jolanda: slapen bijna niet elk 1 1/2 uur wakker in de nacht. en eten ik geef hem nu alleen fles daar drinkt hij misschien in totaal 450 cc van dus eigenlijk niets
Joanita, och arme Jamy! Hopenlijk knapt hij snel weer op. Met Lucas gaat het weer wat beter, hij heeft vannacht weer goed geslapen en is niet benauwd meer geweest. Vanmorgen was de fysio hier voor zijn arm. Die wil hij sinds een paar weken niet meer omhoog doen. We zijn er al mee naar de kinderarts geweest, maar die zag niet iets raars aan zijn arm. Ik vertrouwde het niet helemaal en ik had ook het idee dat hij door die arm niet meer op zijn buik wilde liggen. Maar de fysio wist ook niet zo wat het kon zijn. Ze voelde wel heel veel spanning en ze had ook het idee dat hij tegenwerkt bij het naar boven brengen van zijn armpje. Ik hoop maar dat ze er wat aan kunnen doen en in ieder geval dat ze weten wat hij heeft.
Fijn dat Lucas een goede nacht heeft gehad. Wat raar van zijn armpje. Hopelijk krijg je er duidelijkheid over, want die onzekerheid is ook niks
fijn dat het weer wat beter gaat, en minder benauwd is. wat apart van zn armpje, kan dat niks te maken hebben met hetgeen waardoor hij zo benauwd was? weet dat woord niet meer, iets met kroep.... als fysio niks kan betekenen dan misschien een osteopaat wel.. hoe is het met jou nu? ervaar je het als prettig om hier weer mee te kletsen? zag dat je in hengelo woont, volgens mij in (ov) of niet, leuk hoor, heb ik ook paar jaar gewoond en mijn man nog veel langer, ga er nog graag naar toe!
wat vreemd, lijkt me toch dat zo'n kleintje niet zomaar ineens zijn armpje niet meer op wilt tillen. hopelijk kan de fysio wat voor hem doen
hier net de box omlaag gezet... en iets meer de kamer in, is wel zo leuk voor meneer kan ie meer van zich afkijken, het bedje zal ook niet lang meer duren voor die omlaag gaat. zo en nu ff 2 cakes bakken voor op manlief zijn werk.
Mac, dat van zijn armpje heeft hij al langer dan de benauwdheid. Waarschijnlijk heeft dat niks met elkaar te maken en zijn het 2 losse dingen. We moeten hem nu 2 weken observeren om te kijken wanneer hij zijn arm niet omhoog wil doen en of hij zijn arm niet omhoog wil doen of dat het gewoon echt niet kan. Wat grappig dat jij ook in Hengelo hebt gewoond! Ik ben er geboren en opgegroeit. Ik vind het er ook erg prettig wonen. Met mij gaat het wel, maar er moet nog veel gebeuren voor ik weer helemaal de oude ben. Donderdag heb ik weer een gesprek.
guusje misschien is een osteopaat een idee? die gaat uit van het gehele lichaam ipv alleen zn arm. ik heb er erg goede verhalen over gehoord
wij hebben het bedje vorige week ook omlaag gezet. liever iets te vroeg dan te laat. wel jammer, vond het zo fijn dat hoge bedje
hopelijk krijgen jullie in deze 2 weken een duidelijk beeld van wanneer hij zijn armpje niet gebruikt wanneer het wel kan. hengelo blijft super!! haha. nee zoiets gaat ook helaas niet van de een op andere dag over dat heeft tijd nodig. hopelijk helpen de gesprekken je, en hoe bevalt het om hier weer mee te kletsen?
Mijn vader vult voor ons altijd de belastingteruggave in. Gisteravond belde hij mij en zei:,,Je kunt de vakantie wel boeken" Ik dacht dat het iets van 500 a 600 euro zou zijn dan, maar het was 1200 euro Viel bijna van de bank haha. Bij het Uwv schijnen ze er teveel hebben afgehaald of zo. We wachten af of het klopt, maar mijn vader heeft het eigenlijk altijd wel goed. Kunnen we weer wat leuke dingen voor halen en sparen natuurlijk