mei 2009 mama's?

Discussie in 'De mama's' gestart door sweetmarije, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    bij het baby en dreumes gedeelte werden we doorverwezen naar het 'mama' gedeelte om over je kindje van x aantal maanden te praten. zat ik me net helemaal in te lezen in het mei 2009 mama's topic, kwam ik er na 3 pagina's lezen achter (vergeten te checken op de hoofdpagina) dat het topic gesloten was.
    als het goed is zijn er wel meer mei mama's die willen weten hoe andere mei baby's zich ontwikkelen, waar de mama's zich mee bezig houden etc. aangezien iemand er een topic over had geopend op de 'verkeerde' plek.

dus barst los zou ik zeggen, ben erg benieuwd wat jullie kindjes bezig houdt.
    hebben jullie ook het idee dat ze vanaf ongeveer 7 maanden ineens zoveel nieuwe dingen in zo'n korte tijd kunnen? het gaat de afgelopen paar weken zo snel ineens qua ontwikkeling!!!
    en hebben jullie ook het idee dat het 'baby zijn' er een beetje af begint te gaan?
    af en toe vind ik jamie al echt een mini peutertje!
    hij kruipt alleen 'nog' niet en is juist altijd heel veel bezig met zn handjes..
    hij begint nu ook echt alles na te doen , handjes klappen, naar mensen kijken als ik zeg;'waar is...' gekke geluidjes met zn mond maken, fluiten, staan terwijl ie zich aan de spijlen van de box vasthoudt...
    hij trekt zich alleen niet op, kan niet uit zichzelf van liggen naar zitten, het lijkt een beetje alsof ie niet echt geinteresseerd is om zn grove motoriek te ontwikkelen. fijne motoriek daarentegen juist wel en hij begrijpt ook echt dingen die je tegen hem zegt.

ben benieuwd of jullie je hierin herkennen of dat jullie kleintje juist veel verder of anders is qua ontwikkeling!

2. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook een mei-kindje! Kyra is van 5 mei. En wat gaat ze opeens hard!! Dit is wat ze nu allemaal kan (hele hoop)
    -Omrollen
    -Papa en mama zeggen
    -Zwaaien
    -Handen klappen en op het boze bolletje
    -Optrekken tot staan
    -Langs randjes lopen
    -Zelfstandig zitten en gaan zitten
    -Kruipen

En nog veel meer kleinere dingen zoals 2 dingen tegelijk vasthouden ed. Maar het is echt geen baby meer hoor, dat is er idd echt vanaf!!!!

3. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Hier ook een mei mama. Andere mei topic is idd gesloten. Denk omdat we daar niet zoveel meer praatte:)
    Jayden is geboren op 7 mei.
    Hij kan omrollen
    Trekt zich op tot knieen;)
    Zegt nog geen mama of papa, wel dada didi gaga
    Zitten
    Probeert te kruipen maar lukt niet.
    Zwaaien doet ie ook ineens heel goed

Verder kan ik het even niet bedenken. Het gaat wel hard ineens hoor. Hij is al bijna 10 maanden. En dus over 2 maanden al 1 jaar:$

4. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Wij hebben ook een meisje van 7 mei,ze kan rollen tijgeren,op de knieen zitten ,gewoon zitten (nog niet zelf) staan.Ze weegt 10 kilo en is 73 cm lang.

5. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Jayden heeft vandaag voor het eerst gekropen. Zitten doet ie ook helemaal zelf en hij staat!!!!!!!! Dat allemaal in 1 dag tijd:$:D Zitten had ik al opgeschreven maar dat was als ik hem neerzette. Nu doet ie het zelf. Vannacht zat ie dan ook in bed te huilen:) En gisteravond stond ie in bed te brullen.

Vandaag ff stukje wezen fietsen met hem en was echt grappig. Hij zit voorop en ik ging over een hobbeltje en zei tegelijk boem! Moest ie zo hard lachen. Dus ik riep elke keer boem(zonder over hobbeltje te gaan) lag ie echt helemaal in een deuk. Word allemaal steeds leuker zeg.:D

6. Skye

Skye Niet meer actief

Hahahaha, leuk he!! En het kan opeens zo hard gaan. Kyra kroop ook opeens uit het niks! Gaat echt zo hard

Deel Deze Pagina