Juni 2010 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiekyN, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heey dames,

Hier ben ik weer.
    Was terug naar bed gegaan was gewoon weg kapot en had hoofdpijn. Nu is t weer minder gelukkig.

@ Jvtje wat een schatje!!! Ik wil ook *bloos*

@ NiekyN als jij nou de andere helft naar mij doorstuurt misschien zet t wat op gang ;)
    Hoe is t met je zoontje? Zit hij er erg onder?

@ Nijntje heb je ze al ontvangen?

@ Minifien t indalen komt wel alleen moet je plat liggen als je vliezen breken (dat is wat ik er van weet)

Mijn gezinnetje moet t ff met een moeie moeder doen. Maar gelukkig is mn man thuis die nu lekker met ze bezig kan zijn.

De rest ben ik weer al vergeten sorry

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi :D

@ jvtje: Moest je het zien voorbij komen? Ik woon niet ver van Beek af ;)

@ Roosje: Nee, nog niets ontvangen... :)

Net om boodschappen geweest in m'n eentje en dat viel goed mee. Voor het overige momenteel niet veel te melden.

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier ook niet veel te melden alleen nog steeds moe. En mn bekken doet erg zeer.

Ga zo nog maar eens in beweging komen ff doekie over de keuken halen (op mijn manier is t zo gedaan)

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik doe op het moment helemaaaaaaaaaaaaaaal niets! wordt al moe als ik eraan denk om naar de keuken te lopen voor een glas drinken....
    de oefenweeen/harde buiken noem het zoals je het wilt noemen, zijn nog weer een stuk afgenomen... maar het is allemaal wel onrustig daaro misschien dat het nog gaat doorzetten en anders nou dan toch nog lekker NIET...pfffffff
    De kleine heeft nu de hik.... buik beweegt elke keer, wat een schatje :)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi! Ik denk dat wij dezelfde manier hebben :D Ik ga dadelijk de vaatwas maar eens leegmaken en was in het wasmachine steken. Dan kan dat deze nacht wassen en morgen fijn buiten in het zonnetje drogen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat had ik tot vorige week ook. Maar nu ik het zo beu ben, pep ik mezelf op om zoveel mogelijk te doen. En natuurlijk in de hoop dat ik 's avonds zo moe ben dat ik weer eens een nacht kan doorslapen. In het weekend is het me 2 dagen na elkaar gelukt om tot 5u30 te slapen. Helaas was dat sprookje maar van korte duur!

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ik denk dat Jesper (ja zo heet het mannetje) zo'n 30-40 pukkeltjes heeft en ik heb de illusie dat oma's middeltje (zemelen in een washandje en het witte water wat daar dan uitkomt op zijn huid laten lopen) goed werkt, de plekken die ik gisteren niet gedaan heb (z'n enkel) daar zit een rode plek met een dikke blaas erin die ook jeukt... hij wil elke keer krabben.....
    ten opzichte van gisteren is er ook niet veel meer aan rode bultjes bijgekomen, please! allemaal vingers crossed dat we er snel vanaf zijn hier.... zal me aardig wat hoofdbrekens schelen.....

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik heb vorige week 3 nachten echt slecht geslapen, maar sindsdien (afkloppen) gaat het weer een stuk beter.... ik moet wel vaak naar de wc maar kan dan ook gewoon weer lekker doorslapen nadertijd...

Ik denk ook dat ik er mentaal ook gewoon klaar mee ben... dat dat ook negatief meehelpt. Ik MOET nl. nog stofzuigen en ook een natte lap op de eerste etage.. maarja, pfff vermoeiend...

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik duim met je mee!!!

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hihihi ook lekker veel dus
    gelukkig is mn mannetje er en die doet veel voor me :D

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @roosje,
    stuur man effe hier heen dan kom ik wel bij je om de pootjes in het water te steken :)

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik ben er vanacht 1 keer uit geweest om 5 uur.
    Om half 7 hoorde in de jongens die hadden de lattenbodem van lucas zn bed eruit gegooit :x was mama niet blij mee daarna niet meer in slaap kunnen komen. Ben om 10 uur weer naar boven gegaan en heb tot 1 uur geslapen

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Helpt je man niet als hij 's avonds thuis komt vraagt hij

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn mannetje doet dat dan nog niet :p Hij moet al van vorige week eens dweilen beneden, maar dat is nog altijd niet gebeurd... Het is een grote ruimte, dus te veel voor mij om te doen.

Zo, ik ga nog wat in actie schieten. ;) Tot later!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jouw jongens zijn echt niet min he :D Je kleine meid zal haar mannetje moeten staan! ;)

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik lig hier ook elke avond en nacht te wachten op weeen maar komt maar niet.
    Af en toe wat geoefen maar daar blijft t bij

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nee er zit goed karakter in mn mannetjes hahaha
    maar een meid kan meestal haar mannetje wel staan.
    En denk dat ze haar later wel goed zouden beschermen tijdens uitgaan ofzo

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Gijsje hoe was t in t ziekenhuis?

19. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hier eigenlijk ook niks te melden. IK dacht ik ga eens kijken of er nog baby nieuws is; nog niet dus....
    Ik ga ook maar eens wat poetswerk doen, tot later!

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    eh mijn man runt hier het huishouden, hij komt thuis van het werk (via de supermarkt) gaat koken, samen eten, ruimt af en stopt jesper in bad en bed.... dan pas komt hij aan zijn eigen tijd. En in het weekend verzorgt hij het interieur....
    maar ik vind het zo zielig dat hij echt alles alleen moet doen dus stuur hubby hierheen, dan kan ik die van mij verrassen :)

Deel Deze Pagina