Roosje gefeliciteerd met jullie mooie dochter!! Nou zeg, tijdens de weeën door nog internetten Hoezo verslaafd? Dat zag ik mezelf nog niet echt doen hoor haha. Denk dat mn vriend en mn vroedvrouw me gek zouden verklaren! Zo snel bevallen, héérlijk! En dan voor de 3e keer bij volle maan èn tijdens een hittegolf! Super hoor! Geniet er lekker van!
@ Sabine wat een schatje (L) @ Meisje heb vandaag al buiten gezeten, ff luchtje scheppen buiten is zo warm boven hahaha. Dilaylah ligt nu in dr bedje na een uurtje goed wakker te zijn. Over een half uurtje moet ze weer eten.
Heerlijk hoor Maxim moet zo ook weer eten wss, hij drinkt nu met die hitte veel meer dus doe echt als hij er om vraagt. Zit vandaag niet veel meer dan 2u tussen! Maar goed, het is hier dan ook 27° binnen dus geef gewoon als hij wil, heb liever dat hij wat vaker eet dan dat hij 3u tussen laat en dan uitdroogt ofzo... Mja nog een weekje, we gaan proberen om volgend weekend te verhuizen!
Zo wat een drukke dag vandaag *gaap* na hooguit 2 uur slaap, allemaal visite, 2 drukke kids die er gelukkig niet heel de dag waren en de hitte boven van boven de 30 graden zit ik nu ff beneden af te koelen zo ff een lekkere douche want over een half uurtje moet ze weer eten. En daarna de nacht in hopelijk iets minder warm.
wat je ook kan doen en heel goed is dat je afgekookt water geef aan hem op kamer temp... dat is heel goed voor die kleintjes met die warme weer en zeker alsze om de 2 uur komt hier gooide justin vanmorgen voor het eerst een hele fles eruit net netjes aangekleed mama en zoon en gepoests want kwam visite en ja hoor...mama onder justin arme schat onder en me vloer dus huppa alles kon de was weer in en mama en justin onder de douche maar verders is het goed gegana is echt die hitte pfff
Jeetje ben een poosje niet geweest en wt een berichten. Alle nieuwe mama s, gefeliciteerd met jullie baby s meiden, lekker genieten ! Zag dat " de harde kern " ook bevallen was .....roosje, nijntje, nieky enzo haha......super hoor meiden ! Hier alles goed. VAnmiddag naar het consultatieburo. De eerste keer kwamen ze aan huis en nu moet ik daar naartoe, bah met die hitte, moet pas om half drie. Hier ook wat meer spugen met die hitte, ze geeft wel wat terug nu. Roosje, zag dat je de lengte van mn meisje nog moest weten...ze was 50 cm ! Dames, fijne dag, kalm aan met de warmte
Kwam ff kijken of er nog nieuws was..... niet dus. Maar ja, het was te verwachten dat het hier rustig zou worden zo op het eind van de maand...
Ja, rustig hier he? Voel jij ook nog niets, minifien? Ik word nu wel ongeduldig en dat merk ik aan slecht kunnen slapen 's nachts. Althans, ik dnek dat ik goed slaap, maar als ik dan op de wekker kijk, heb ik pas 2 uurtjes of zo geslapen.
Dat teruggeven komt dat ook van de hitte dan? Merk het hier ook sinds paar dagen. Eerst had hij dat niet! Hoeveel dames moeten er nog bevallen? Lijkt me verschrikkelijk met zo'n weer! Je zou de baby er bij wijze van kunnen uit zweten met dit weer! Sterkte!
Hou er wel alvast rekening mee!!! Aangezien de 30ste mijn datum is!!! Dus als het iemand gaat lukken moet ik dat haast wel zijn!!!
Hallo Meiden Ik wilde even zeggen dat we vrijdag na een bevalling 3 en 3 kwartier trotse ouders zijn geworden van onze dochter, Lieke ze weegt 2965 gr en 48 cm na een lang weekend in het ziekenhuis zijn we net thuis gekomen. Alle kersverse moeders gefeliciteerd met je kindjes ( ik heb nog niet terug gelezen) voor alle meiden die nog moeten bevallen Succes met deze hitte.