Je snapt mijn gevoel inderdaad. Ik probeer hem nu zoveel mogelijk aandacht te geven zodat ik in ieder geval van mijn schuldgevoel af kom...
pffff het is hier enigszins verwarrend... ik heb al vanaf vanochtend soms wel en soms niet een wee..... ze zijn niet pijnlijk genoeg voor het echte werk maar wel knap irritant.... Dat samen met een mannetje wat toch wat aanhankelijker en zeurdiger en huileriger is dan normaal maakt wel dat ik nu al zowat afknap bij de enkels..... pfffffffffffff wat kan het leven soms intens zijn..... Maar KURK erin en doorlopen, kleintje mag gewoon nog niet komen totdat de volledige waterpokdoorbraak is geweest.... pfffffffffffffffffffffff (wat zeg ik nu toch allemaal ????)
@ NiekyN: Misschien ben jij degene die op duedate gaat bevallen! Maar hoop het voor jou van niet nu je zoontje de waterpokken heeft... Anders stuur je die weeën maar naar hier, ik kan ze wel gebruiken!
NiekyN: Even op je tanden bijten, hoop voor je dat het nog even duurt voor de kleine zich komt melden
Zij dan toch... Hier dan wat vergelijkingsmateriaal, mama met haar 2 dochters (en als mijn gezicht er voor de vergelijking niet duidelijk genoeg op staat: Maud is echt 2 druppels water mij )
Ik zal het niet snel zeggen, maar deze keer hoop ik dat het voorweeën zijn en niet het echte werk... (maar ik zal m'n tel voor de zekerheid wel in de buurt houden )
wat schattig zeg! daar heb je de familie jvt zitten Lekker aan het genieten van de kleine en elkaar ..... oooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk......
Hoi meiden, Sabse : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vienna @ Gijsje: Bij een placenta infarct is een deel van de placenta afgestorven door gebrek aan bloedtoevoer.. Oei je zult dit wel helemaal niet lezen, je hebt hopelijk je eerste weeën al gehad SUCCES Meid En geniet er straks maar lekker van! Kom gauw nieuws melden van Gijs... iedereen kom op bevallen nu!!!!
P.S Lieke doet t nu helamaal gewldig, de drinkt goed met een tepelhoedje, geen krampjes vannacht wel iets maar was met speentje voldoende niet de hele nacht huilen, zolas een nacht eerder, plassen komt goed op gang, voeding ook... mama doet nog geen oog dicht (papa slaapt vanavond op de BANK) maar het gaat erg goed hier. Jelle is apetrots op zijn kleine zusje hij vraagt veel om haar wil handje geven aan baby t is gewoon perfect.... Liefs Maxi
Ik heb wel een tijdje getwijfeld ja, omdat de eerste weeën eerder pijnlijke harde buiken waren dan echt weeën. En in het begin nog heel onregelmatig. Ben wel al vrij snel onder de douche gaan staan om te zien of de activiteit er door zou afnemen of niet. Dat gebeurde dus niet Bleef toen wel nog wat twijfelen, maar denk dat dat meer komt omdat ik 2 dagen voor Maud geboren werd ook zowat een hele dag last had van voorweeën (en die werden onder de douche ook maar marginaal minder). Dus zal meer geweest zijn om mezelf in te dekken tegen de teleurstelling, dan dat het écht twijfel was.