Juni 2010 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NiekyN, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Balen! Ik hoop voor jou (en Vogelinnetje) dat het snel mag beginnen. Met dit weer zal hoogzwanger zijn geen pretje zijn.. :(

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik vind het al niet echt een pretje om de halve dag met Marit op de arm te zitten met dit weer, wil er niet aan denken hoe het met een dikke buik zou moeten zijn... :(
    Sterkte meiden!

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ik maak me nog wel het meeste zorgen over het kamertje. Het is nu minstens 26 graden daar en we krijgen het gewoon niet koeler. Overdag hebben we alles dicht, inclusief gordijnen en 's avonds doen we alles open zodat het goed door kan tochten. Echt veel dalen doet de temperatuur niet en straks als de kleine er is, dan kan dat natuurlijk allemaal niet meer.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geen zorgen maken joh! Hier is het zelfs 30 graden boven.. het is niet anders

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maxi
    Wat irritant dat je kleine toch nog blijft afvallen, ik weet precies hoe dat voelt!! Maar als ze genoeg bij je aan de borst krijgt dan zou dat voldoende moeten zijn om aan te komen, heb je al eens geprobeerd om haar vaker aan te leggen ????
    Waarschijnlijk wel, maarja ik geef je toch maar een ongevraagd adviesje...
    Ik hoop voor je dat dat snel allemaal bijtrekt, en mbt je eerst geborene, misschien een troost voor je dat ze deze periode weer snel vergeten zijn. Dus ook al heb je hetgevoel dat je hem verwaarloosd dan nog vergeet hij dat zodra je weer veel aandacht aan hem kunt geven....

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @vogelinnetje
    waar maak je je mbt de temp. op je kamer zorgen over?
    DAt je het zelf niet volhoud of dat het te warm is voor de kleine?
    Hier heeft Sanne de eerste twee dagen ook nog een kruik!!!!!! in de wieg gehad omdat ze te koud was, terwijl wij zo'n beetje een zwembad aan het creeeren waren van ons zweet......
    Over de kleine hoef je je wat dat betreft geen zorgen te maken....

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maxi
    Heb je wel iemand om hierover te praten? Je klinkt namelijk behoorlijk depressief en het zou toch wel fijn zijn als je er met iemand over kan praten en diegene kan jou in de gaten houden of je niet afglijd in een pnd.

8. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen allemaal.
    Helaas heb ik me niet aan de afspraak gehouden om 4 juli te bevallen. Ben benieuwd hoe het met vogelinnetje en mrsvan ommen gaat........
    Ik ben in ieder geval blij dat het wat minder warm is vandaag.
    Vanmiddag controle vk met evt strippen en morgen of overmorgen controle gynaecoloog oa om afspraken te maken over hoe nu verder....
    Spannend allemaal!!!

9. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ik lees overal dat de ideale kamertemperatuur zo rond de 20 graden hoort te zijn, maar oef, blij dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken.

Minifien: we zitten echt in hetzelfde schuitje. Ik word vanavond gestript als mijn baarmoedermond er klaar voor is. En dan waarschijnlijk morgen en donderdag naar het ziekenhuis voor extra controle. Misschien dat ik aan het eind van de week ingeleid word. Ik zal het vanavond allemaal horen. Gelukkig gaat mijn man ook weer mee naar controle.

10. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Vogelinntje: balen dat er bij jou ook niks bezig is! Wij zijn wel echte volhouders he ;)

11. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Fijn dat je man weer mee gaat, maar ging hij eerst niet mee dan?? Ging je dan alleen?

12. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    O, hij ging altijd mee, maar de laatste weken ging ik overdag ipv 's avonds en ik vind niet dat hij voor 5 min een middag vrij hoef te nemen. Maar de controle van vandaag is uitgebreider + strippen, en dan heb ik liever dat hij er ook bij is. Dat wil hij zelf ook en de vk leek het ook beter. We gaan immers de laatste week bespreken. Dus vandaar vandaag weer een avondafspraak.

13. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Zal mrsvanommen trouwens al bevallen zijn?

14. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Geen idee of mrsvanommen al bevallen is. Hoop het wel voor haar. Ik weet eigenlijk ook niet of zij erg actief is op het forum normaal gesproken.

Mbt controle: mijn mannetje gaat ook niet meer mee naar de VK, met dezelfde reden (is altijd overdag). Vandaag gaat hij ook niet mee. Vk kon de afspraak niet anders plannen als vanmiddag. Als ik naar het ziekenhuis ga, gaat hij wel altijd mee. Dan pakt hij een middag vrij...

15. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Bij ons heb je ook avondafspraken, maar die zijn snel vol. Ik had deze afspraak 2 weken geleden al gemaakt en er was nog 1 tijd vrij. Wij weer geluk.

Je man hoeft niet vrij te nemen voor ziekenhuiscontrole! dit is kortdurend zorgverlof, omdat jij niet in je eentje naar het ziekenhuis kan. Vooral nu in de laatste week. Ik moet deze week ook, geen flauw idee wanneer. Dat wordt vanavond besproken, maar ik schat de kans groot in dat als je op zo'n korte termijn een afspraak maakt, dat de meest gunstige tijden al vol zitten. Mijn man heeft zijn werk vorige week al ingelicht dat de kans groot is dat hij deze week met mij een paar keer naar het ziekenhuis moet. Ik hoop niet dat ze moeilijk doen, want ze waren in eerste instantie ook niet schappelijk toen hij in de week na het overlijden van mijn vader een week vrij had (bijzonder verlof/ziek/zorgverlof (om voor mij te zorgen die week)).

16. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Bij ons heb je ook avondafspraken, maar die zijn snel vol. Ik had deze afspraak 2 weken geleden al gemaakt en er was nog 1 tijd vrij. Wij weer geluk.
    Das inderdaad geluk geweest, ik heb zover nog niet vooruit gedacht!!

17. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Je man hoeft niet vrij te nemen voor ziekenhuiscontrole! dit is kortdurend zorgverlof, omdat jij niet in je eentje naar het ziekenhuis kan. Vooral nu in de laatste week.
    Dat is een goede tip, ik wist dit niet. Zal het hem vanavond eens zeggen.

Ik moet deze week ook, geen flauw idee wanneer. Dat wordt vanavond besproken, maar ik schat de kans groot in dat als je op zo'n korte termijn een afspraak maakt, dat de meest gunstige tijden al vol zitten.
    Idem bij mij, waarschijnlijk moet ik morgen of overmorgen. Ik hoop dat er nog een wat gunstige tijd over is. Ik hoor het vanmiddag, moet om 13.00 uur bij de VK zijn.

Mijn man heeft zijn werk vorige week al ingelicht dat de kans groot is dat hij deze week met mij een paar keer naar het ziekenhuis moet.
    Mijn mannetje heeft het vorige week ook al gemeld. Tot nog toe hebben ze niet moeilijk gedaan.

Ik hoop niet dat ze moeilijk doen, want ze waren in eerste instantie ook niet schappelijk toen hij in de week na het overlijden van mijn vader een week vrij had (bijzonder verlof/ziek/zorgverlof (om voor mij te zorgen die week)).
    :$Belachelijk!!! Alsof je daar op zit te wachten op dat moment!!! Een beetje medeleven zou wel gepast zijn!!!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poeh dames.. wat een volhouders die kindjes van jullie! Bij mij begon de bevalling 6 uur na het strippen, ook de laatste controle bij de VK. Hoop dat jullie de afspraak met de gyn niet halen hoor!

19. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Ik hoop het ook zo!!! Tegen het strippen zie ik wel een beetje op maar als het de bevalling in gang zet heb ik het er graag voor over!

20. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ik heb heel mijn zwangerschap geen arts gezien en eigenlijk wil ik dat wel graag zo houden :) Ik hoop ook dat het strippen helpt. Dit wordt ook mijn eerste keer inwendig onderzoek (heb al wel een keer een uitstrijkje laten maken) en ik vind het eigenlijk wel fijn dat het nu al een keer is ipv straks op het moment supreme voor het eerst. En strippen moet een vervelend gevoel zijn, dus ik ga dan oefenen met mijn ademhaling.

Deel Deze Pagina