zal dit dan het grote bevallings deel worden???? meiden ik ben er vandoor ga nog ff lekker van het weertje genieten.
Zo kon het nog sneller? Liz had je de foto nog gezien van het wiegje? Vorige topic staat die nog haha
HIer nog maar een keer geplaatst @ Dithje: een hele lange to-do lijst ja.... maar vandaag lekker nix hoor veeeeelst te warm @ Kikkert: wat een gedoe om vakantiegeld te krijgen..... bah.... @ Bubsie: mooie foto's! @ Dames met een slechte nacht achter de rug: dikke knuf!! @ Dithje: die man houd van laat klussen zeker... :x @ buren: wat ben ik blij met onze buren als ik die verhalen van jullie zo lees! af en toe een feestje vind ik niet zo erg (doen we zelf ook ) verder hebben we er helemaal geen last van! @ MoederK: vervelend dat je zo'n last van je banden hebt..... maar ff rustig aan! @ Es: lekker rustig aan doen vandaag dan maar meid! @ Lizz: mooi wiegje! @ Hooikoorts: hier ook last van, nou ik moet zeggen het gaat erg goed (afkloppen ) gebruik neusspray en oogdruppen meer niet (andere jaren altijd spuiten en tabletten erbij) Maar leuk is anders.... knuf! @ deel 6: Deel 1 is op 2 juni begonnen, vandaag 23 juni dus 3 weken euhmmm ik wilde de kleine eigenlijk nog wat langer laten zitten dus voor mij deel 7 @ hier: net terug van het shoppen, ff naar trekpleister geweest en wat leuke speeltje voor de kleine gehaad (had nog nix gehaald ). Ga nu ff wat eten en op bed liggen (buiten is hier niet meer te doen op het zuiden zonder wind....) Vanmiddag komt de VK thuis langs en vanavond feest van zusje en haar vriend omdat ze beiden geslaagd zijn voor de opleiding! genoeg te doen dus weer!
Och je moest eens weten hoe snel ik ben achter de pc dan.. want voor de rest komt er niks uit me hoor vandaag
Ja, hij lijkt heel erg Koekkie idd. Dat jij er in lag zat er toen ook broderie op of niet? Vind het wel leuk dat onze kinderen er in kunnen liggen hoor. Is toch wel heel origineel en antiek.
Haha Es nou doe maar rustig aan... behalve hierzo natuurlijk Ik ben de blog van de jongens aan het bijwerken dus elke keer tijdens het oploaden kan ik even bijlezen. Mijn familie was aan het klagen dat ik al een maand niets had gedaan. Tja en zodirect komt er niets van want dan heeft deze kleine er ook eentje.
O ships.. moet ff vlees uit de vriezer halen voor vanavond anders hebben we niks te eten Dan ga ik even douchen en een filmpje opzetten.. ff lekker bankhangen.. Tot straks!!
baby,ssss hahahaha..... wat hebben jullie gekletst zeg vanochtend .. ga straks pas ff terug lezen ...
Hey meiden, Huh, deel 6 alweer???? Ik ben toch wel een trouwe zp-klant, maar kan jullie momenteel ff niet meer bij houden hoor! Wilde even laten weten dat ik nog leef... nou ja... Ik schijn er redelijk beroerd uit te zien. 't Is dat ik vanmorgen een afspraak bij de kapper had, anders had ik nog in bed gelegen vrees ik Mams heeft Sebas ook maar meegenomen, zodat ik goed m'n rust krijg. Net even gegeten en ga zo weer m'n bed in. Zonde met dat mooie weer, I know, maar het is ff niet anders. Bij de kapper vielen m'n ogen ook al dicht Maar goed, haartjes weer geknipt, uitgroei weer weggewerkt, dus ik lig straks mooi in m'n kraambed. Tot later! liefs, pooh
yahooooo deel 6 ik ben was buiten hangen, ooo god die schilders zijn nu hier aan hetw erk hahaha lol ik zo tegen hun wel rustiga an doen want me zoon ligt in die kamer in bed
Lizz, idd kijk maar dit ben ik in hetzelfde wiegje (nog in bruin, heel hip de de 70-ties) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
Precies Angel, wat dat betreft laat ik de buurman nu liever wat langer door klussen 's avonds zodat hij straks minder hoeft te doen als de kleine uk er is. Maar ja, ook dan zijn er grenzen! Hahaha Sam, wel goed van Jildou dat ze samen roept! Dat meisje van jou is wel slim hoor! Niet slim meis die sokjes, lang leve de hormonen. Super dat de visite gezellig was Es en dat je redelijk hebt kunnen slapen! En tja... die warmte he? Lekker puffen met z'n allen onder de parasol / het zonnescherm! Oei wat een spannende avond/nacht voor jullie Marsim! Hmmm fijn di buren van jullie... Misschien toch een keertje langs om te vragen of ze er rekening mee willen houden? Balen joh dat je bloeddruk te hoog is, maar wel weer goed dat je urine ok is en verder alles goed is. Wat leuk dat je opa en oma met Dylan zijn gaan wandelen Kikkert! Heerlijk toch MoederK dat jullie buren zo rustig zijn?! Hmmm balen van je banden meis... Maar lekker rustig aan doen vandaag? Dit is de link voor de site: http://juli2010mamas.come2me.nl/ Gefeliciteerd met je 38 weken Lizz! Succes bij de vk en op de fiets... Was het gezellig met je vriendin en de tweeling? Wauw meis, mooi wiegje! Bah Eline, vervelend meis dat je niet helemaal fit bent. Gewoon lekker niets doen vandaag meis! Hmmm dat schiet inderdaad niet op met die hooikoorts. Misschien toch nog even naar de apotheek bellen of die neusspray wel of niet mag? Zooo Sue die uk van jullie is dan zeker heel diep ingedaald! Goed zeg dat je buren nu rekening met je houden... Ai, die kattenbende lijkt mij trouwens niet prettig... Beetje overdreven! Mooi wiegje ook Koekkie! En wat schattig die foto van jezelf in het wiegje! Leuk Einneh speeltjes geshopt voor uk! Joh, wat een luxe de vk die thuis langs komt! Gefeliciteerd met je zus en d'r vriend... Heerlijk weer de haartjes in de plooi Pooh! Maaruh meis, ga jij maar lekker je bedje in want zo te lezen is het hard nodig... Hier; vanochtend is mams geweest om te helpen de badkamer te poetsen... Heerlijk schoon weer en we hebben meteen samen boven de ramen even gewassen. Moet manlief van de week de ladder nog even op en de ramen van buiten onder handen nemen en dan is deze dame weer helemaal blij!