en toen was t weer stil ga t zwembad water maar weer eens verversen kan ik er morgen nog ff inzitten met dit veel te warme weer pffffff toooo hotttt
Nou ik heb een zwembadje gekregen, die avond braken mn vliezen en mocht ik er niet meer in. Nu is het weer mooi weer maar mag ik er nog niet in omdat ik nog af en toe een druppel vloei, heb ik weer haha.
mag ik ff klagen.... Gisteren de hele dag een zeurderige pijn in m'n buik, veel harde buiken en uitstraling naar m'n rug. Vannacht om 4.00 uur begonnen er regelmaat te komen qua wee-activiteit. Eerst om de 10 min., daarna om de 8 min. en vervolgens om de 6 min. Rond 5.30 uur mijn man rustig wakker gemaakt met de mededeling, dat het nu wel leek te zijn gestart. We zijn nog een uurtje in bed blijven liggen en hebben daarna samen onze zoon klaargemaakt voor een dagje KDV. Rond 7.30 uur ging hij de deur uit en leek ineens de weeën weg te ebben.... Ben nog even op bed gaan liggen, maar nee hoor, alles werd weer rustig! Had er zo de pé in.... baal echt als een stekker! :x Stiekem was ik er al een beetje vanuit gegaan dat de beeb zich vandaag kwam melden. Valt nu dus weer even vies tegen. Heb wel nog af en toe harde buiken, beetje hetzelfde als gisteren overdag. Nou ja, misschien dat de volle maan vannacht nog z'n werk gaat doen? Nieky, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanne! Ben ook benieuwd of je man nog op tijd thuis was, zonder zich al te veel te haasten? Juudje, gefeliciteerd met Jasmijn! Klinkt als een hele voorspoedige bevalling, ik ben jaloers!
Lekker denk je ja gaat t weg...... Volle maan is tog pas van zaterdag op zondag??? Of straks al??? Spannend Hoop t zo ook al heb ik hier helemaal GEEEEN voortekenen
Ik dacht ook dat het morgen volle maan was. Hier nog het zelfde loop de hele dag al met om 10 min weeenactiviteit maar zet niet door Hopelijk dat het straks of morgen doorzet,heb vandaag voor de zekerheid al mijn huisje aan kant gemaakt. Alles netjes opgeruimt en gesopt. zodat het netjes is als de kraam toch nog dit weekend komt ( i hope so)
Hier ook veel te warm! Heb alleen geen zwembadje waar ik in kan, maar hebben granieten vloer en die is super fris! Zalig! Hondje ligt ook altijd op de vloer nu (terwijl ze dat anders nooit doet omdat ze zo'n koulijder is ) In huis valt het goed mee met de warmte, rolluiken zijn bijna helemaal naar beneden Het ergste vind ik nu eten maken. Het is me veel te warm om te eten, maar moet toch iets maken... Altijd maar boterhammen is het ook niet he. Net even gaan boodschappen doen met m'n moeder, maar au au mijn rug... Ik was sneller door de winkel uit dan haar, dus heb even moeten staan wachten. Volle maan staat op onze kalender op morgen, dus dan zal het de nacht van zaterdag op zondag zijn denk ik. Maar vorige maand was hier ook de discussie dat sommigen het een dag vroeger in hun agenda hadden staan... Maar ik gok op morgen omdat de maan vannacht nog helemaal niet zo rond was. Roosje, dat wordt voor ons he
@ Roosje: Ik heb een waterdichte molton op mijn bed liggen, geen kraammatras of hoe je dat noemt.... Ideaal, is nog wel warm maar niet zo erg
Ik wist dat ik nog ergens op moest antwoorden Wij hebben altijd een matrasbeschermer op het bed liggen, dus nu ook gewoon... Onze hond slaapt bij ons in bed, dus dan vind ik dat sowieso wat fijner.
Hallo allemaal, Mama's gefeliciteerd!!!! Heb niet echt bijgelezen.... kan niet te lang hier zitten, t is best druk met een Jelle en een kleine beeb met krampjes..... oja Jlle heeft de waterpokken!!!!!!!! ook weer niet handig nu. Maar goed ik hoor maar niets van Gijsje was nog wel online vandaag..... Ze zou ingeleid worden dinsdag, en als haar buddy zit ik natuurlijk met smart te wachten op nieuws... Haar een pb gestuurd vandaag, als ik niets hoor ga ik morgen wel sms-en hoor maar als iemand hier iets weet??????? Groetjes Maxi
Hope so dat we vanacht of morgen nacht mogen ben t zo giga zat. Als ik van zaterdag op zondag beval dan is t op mn uitgerekende datum. Ben alleen bang t effect van volle maan deze keer te missen omdat ik er teveel vertrouwen in heb en wil niet teleurgesteld worden niet weer na dat met de vk
ben net terug van het ziekenhuis... zondag mag ik weer terug komen voor controle.... hoop stiekem dat volle maan morgen gaat werken voor ons allemaal zeg,pffff,zondag 30 graden. ik heb trouwens een molton op bed liggen,met voor de zekerheid een badlaken eronder,en een badlaken binnen handbereik. heb de matrasbeschermer heel even gebruikt,ik broeide zowat mijn bed uit zeg,en kreeg meteen pukkels op mijn billen. ook irritant is dat gekraak,telkens als ik in of uit bed kwam,werdt mijn vriend wakker van mij....
wat gaan we eten vandaag uhhhh kipfilet met brood heb echt geen zin om maar iets klaar te maken heel de week al netjes gegeten nu maar een keertje brood lekker makkelijk