspray heb ik wel staan...hij heeft al heel zn leven snot...maar ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken! Het stomme is dat ie nu dus nog steeds rustig aan het spelen is! Het is echt met vlagen! Vandaag in de stad was er niets aan de hand...en ineens schreeuwen en krijsen! schaamde me rot! Had hem gelijk zn nieuwe badspeeltje van Makka Pakka van de droomtuin maar gegeven. Ik kan niet echt in zn mondje kijken/voelen want hij wil niet dat ik mn vinger is zn mond doe...maar als ik een bijtring geef gaat ie tekeer als een dolle! Dus mijn gevoel zegt tanden...maar dat zou toch gek zijn? In het boekje van het CB staat dat ze tussen 6 en 9 maanden het 1e tandje krijgen...hij heeft er al 4 nu! Kijk het idd nog even aan...heb ook niet het idee dat ie zich ziek voelt ofzo... En het stomme is ook nog dat ie als ie nergens last van heeft super vrolijk en leuk is! Het is echt Finnetje huilt Finnetje lacht!