sorry die verrekte telefoon gaat de hele tijd (maar heb geen zin in kletsen, dan moet ik me nl. concentreren op wat er gezegd wordt... geeeeeeen zin in) manlief zit in Nijmegen bij een uitje van het werk...... Op het moment heb ik alleen krampachtig gevoel en om 19.44 en 20.10 een lekkere wee gehad... dus tot nu toe moet ik het kunnen uithouden tot half 12 !!!!!!!!!!!!!!!!
@sabse is dat zo?? straks doe ik er weer 22 uur over ................*******zucht******* sorry zit effe in een dip hoor, manlief kan voor de prijs huismus van het jaar, en net vanavond zit hij ergens anders....
wat een schatje (L) Met die krampjes moet ik denken aan de eerste dagen van onze jesse die had ze ook heel erg voor bijna 4 dagen (hoop dat t bij jullie zo ophoudt)
Nog heel ff aankijken anders gewoon bellen meis!! Hier ben ik mn mannetje nu kwijt door t nederlands elftal. Ben jij degene die gaat bevallen onder t nl elftal??
Nou als je krampen en weeën hebt denk ik wel. Ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt. Begrijp wel dat je even in een dipje zit. Heb je hem al op de hoogte gesteld?
ik bied me gewoon vrijwillig aan, ben het op het moment wel effe spuggie zat!!! maar dan ook echt ZAT
nee, ik hang ertegenaan..... nu is nl-ka begonnen.... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee snotter
Als link werkt deze niet, maar effe gekopieed en gepastaaad in url en toen kwamen er twee beren op elkaar afgerend!! thanx!