Juni 2010 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiekyN, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Oei, 58 cm... het zal toch niet? Maar laten we maar geen oorzaken gaan verzinnen.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ roosje: Veel succes bij de vk! Hopelijk is ze wat vriendelijker dan de vorige keer...

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Mijn kleintje beweegt ook steeds minder. En dan ga ik hard porren en dan voel ik er wel maar niet meer zo sterk als 2 weken terug.
    Ga nog ff een lijstje met mn klachten opschrijven want vergeet tog weer de helft te vertellen :)

4. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Klopt, heb je gelijk in

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    jij hebt je katten toch veel bij je op schoot liggen he. Reageert je kleine meid daar ook zo op zoals onze baby als onze hond zijn kop legt?

6. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Is maar goed dat je op controle moet dan, dit soort dingen moet je zeker vertellen lijkt me!
    Heel veel succes alvast!

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nee we gaan t nog wel horen van moettie als zij er aan toe is.
    Alleen dat was mn gedachten. Hoop dat ik t fout heb.

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Vooral mn kat die tegen me aanslaapt is altijd de pineut hahaha die ligt op een waterbed zeg ik altijd hahaha.

Maar ga ff mn haar doen.
    pff totaal geen zin in de hitte weet dat ik dan weer ga bevallen en zwetend in mn kraambed lig pfff

9. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Ik ben er ook weer even vantussen. Ga nog wat opruimen en wat eten. Tot straks!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ga ook eens in actie schieten. Douchen, wasje vouwen en even met nat over de slaapkamers. Moest er maar eens weeën door krijgen :p

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nou ik ben weg.
    Kids wegbrengen en dan naar de vk ben benieuwd wat ze nu weer zegt

tot vanmiddag tussen 2 en half 3 denk ik misschien iets later

12. @ moettie en man, woorden schieten tekort...
    Ik weet niet wat ik kan zeggen dat ook maar enige steun biedt.
    Heel veel sterkte met dit onmenselijke verdriet....

Liefs rensie

13. ik ben hier echt heeeeel lang niet geweest... Ben nu 3 dagen overtijd en hoop dat de kleine zich snel aandient
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd
    alle wachters, succes!!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook iemand die hoop dat de kleine zich snel meldt ;) Vreselijk he, dat wachten. Je kijkt uit naar de uitgerekende datum, maar dan ga je er ineens over...

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    58cm en 9 pond is idd groot voor een baby maar het kan wel,ik weet dat er hier op zp ook een baby van 60cm is geboren (weet niet meer bij wie hoor).Mijn man was 56 en dat was zeker 31jaar terug heel groot,hij is dan nu ook 205cm! Maar het is hoe dan ook vreselijk.

Ik denk er heel veel aan,ben nu ook wel bang,was ik al wel beetje hoor maarja door zo'n verhaal denk je er nog meer aan,hier verwachten ze ook een grote baby en loop al over tijd.Gelukkig voel ik de kleine wel regelmatig maar minder dan voorheen,maar dat hoort er nu ook wel een beetje bij denk de baby zit zo klem!

Hier gaat het morgen een rare dag worden,ik heb net van een hele goede vriendin te horen gekregen dat ze een miskraam heeft met 11weken en het morgen moet laten weghalen.Ik moet in hetzelde ziekenhuis me melden op me te laten inleiden,wat een klotezooi zeg :( (sorry ik ben er echt door van slag,ik weet dat ze ook net als ons een hele tijd bezig zijn geweest om zwanger te worden!)

16. vreselijk, ook omdat Jurre (mijn zoontje) met 40 weken 2 dagen is geboren en het nu langer duurt (dat klopt niet in mijn hoofd een 2de komt toch sneller, omdat de 'route al staat aangegeven' )
    jij ook sterkte met wachten

17. giraf

giraf Niet meer actief

Haha dat gevoel ken ik zeker.
    Ik kijk elke dag even om te kijken wie er allemaal van de Juni-maand bevallen zijn, de lijst wordt elke dag korter.
    Hoop dat wij er ook snel bij zijn.

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ja,ben zeker banger geworden ja.
    je wordt zo toch even met je neus op de feiten geduwd,dat het altijd nog mis kan gaan...
    niet alleen maar voor de 12 weken,maar ver daarna dus ook nog.
    elke beweging die ik voel,koester ik echt nu...
    denk echt veel aan moettie en familie,wat die nu toch moeten doorstaan zeg,pffff,onmenselijk zeg.....

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zo dames ben ik weer :)
    Even naar de vk geweest en ik werd nog net voordertijd gebeld dat ik mijn zoon van de creche moest ophalen omdat hij toch echt de waterpokken heeft :(

Bij de vk was alles weer goed, bloeddruk 125/80, ligt nog steeds niet vast maar wel ingedaald... Zal bij de bevalling wel spijkervast komen te liggen ofzo... ze maken daar verder geen punt van dus dat zal ik dan ook maar niet doen... Heb gezegd dat ik ze daar eigenlijk niet weer wil zien, maarja! nu zoonlief de waterpokken heeft wordt mijn bevallingsverhaal wel even anders... tenminste het familie gebeuren erna... Ik heb het nagevraagd en omdat ik de waterpokken wel gehad heb en borstvoeding ga geven is het kind wel beschermd, maaaaar we moeten toch waakzaam zijn met mijn zoon bij de baby..... het kan ook nog wel eens zijn dat mijn zoon een paar dagen uit huis moet 1 en ander afhankelijk van het stadium waar hij zich in bevindt. Duzzzzz ik kats chagie!!! ik mag deze week gewoon nog niet bevallen, heb ik besloten :)

en zoonlief van de creche gehaald, maar wat schieten die rode plekken uit z'n huid zeg, gisteravond had hij nog maar 2 vlekken en nu wel 30-40 stuks.... pffffff

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @vogelinnetje,
    Bang, sja volgens mij ben je als (as) moeder altijd bang dat dit horror scenario je overkomt... maar ik ben niet banger dan voordat ik dit las eigenlijk, de kans is aanwezig... in de eerste 3 mnd van je zwangerschap zeer groot en daarna is de kans wat kleiner...... maar helaas wel aanwezig. Die zorg zal nooit verdwijnen, helaas...
    Ik had gisteravond wel dat ik in shock was, maar geen tranen ofzo, maar toen ik vanochtend las dat hij op de wereld is en Stijn Thomas heet met alle maten erbij toen heb ik wel effe een potje zitten snotteren hoor, gatverdegatver... Het zal je verd... maar gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina