Ja ik dacht dat we allemaal hier zouden blijven tot iedereen bevallen was. @Jvtje,wat een mooie kindjes
wat een plaatje zeg,het was zo te lezen een lange strijd,maar daar krijg je iets moois voor terug he...
spannend he,kun je het nog wel een beetje volhouden?? by the way,welkom hier,je bent nieuw he?? groetjes petra
Natuurlijk wachten we ook op jou pinter, het is op het moment effe niet duidelijk wie er nou wel en niet meegegaan zijn naar deel 4 , dus excuus!!!
@meisje89 pfffffffffffff daar gaat weer een aflevering van helse bevallingen Inderdaad het resultaat is harstikke mooi geworden, je moet er alleen effe wat voor doen!!! Volgens mij heef echt iedereen op een bepaald punt zoiets van spuit mij maar plat en doe die kz, want ik ben OP! en op de een of andere manier weet zo'n vk je dan toch te motiveren om door te gaan.... echt knap hoor! Besef je al wel dat je je kleine alweer een week bij je hebt ??? gaat snel he! geniet er maar lekker van, (maar kom af en toe ook even bij de achterblijvers blijven kijken )
Uitgerekend 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ (waarschijnlijk bevallen) 41,3 weken 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 41,2 weken 15 juni: September1909 geslacht ♀ 41 weken 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 40,6 weken 16 juni: Pinter geslacht ♪ 40,6 weken 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 40,3 weken 19 juni: Yoyimba geslacht ♀ 40,3 weken 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 40,1 weken 22 juni: NiekyN geslacht ♪ 40 weken 27 juni: Vogelinnetje 39,2 weken 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 39,2 weken 28 juni: Mause geslacht ♀ 39,1 weken 29 juni: Minifien geslacht ♪ 39 weken 30 juni: MrsvanOmmen geslacht ♪ 38,6 weken hmm ik wou eens even weten wie er nog actief zijn van de nog te bevallen dames, maar dat zijn er volgens mij maar 8, misschien dat er toch nog een aantal stiekum zijn bevallen ondertussen, ik hoop het voor ze....
moet ik nou echt NU AL monologen met mezelf aangaan, ik denk dat ik me maar vast in ga lezen in het bevallingen juli 2010 forum....
We w8en wel tot ze t zelf meld voordat we t aanpassen Mooie naam trouwens hahahaha hoe heet mijn zoontje ook al weer
Ik ga zo maar eens lekker de laptop dichtmeppen en mijn boomhut opzoeken..... Welterusten iedereen en voor diegene die vanacht van plan zijn om te gaan bevallen SUCCES!!!!
Slaap wel meiden! Ik zal er morgen ook wel weer gewoon bij zijn. En donderdag flink op afspraak bij de gyn. Ik blijf hier ook kletsen tot iedereen bevallen is. Anders is het gewoon niet meer bij te houden! Er worden hier nu al zoveel monologen gedaan Zo, ik ben ook weer eens een avondje moe en hoop wat langer dan 2u30 te kunnen slapen. En anders zullen jullie me hier vannacht wel weer zien verschijnen
tuuuuuuurlijk ben ik meegegaan naar deel 4!!!! moet nu achter de pc weg van mijn mannetje,heb er de hele dag achter mogen zitten,nu is het zijn buurt... truste dames,en succes vanacht.