Thanks!! Ik hoop dat de gyn morgen actie gaat ondernemen maar mijn vk zei dat ik deze week waarschijnlijk nog niet ingeleid zal gaan worden, Pffff ben al 8 dagen overtijd.....
Kan me voorstellen dat je er morgen niet bent, dan heb je VEEL belangrijkere zaken te doen Heel veel succes morgen in ieder geval, zet um op he!!! Ik duim voor je!
Van hieruit ook héél veel succes gewenst ! Geniet van jullie ukkie morgen! We horen je wel weer als het weer wat beter gaat Ga je thuis bevallen?
Nee, in het ziekenhuis. Ik wilde altijd al poliklinisch bevallen (genoeg verhalen in directe omgeving gehoord over midden in persweeen alsnog naar het ziekenhuis moeten) en inleiden is een indicatie, dus in het ziekenhuis bevallen. Onze vks mogen in het ziekenhuis trouwens alles zelf doen, da's wel zo vertrouwd.
Dat is wel fijn. Moest ik hier in het zh terecht gekomen zijn, dan moesten mijn vk's het overlaten aan de vk's van het zh! Ik mocht zelfs niet eisen dat mijn eigen vk's de bevalling zouden doen... Ben dus wel blij dat ik thuis kon, anders krijg je een stel vreemden aan je bed! Terwijl je al die voorbereidingen hebt gedaan, en je je vk's vertrouwt...!
Dat zou voor mij ook een reden kunnen zijn om voor een thuisbevalling te kiezen. Mijn vks hebben trouwens alleen met dat ene ziekenhuis zo'n goede band. Bij andere zkh'en mogen ze ook niets. Je merkt dat gewoon. Vandaag hadden ze zelf de vk's al opgebeld en ze wisten precies wie wanneer dienst heeft. Dat wist ik gelukkig ook al. Vanavond en morgen de vk die mij ook gestript heeft.
@vogelinnetje joehoe nog max. 36 uur en je hebt je kleine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig voor je dat het einde in zicht komt, mag je alleen je eerste kraamdagen doorbrengen in bed in de hitte ..puf puf! Maar het is het allemaal waard! geweldig! @minifien zodra je een hele pagina alleen tegen jezelf hebt aangepraat dan wordt het erg, maar dat gebeurt niet. We hebben afgesproken op elkaar te wachten dus dan doen we dat.
@ vogelinnetje,heel veel suc6 morgen.Hopelijk komen de weeen spontaan als de vliezen zijn gebroken! @minifien,hopelijk hoef jij ook niet lang meer te wachten!
Ik ben met 6 dagen overtijd op controle bij de gyn geweest en ze wilde toen ook geen actie ondernemen. Moest een week later maar terug een afspraak maken. De dag erna zijn mijn weeën spontaan begonnen! Succes meiden, ik hoop dat jullie snel bevallen!
Hier lag ook alles anders... Kledingkast op de babykamer heeft 1 hanggedeelte en 1 deel met legplanken... Heb al zolang als ik die kast heb (nog voor Maud dr geboorte...) alle truitjes hangen, dus nu met de babytruitjes ook weer gedaan natuurlijk, vind ik ze na de kraamweek terug in het andere deel van de kast, naast de slaapzakken... Geloof dat onze kraamhulp het halve huis gereorganiseerd heeft... maar ach, ik hoefde in elk geval niet zelf de was te doen hè
Bij Mauds geboorte heeft de vk in het zh het destijds overgenomen van mn eigen vk, maar dat kwam doordat ik voor een medische ingreep (ruggenprik valt daar ook onder) erheen ging. Zou ik naar het zh gegaan zijn omdat ik graag poliklinisch had willen bevallen, dan had mn eigen vk het wel verder begeleid. Bij Marit ben ik uiteindelijk ook naar het zh gegaan, maar is het niet meer tot een ruggenprik gekomen en hebben mn eigen vks het ook tot het eind kunnen begeleiden Hoewel ik het bij Marit fijn vond dat er bekende gezichten aan het bed stonden, heb ik het bij Maud niet als vervelend ervaren dat een mij onbekende vk het moest overnemen (maar scheelt misschien dat ik alleen maar blij en opgelucht was dat ik van die helse pijn af was... )
@Mrsvanommen: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn!! @Vogelinnetje: veel succes vandaag!!! Hoop dat je een voorspoedige bevallng hebt, misschien zelfs al wel de kleine in de armen... @Minifien: succes met wachten... Hoop echt voor je dat het snel toch nog spontaan begint, er komen weer hete dagen aan...