juni 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door McGyver, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    dames, al iemand zijn belasting aangifte gedaan?

Ik krijg, volgens de berekening 3400 euro terug :) (had 2 contracten in 2009 tegelijkertijd bij dezelfde baas, 1 voor 22 uur 1 voor 5 uur, beide belasting op ingehouden)
    En ik krijg ook nog is 2300 heffingskorting over 2010 omdat (150 euro permaand) omdat ik alleenstaand ouder ben...
    uhhhh dat meen je niet?? :D

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ga van de week alles eens invullen, maar verwacht ongeveer het dubbele van jou bedrag... erg fijn altijd
    (wij krijgen de hypotheekrenteaftrek 1x per jaar)

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

wow lekker toch

hier nog geen jaaropgaves

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bas: Hoelang heeft die buikgriep bij Bas geduurd?

@Jolan: Leuk een nieuwe videocamera!

@Snieke: Bezig voor nr. 2 leuk!! En spannend..
    Maxime is ook al zo’n flinke, heerlijk hoor :)

@Sarah: Ben benieuwd hoe Finn het doet als je het laatste slaapje overslaat! Hmm, vervelend hé als ze zo zeurderig zijn. Bereid je maar voor, met een beetje pech duurt dit een paar weken ;)

@Laura: Het zit je ook niet mee zeg… Dikke knuffel voor jou!

@Bas: Je houdt ons wel in spanning zeg! Hopelijk staan er vrijdag 2 mega strepen op de test :D

@Emme: Fijn dat Lars het zo goed doet! Leuk bezoek uit Nederland! Zullen we een keer een meeting bij jou houden? :D

@Joa: Fijn dat de nacht beter ging, balen dat hij nog zo benauwd is. Misschien af en toe even stomen in de badkamer met de hete douche aan?

@Tam: Beterschap!

@Mac: Mooi dat alles goed was bij het cb! Hoeveel melk ga je nu geven?

@Natja: Zoë drinkt ook nog niet uit een tuitbeker hoor. Heb je een gewoon bekertje al eens geprobeerd? (In bad ;))

@Guusje: Arm ventje. Was het misschien te druk voor hem?

@Natja: Ik heb geen ervaring met de mirena maar had ook altijd doorbraakbloedingen met de pil. Sinds ik de Diane pil slik niet meer, ideaal!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Met Zoë gaat het weer wat beter, tot nu toe 'maar' 3 diarreeluiers. En ze is weer een stuk vrolijker! :)

De rust op het station is ook weer terug, is hier 5 minuutjes vandaan. De hele ochtend helikopters boven m'n hoofd. Eng sfeertje..

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat t beter gaat

dan woon jij ook vlakbij die beroemde bosche bollen winkel...mmm....

zoveel melk als bram wil drinken,
    komt neer op smorgens hele fles smiddags halve en laatste hele.
    soms minder

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Laura, gelukkig is het niks ernstigs! Nu maar hopen dat de pijn weer snel weg is. En wat lekker zeg zoveel geld terug van de belasting.

Sarah, sorry maar wat bedoel je precies met: Zijn jullie voor Lucas ook onder behandeling geweest? Voor Lucas zelf of voor het krijgen van Lucas?

Mama, het lijkt me inderdaad helemaal niet prettig als er zoiets dichtbij je in de buurt gebeurd.

En wat betreft Lucas, ik denk niet dat het de drukte was. Ik had hem al voor de visite naar bed gebracht. En hij wil nu ook niet in zijn bed, je zou haast denken dat hij last heeft van verlatingsangst. Maar ik zit nog steeds met afgelopen weekend in mijn hoofd en durf hem daarom ook niet zo te laten liggen, want hij kan nog steeds een aanval van benauwdheid krijgen door de pseudokroep.
    Het is alleen zo lastig, want ik wil hem er ook niet steeds zomaar uithalen, straks gaat hij er nog aan wennen.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mac: Ja de bollen van Jan de Groot zijn heeeerlijk :D.
    Oké hier ook zoiets, 2 grote en 1 kleine.

@Guusje: Rond de 8 maanden kunnen ze idd last van verlatingsangst en eenkenningheid krijgen. Stond ook een stukje over in de WIJ. Of krijg je die niet?

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hmm, ik hoor geluid uit de babykamer. En aan het gezeur te horen is d'r luier vol. Nu even heel hard duimen dat het alleen de luier is en niet ook de slaapzak, romper en kleertjes weer........ ;)

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    he mama Bas is ruim een week aan de diaree geweest, heeft maar 1 dag koorts gehad.

wat vervelend laura ik hoop dat het gauw genezen is, want dat is niet fijn ook niet handig ivm de verzorging van collin

beterschap tamtam.

wow gezellig dat er veel weer gaan proberen.

Vervelend als de pil niet werkt, gelukkig nooit mee gemaakt dus tja ik kan je helaas niet helpen.

3 weken joa das wel lang, hoop dat het gauw stopt.

die lucas, probeer hem niet te veel bij je te houden, want de week nadat bas ziek was geweest was niet leuk echt een beetje last van verlatingsangst aandacht tekort. Ze beginnen dat nu echt te gebruiken. Sterkte succes.

trouwens ik heb nog een andere foto van de testen misschien dat die duidelijker is.
    xxx joyce

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lekker he, dé bossche bollen van Jan de Groot... en de lief winkel zit 500 meter verder, heel handig ;)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zie streepjes Joyce!!!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    *zwaait even snel*

Ik verwaarloos jullie een beetje *schaam*
    Zit niet zo heel super in mijn vel, vandaag maar even vitaminepillen aangeschaft :D
    Jul is ook niet helemaal lekker geweest de afgelopen dagen, maar dat gaat gelukkig beter!

Hoe gaat het hier?

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    lekker hoor!

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    De diana pil is de pil waar ik mee begon eeuwen geleden, zal het in ieder geval onthouden

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo he, das nog eens lekker :D

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0