Juni 2010 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiekyN, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou ik meld me nog ff nergens aan haha vind het prima zo
    Als ik me ergens aan ga melden is het bij de 2012 of 2013 mama`s en geen jaartal eerder :D

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    volgens mij is dat echt de sport van kwebbelman en roos :)
    Hiero zit gewoon een veiligheidsgordel omheen, aan mijn lijf geen polonaise

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Komt een spiraaltje in na deze dan is t goed geweest.
    Dan kijken we na 5 jaar als we er dan beide overeens zijn dat we geen kids meer willen gaat mn mannetje onder t mes

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zoooooooooooo
    Voor het geval dat jullie het nog niet doorhadden. WE ZIJN ER WEER :)
    NOg steeds incl. te dikke kont en buik.....

Ik heb vanacht zoo ontiegelijk heerlijk geslapen, geweldig... zelfs maar 2 keertjes uit bed geweest voor een plasje en hupsakee in bed en verder slapen... gosie daar word je echt weer mens van... heerlijk!!!!
    Weet je wat wel leuk is, ik word nu niet gebeld van goh, ben je al bevallen... neeeee, iedereen vraagt hoe het met jesper gaat en dan dat het maar goed is dat ik nog niet bevallen ben.... Das toch een stukkie fijner :)
    Ik vertel iedereen maar dat ik er een kurk ingestopt heb... hihi (van een Asti, martini fles)

Jesper krijgt steeds meer vlekken en door het warme weer ook veel jeuk, dus ik loop de hele dag achter hem aan te vangen met middeltje x en middeltje y.... hij vindt het tot nu toe nog wel goed....

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    haha arme mannen
    nou de seks die wij in de afgelopen 9 maanden gehad hebben is op 1 hand te tellen .
    En geesteljk ben ik dr wel weer aan toe maar
    Ons meisje slaapt op onze kamer en om haar nou ergens anders te doen omdat wij ff onze lusten willen uitleven nee dank je
    Enne zolang ik benenden nog iets voel wat op irritatie lijkt heeft hij echt pech
    Enne hij mag niet klagen want ik had nog overtijd kunnen lopen en had hij nog 8 weken kunnen wachten dus het zal altijd eerder gebeuren dan als ik zoey uitgedragen had

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Jij hebt er dan drie he?, hmmm dat wou ik ook altijd graag, maar manlief wil er maar twee.... maar ik denk dan ook aan materiele zaken als andere auto, (moet een brede auto hebben met al die verplichte kinderstoelen tegenwoordig) wat als ze willen studeren.... en dan heb ik het nog niet eens over het dagelijkse onderhoud.....
    hmmm en dan moet ik dus ook nog een keer zwanger zijn, ......:$,
    moet je nagaan, nr. 2 moet nog op de wereld komen en ik ben al weer verder aan het denken....

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @mel,
    Zoey is bij jou de eerst geborene he?

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Nieky zo'n polonaise (héél kleintje maar) heeft bij ons wel geholpen hoor ;)

Maandagavond (poging tot...) klussen, dinsdagavond braken mn vliezen!

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik wilde er 4 en manlief 2
    Deze kleine meid is ook absoluut niet gepland en kwamen we ook pas rond 14 weken achter dat ik zwanger was. Man was er niet blij mee wist ff niet hoe we dat gingen doen. Toen hij hoorde dat t gezond was en een meisje was is hij compleet omgeslagen. Hij wil niets liever dan knuffelen met zn meisje (hij komt uit een gezin van 3 jongens) dus heeft nooit een zusje gehad en nu krijgt hij een meisje je moet zn hoofd eens zien hahaha.

Net voelde hij aan mn buik en ze stak dr voet uit hij vroeg wat dat was. Ik zei dat is dr voetje toen zei tie kan ze tegen kietelen hahaha wat is t tog een moppie hahaha hij is nu weer thee aan t zetten (L)

En we zijn er van overtuigd dat we dit kunnen. Bij mij is t hoe meer zielen hoe meer vreugde. En mannetje kan nu ook amper meer wachten hij vraagt telkens of we moeten klussen zodat ze misschien sneller komt

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Een poging tot wil ik ook nog wel wagen, maar daar blijft het toch echt wel bij :D:D:D

(ik lig hier echt helemaal dubbel van het lachen!!!!)

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oooh wat lief !! Vriendlief heeft ook 2 broers! Hoop dat we nog een meisje krijgen, hebben we van elk wat :) Zou geen 3 jongens willen, ofja, zou niet boos zijn ofzo. Lijkt me gewoon leuker als je van alles wat hebt!

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Jeetje met 14 weken pas, was je dan ook niet misselijk ofzo???
    Ik deel helemaal met je, hoe meer zielen hoe meer vreugde, maarja verstand en gevoel gaan nu eenmaal niet hand in hand.....

Weet je dat jullie in Amerika allang in sex-therapie hadden gemoeten? stelletje pubers!!! Maar goed dat er een sta-in-de-weg gaat komen, anders hebben jullie over een paar jaar een complete bus vol van die guppies :)

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hahahahahahaha
    Nee die bus komt er niet spiraal erin en kijk over 5 jaar weer wel hoe de situatie dan is en hoe we er zelf tegenover staan.

Ik was niet misselijk wel moe maar dat ben ik wel vaker vanwege mn lage hb en bloeddruk. Werd opeens niet meer ongi en toen op de echo bleek ik verder als ik d8

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    In therapie? Bij 't 3e kind al?

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ NiekyN mn man vind je wel grappig hahahaha

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

mannetje is bijna 27 en ik 24 jaar
    en 7 jaar samen waarvan 3 en half getrouwd en 6 jaar samen wonen

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    niekyn ja zoey is de eerste hier dus een brusje voor haar zou wel leuk zijn hoor

roosje pff 14 weken al ik liep na 5 dagen al kotsend boven de wc

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heb nooit gekotst bij alle 3 niet dus mag op dat gebied van geluk spreken

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Het bewijs:

Volgens de genoemde organisaties zouden seksverslaafden zich in de volgende kenmerken herkennen:[4]
    Het patroon van seksueel gedrag is niet meer te beheersen. Lijkt me duidelijk, kijk maar hoe vaak je al in het forum over sex hebt gesproken
    Het seksuele gedrag heeft ernstige gevolgen voor het dagelijks leven. Je bent of online of aan het sexen
    Het is onmogelijk te stoppen ondanks de ernstige gevolgen. je hebt er al (bijna) 3 !!!!!!!!!!!
    Dingen blijven doen die hoge risico’s met zich meebrengen (gevaarlijke plekken, risico betrapt te worden). Al pootje badend op het strand !!!!!
    Continue pogingen het seksuele gedrag te beperken of stoppen. Misschien dat een spiraal zal helpen ????
    Het seksuele gedrag functioneert als drug, als overlevingsmiddel, als pijnstiller. Hoe kom ik anders mijn tijd door totdat de kleine er is
    Seks is noodzakelijk om te kunnen functioneren. Anders overleef ik deze wacht-periode niet
    Sterk wisselende gemoedstoestanden (diepe depressie - roes - katergevoel). Jij denkt dat het je zwangerschap is, maar hier is het bewijs!!!
    Het seksuele gedrag zorgt voor een enorm tijdsverlies.
    Belangrijke taken/verantwoordelijkheden (gezin, werk, vrienden) worden als gevolg van het seksuele gedrag verwaarloosd. Need I say more
    :p:p:p:p:p:p:p:p:p

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Nou Roosje, daar kan je niet tegenop lijkt me ... !!

De bewijzen zijn er !! :$:$

Zou je niet in therapie gaan met je hubbie?

Deel Deze Pagina