juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Debby...vergeet te reageren...SUPER lief! ik herken je gevoel!
    Zeg zo vaak tegen Steef dat ik zo gelukkig ben met Finn en dat we dat toch maar even mooi gedaan hebben!
    Hihi!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@debby, mooie fotos... die momenten ken ik ja, dat je in ene beseft hoeveel je van je kleintje houdt.

@mam arme zoe in de kofferbak verschonen...
    fijn dat t speeldorp goed in de smaak valt, en zoe weer flink verwend, leuk hoor, maar denk ook aan jezelf!

@sarah, hopelijk is finn weer snel de oude, en is het niks bijzonders, misschien tandje 5?

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Fijn om te horen dat ik weer welkom ben.

Debby, ik heb dat ook wel dat oei ik groei niet altijd klopt. Zo heeft Lucas ook net pas zijn voetjes ontdekt. Hij is ook 3 weken te vroeg geboren en als ik dan corrigeer klopt het soms wel en soms niet. In het begin kon ik de klok erop gelijk zetten, maar nu niet meer. En de dingen die hij zou moeten kunnen kloppen nu ook minder dan in het begin.

Wij komen net met m'n kleine mannetje van de hap, hij was al een paar dagen aan het hoesten, en het werd steeds erger. Maar hij werd aan het begin van de avond opeens ook benauwd, dus ik vertrouwde het niet helemaal. Nu blijkt dat hij pseudokroep heeft. We moeten nu goed in de gaten houden of hij vannacht heel erg benauwd wordt. (het schijnt 's nachts erger te zijn) en dan moeten we hem een tabletje met prednison geven, maar alleen als het echt nodig is.
    We hebben z'n bedje dus maar bij ons op de kamer gezet zodat ik hem in de gaten kan houden.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha zie het helemaal voor me hoe je je die kleine zoe in de kofferbak verschoont!

Emma had vanmorgen ook diarree en mijn man wilde haar verschonen maar hij had een kater en ging bijna over zijn nek (goed voor hem moet ie maar niet zoveel zuipen ;)) toen hebben we haar maar met zijn tweeen uitgekleed en in bad gedaan. Alles zat onder.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Guusje, als hij er weer last van krijgt, moet je in de badkamer gaan staan en dan de douche zo warm mogelijk aanzetten, zodat alles vol stoom komt te staan, dat lucht dan erg op voor die kindjes...
    ( niet onder de douche gaan staan he...)

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mama...ja bij Finn ook...als hij zn zin krijgt valt het allemaal wel mee! Maar ik ga hem echt niet heel de dag plezieren! Doei! hahaha!
    In de kofferbak! hahaha! Geweldig! Sorry zie het helemaal voor me!

@Mac...tandje 5...jeetje...dat zou toch wat zijn...mijn kleine baby! Hahaha!
    Ow dat badspeeltje van Makka Pakka van de droomtuin was een hit! Het was maar 4,99 bij de trekpleister! Ipv van 14.99 bij de intertoys! Misschien ook wat voor Bram voor in het grote bad!

@Guusje...arme lucas..zo aan het hoesten!
    Misschien een hele domme vraag hoor...maar wat is pseudokroep?

Finn is net zittend in het babybadje gegaan. Ging heel goed! hij vond het supertof! Helemaal spetteren en spelen met zn Makka Pakka! en hij heeft zn fles leeg gedronken! Jeeeeeeeeeeeeeej!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ben net thuis van t stappen, was super gezellig, maar damn wat voelde ik me oud en te volwassen! was ook nog de bob (ik en alcohol is geen goeie combi, en al helemaal niet na een halve week ziek zijn geweest)

Zit toch liever thuis op de bank een filmpje te kijken dan zon avond naar kwijlende stelletjes en geile pubertjes te kijken haha!

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Kuide, Hihi, niet écht een geslaagde avond dus... Kan me indenken dat een film idd leuker is!

@ Zwangerstreepje, ik zie 'm ook!!! spannend hoor!

Hier gaat het heel goed.
    Ted wordt alweer bijna 3! Tjee wat gaat de tijd belachelijk snel!
    En ons Jantje heeft 2 tandjes! :D

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Marloes, bedankt voor de tip. Dat probeer ik toch liever dan gelijk dat "paardenmiddel" (zo noemde de arts het)

Sarah, wat goed dat Finn z'n fles heeft leeggedronken.
    Hier een link over pseudokroep: Pseudokroep

Kuide, balen dat je avondje niet helemaal geslaagd was. Ik hou zelf ook meer van een avondje op de bank met een filmpje.

Marjanne, wow Jan alweer 2 tandjes. Lucas heeft nog steeds niks. Het lijkt er al heeeel lang op dat er wat aan zit te komen, maar het zet niet door.

Lucas heeft gelukkig een rustige nacht gehad, hij heeft geen last gehad van erge benauwdheid. Mama heeft alleen geen oog dicht gedaan. Bij elk geluidje moest ik even gaan kijken en als ik hem niet hoorde natuurlijk ook weer.

En vandaag is mijn kleine man alweer 8 maand!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

jeetje prednison? heftig hoor, zou het idd alleen gebruiken als het echt nodig is.....
    hopelijk is ie snel minder benauwd.

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ken makka pakka niet...
    zal is googlen...
    ziet er leuk uit

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha ja dan worden we oud he....

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat de nacht rustig is geweest,

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo hier alles klaar voor de verjaardag,
    manlief is het nieuwe tv meubel ophalen, hopelijk lukt het in de auto en is ie snel terug, ben benieuwd, laat de visite nog maar ff wegblijven hihi..

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    he guusje wat erg dat lucas ziek is. Gaat dat nog wel over? En wel erg zo'n zware medicijnen meteen. Meiden ik ga morgen weer een zwangerschapstestje wagen willen jullie voor me duimen.
    xxx Joyce

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

spannend hoor, kun je wel wachten tot morgen?

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    De prednison mocht ik ook alleen maar geven als hij echt niet op een andere manier van de benauwdheid af kon komen. We hebben ook maar 1 tabletje meegekregen. Maar gelukkig heeft hij er vannacht geen last van gehad.

18. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zou ik niet kunnen hoor! :D

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Oja helemaal vergeten te delen, Jan kan staan. Tot nu toe wel alleen nog in bad, volgens Jan de ideale situatie om even zelf te gaan staan. Mama denkt daar iets anders over ;)

Zo gezellig, vanochtend met m'n 2 jochies gaan douchen, badje op de grond erbij. En Ted en Jan erin. Lol dat ze hebben, en zo kon ik zelf ook nog een beetje douchen. Wordt toch weer makkelijker nu Jan wat groter is.

20. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    en... hoe is het meubel?
    Al visite?
    enne GEFELICITEERD natuurlijk!

Deel Deze Pagina