Hoi hoi, ik ben de eerste die dit topic mag openen, want ondanks dat ik 28 maart ben bevallen van mijn beide meiden, was ik wel uitgerekend op 5 mei. Nou, ik weet zo niet wat ik hier verder nog moet plaatsen eerst, een aantal mei mama's weten wel ongeveer hoe het bij mij is gegaan, maar goed, zal het hier nog even in het kort neer zetten. De week voor de meiden geboren zijn ging het steeds slechter met mij, voelde me beroerd, niet lekker, gewoon bleeeegh en toen ik weeen kreeg en ontsluiting had moest ik naar het ziekenhuis, daar stopten de weeen om later weer door te zetten en weer gestopt, wel ontsluiting en mede daarom toen toch besloten over te gaan op een keizersnede ook omdat er vruchtwater lekte en daar waren mijn hele kleine meisjes Chiara en Charissa, gelukkig was hun papa er op dat moment bij ondanks dat ie niet in de buurt woont. Inmiddels zijn de meiden alweer ruim twee weken oud en doen ze het prima op de borstvoeding al was het in het begin even wennen met het voeden, had ik net een aangelegd begon de ander op een paar meter afstand en nu leg ik ze tegelijk aan en dat wil perfect dankzij het voedingskussen die ik van mijn oudste zus heb gekregen. En nu is het wachten op de volgende mei mama die hier gaat reageren en haar verhaal gaat vertellen....ik weet dat er een aantal 37/38 weken zwanger zijn, dus kom maar op...
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh hij is open. Goed gedaan cleo... Daggie volgt je vast snel en wij komen ook vanzelf hoor Maar wij zitten nog even op de wachtbank Heerlijk hoor je meiden. Super dat je bv geeft! Lijkt me erg zwaar 2 tegelijk!
Hahaha, ik wacht met smart op jullie. Wat betreft de borstvoeding, het vreet energie, maar het scheelt dat ik een voedingskussen heb, als ik in kleermakerszit op de bank zit, dan hoef ik ze hooguit iets te ondersteunen, alleen Charissa moet ik nog wel eens extra vasthouden, dan kun je merken dat ze kleiner en nog iets minder sterk is, maar dat komt nog wel en een voordeel van tegelijk voeden is toch dat je niet twee maal een half uur zit of wat ook al is voorgekomen in het begin, dat ik de een heb aangelegd en de ander dan begint en sja, dan kun je geen kant op. Ach en zo is het maar ongeveer een half uurtje per voeding en dat keer acht, als je dat zo bekijkt ben ik alleen al 4 uur per dag bezig met voeden Dat wordt al verdubbelt als je ze apart moet voeden...maar goed, het is wel beter voor ze en daar doen we het voor Maar goed, ik kolf ook wel af en toe wat af en dan kan de visite ze af en toe ook voeden, die tip kreeg ik om zo wat meer rust te krijgen en de hulptroepen in te schakelen, voordeel hiervan is ook dat het lastiger is om twee tegelijk de fles te geven dan de borst of je moet ze al in de maxi cosi zetten. Ik ben inmiddels ook razend benieuwd naar hoe jullie verhalen straks zullen zijn, ik vind het al zo onwerkelijk dat deze twee samen in mijn buik hebben gezeten en kan me niet eens meer voorstellen dat ze er nog inpassen en dat terwijl jullie nog kleintjes in de buik hebben die al groter zijn dan de meiden nu zijn, zie verwachte gewichten van 4 kilo voorbij komen, dat zijn zowat mini reusjes lijkt mij Aan de andere kant, de kids van mijn zussen en mijn broer zaten ook allemaal rond de 3500 gram en die vond ik ook erg mini toen ze er net waren, dus misschien valt het ook wel reuze mee
Hahahahaha Cleo, ik zie je al zitten met 2 van die dames aan je boobies! Goed man dat je ze beide tegelijk voedt, anders bestaat idd je hele dag uit voeden voeden en nog eens voeden Lekker dat het kolven ook al goed gaat!!
Hey Cleo, Heerlijk lijkt me dat om dit topic te hebben mogen openen! Hopelijk volgen wij je allemaal snel! Liefs, misspuma
Cleo, wat geweldig dat je dit hebt mogen openenen zeg. Ben nu 38 weken, en ik hoop dat ik ook me snel hier mag komen melden hahahaha. Succes met je 2 mooie meiden.
he cleo, je bent nog wel een beetje eenzaam hier he.... ik denk dat de komende week het hier wel wat gezelliger gaat worden!!!
Er valt nog niet veel te kletsen voor cleo hier tsja Cleo, in maart bevallen is ook wel heel vroeg dan Weet je, ik offer me wel op, ik wil wel bevallen zodat we gezellig her kunne kletsen! Oh,w erkt het niet zo...hmmm jammer! *maaike roept en roept: babieeeee koooooom daaaaaaaaan*
Cleo.. nog steeds alleen hier he.. maar zal niet lang meer duren hoor! Wij sluiten hier maar al te graag aan..
Nog even en jullie zitten hier allemaal, dan kan het andere topic gesloten worden, ik wacht geduldig (en tot nu toe heeeeeeel eenzaam) af tot jullie beebs er ook zijn