Juni 2010 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiekyN, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

pff heb een beetje lichte krampjes ga maar eens in bad moet zo nog naar een verjaardag

2. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Beeb is helemaal gedraaid!!
    Eerst lag de rug altijd rechts, nu links.....
    Beeb is ook erg onrustig, zou het een voorteken zijn??

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Minifien weet t niet meid!
    Hier ben ik gebroken af en toe lichte ongi krampjes zonder regelmaat maar nog wel na een lekker bad.
    En moet zo ook nog naar een verjaardag en ben mn borstel kwijt grrrr

4. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    hoi,

heb wel al het zeiltje op bed liggen maar er ligt een grote badlaken over tegen het zweten en het kraken!!!
    zweten doe ik er niet echt van!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Roosje: Ik hoop dat het snel gebeurd hier, maar ik pin mij er niet meer op vast. Ik heb volgende donderdag op mijn agenda staan voor een afspraak bij de gyn, dus ga daar van uit. Als baby er dan nog steeds niet is, zal er wel over inleiden gesproken worden.

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hoi Hoi,allemaal,sorry ik heb niks bijgelezen maar wil even laten weten hoe het hier is.Woensdag opgenomen om te gaan inleiden,ze hebben 1st een veter met hormonen ingebracht,donderdagochtend bleek dit niks te doen.Donderdagochtend 2 hormoontabletten ingebracht,deed ook niet veel dus 4 uur later dubbele dossis wat wel wat effect gaf dus nogmaals 4 tabletten.Gisteravond om 22.30 3cm ontsluiting,YES! Afgesproken dat vandaag om 7.00 de vliezen gebroken zouden worden en aan het infuus,vandaag zou de dag gaan worden dat we ons kindje in onze armen konden houden! Ik lag vanochtend om 7.00 klaar in de verloskamer,aan de ctg,infuus stond al klaar,ass.gyn wilde de vliezen gaan breken maar die twijfelde ze kon het hoofdje zo nog omhoog duwen en dat was eigenlijk niet de bedoeling.Overleg met de dienstdoende gyn en helaas hij durfde het niet goed aan,bang om een te lange,te zware bevalling te krijgen werd ons geadviseerd nu niet te gaan inleiden.We zijn nu thuis,wil de baarmoeder war rust geven,zondag weer terug zijn in het ziekenhuis en dan krijg ik een ballonnetje ingebracht in de hoop maandag wel de vliezen te kunnen breken.Ik heb vanochtend zo zitten huilen,wat een tegenvaller,al dgn bezig met hormonen,weeen en nog steeds geen kindje,pffffffffffff! Wie had dit nou verwacht,de artsen zelf ook niet.Ik hoop alleen niet dat na al deze moeite de bevalling alsnog in een keizersnede uitloopt!
    Nou jullie zijn op de hoogte,denk niet dat ik hier van het weekend veel zal zijn,wil er even zo min mogelijk mee bezig zijn want het breekt me helemaal op!

Lieve meiden die bevallen zijn GEFELICITEERD en voor wie nog moeten ZET EM OP!!!!

Hopelijk kan ik me hier snel met baby melden!!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Gijsje: Kan geloven dat je het nu even gehad hebt. Wat jammer dat het niet lukt! Ik hoop ook dat je ons heel snel babynieuws kan melden... Succes meid!

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier terug van verjaardag en alle krampjes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen :(

Nu ga ik zo lekker liggen ben kaduuk.

Truste allemaal misschien dat ik zo met mn plaspauze nog ff kom kijken want die heb ik wel 100x per dag volgens mij hahaha

xxxxx

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    bij mij is ze ook gedraaid. Ze lag eerste met rugje links en toen men water is gebroken lag ze met rugje rechts. Weet niet of het echt iets heeft uitgehaald maar bij mij was het zo. Thumbs up meis! :D

10. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.583
    113
    Gijsje, wat een teleurstelling. Nog even volhouden!

Bij mij ligt het ruggetje links. Dat is toch de beste positie? Althans, dat zei mijn vk. Je beeb moet straks bij de bevalling een draai maken en bij ruggetje links is de draai het kortst.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ligt het ruggetje rechts. Geen idee of dat iets uitmaakt want het hoofdje zit vast in het bekken...

Mannetje heeft hier vandaag voor het eerst gezegd dat de baby nu wel snel mag komen. Hij wilde graag op café gaan, maar hij moet het nu bij 2 biertjes en cola'tjes houden... We moeten zo'n 25 km naar het ziekenhuis rijden, dus het is echt niet aan te raden om dan gedronken te hebben. Zeker omdat ze op de wegen naar de snelweg regelmatig alcoholcontroles doen, zeker in het weekend.

Ik ben nog finding nemo aan't kijken. Leuk! :)

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb het gister niet meer gezien, manlief wilde voetbal kijken... Maar heb begrepen dat het uiteindelijk nog 68-70 geworden is :$
    En de winnaar had in de volgende partij inderdaad geen schijn van kans...

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, jammer hè... Gaat ook echt zo verschrikkelijk snel! Het hele pasgeborene is er hier alweer vanaf... Marit ziet nu, amper een week oud, al meer als echt een baby uit zeg maar...

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bij de mei mama's van 2008 waren de meisjes dan weer veruit in de meerderheid :p Maar het zou best kunnen dat dat niet gebruikelijk is...

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hier ook zoiets ja... Bij Maud ruim 20 uur bezig geweest en nu had ik na krap 1,5 uur serieuze, regelmatige weeën ineens al tussen 6-7 cm ontsluiting :$ Ging echt zo snel, zeker in vergelijking met de vorige bevalling dus...
    Dat het bij een 2e vaak sneller gaat, dat wist ik al wel, maar zó veel sneller had ik echt niet verwacht ;)

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn!
    Snelle bevalling zeg! Fijn dat je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen bent en dat de kleine het zo goed doet :)

17. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Het was inderdaad flink heet gister hier... Vandaag was er meer wind, dat scheelde wel wat ;) (alleen minder prettig voor Marit...)
    Wel mooi weer voor een bbq 8) (oh, da's ook precies wat we zondag gaan doen, jammie :D)

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Weet helemaal hoe je je voelt, da's echt klote... :( Had het bij m'n oudste... Op zaterdag ook zo'n dag gehad, was er ook van overtuigd dat het begonnen was... Zette alleen steeds niet echt door en zondags was het weer rustig. Had er die hele dag zó de pest in... Gelukkig braken toen zondag op maandag nacht de vliezen en werd m'n dochter maandagavond geboren :)

Hoop voor jou dat je nu dan ook niet lang meer hoeft te wachten!

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Jemig wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je er nu even doorheen zit... Hopelijk kun je toch snel je kindje in de armen houden...

20. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Gijsje dikke knuffel

@ hier net mn bed uit gerold hahaha
    Niet veel verschil met gister nog een paar kleine krampjes maar niets bijzonders.
    Ga zo de lijstjes doen eerst mn kids!

Tot zo xxxxxx

Deel Deze Pagina