Augustus 2010 mama's - part 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Uhh, nou, dan maar zo. :D

2. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    HoiHoi,

Heb een tijdje niet gereageerd, dat komt omdat uit een echo is gebleken dat er wel een vruchtzakje zat maar geen vruchtje. Heb gister een curretage gehad. Had vandaag en morgen eigelijk tentames maar kon het niet opbrengen hierheen te gaan.

Wou nog iedereen bedanken voor jullie steun!

3. 4days

4days Niet meer actief

Superveel sterkte meid! :( Kan goed begrijpen dat je niet naar je tentamen kunt gaan, maar dat zullen ze bij je opleiding ook wel begrijpen toch... Gewoon even lekker de tijd voor jezelf nemen, om het een plekje te kunnen geven!

4. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ja voel me nu wel wat beter dan gister, mn vriend heeft me ontbijt op bed gebracht heel lief.

Ik weet nog niet goed hoe ik ermee om moet gaan, ik had net alles aan m'n ouders verteld en in m'n hoofd alles op een rijtje hoe ik het zou gaan aanpakken. En dan deze harde klap.

5. 4days

4days Niet meer actief

Wil je nu wel weer met die vriend verder dan? Kan me goed voorstellen dat je op dit moment behoefte hebt aan wat steun hoor. Wat een rotsituatie ook. :(

6. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ja, ik heb echt heel veel aan hem. Tuurlijk ben ik niet vergeten wat er is gebeurd maar ik wil nu even tot mezelf komen en dan kijken hoe ik verder ga. De kleine is nu bij mn ouders logeren, ik wil niet dat hij me verdrietig ziet want hij snapt het nu allemaal.

7. 4days

4days Niet meer actief

Nouja, daar zal ik verder niet meer mijn mening over geven.

Hoop alleen dat je gelukkig wordt en dat je het een plekje kunt geven!

8. Ff stiekem vanaf mijn werk :).

@ Babyblue, veel sterkte meid!

@ Cossy, wil je de quinny zapp voor Vince of voor de nieuwe baby? Wat ik een nadeel vindt is dat de kinderwagen erg laag is (dus als je groot bent je best moet laag moet lopen zal maar zeggen hihi) en hij kan niet naar je toe gezet worden.
    Ik vraag me ook af of er een wagenbak op kan?
    Gelukkig voel je je alweer iets beter!

@ Chivay, ik wil liever ook een nieuw kamertje maar vindt ze ook overal zo duur! Als je al ziet wat een simpel kamertje kost:$

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames, paar daagjes niet geweest is er ineens een deel 2.
    Hier alles oke, buik zet nu al uit. Loop al in mijn zwbroek. Gewone broeken passen echt niet meer.
    Vraag me af of dit opgezet of baby is???

10. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Was het even kwijt haha! Ik denk een hoop meiden wan vanaf kwart voor 9 was er niet meer gekletst.

@chivay, ik ga voor mijn meubels naar Ikea. Gewoon straks hoogglans wit voor een zacht prijsje.
    @Babyblue heel veel sterkte meid.

Liefs

11. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @Chivay wij gaan voor de meubletjes naar Babydump. Hebben ze veel wit in verschillende prijsklasses.
    Van 600 tot 1000 euro voor een kast, ledikant en commode.
    (www.babydump.nl)

12. 4days

4days Niet meer actief

Nee voor Vince, ik heb namelijk al een Quinny speedi met bak. Dus dan schuiven ze gewoon een plekje door, hihi. ;) Wel echt een nadeel trouwens dat die zo laag is... Ik ben zelf 1,73, en ik loop nogal eens het hoge hakken. Dus dat wordt echt bukwerk dan?... ;) Ik denk dat ik hem op de 9 maanden beurs maar eens ga testen als ze hem daar hebben...

Susan -> Hihi nee met 10 weken is je baby pas een paar cm groot, die dikke buik dat zijn de darmen. Maar dat is heel normaal hoor, heeft bijna elke vrouw.

13. 4days

4days Niet meer actief

Wij hebben babykamer Altea van TheWoodFactory. Die kostte 1000 euro, we hadden hem al voor Vince gekocht. Nu krijgt de baby die meubels, en Vince een peuterkamer.

(deze foto is uit de folder)

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Babybleu: heel veel sterkte.. Denk goed na over wat je wilt met je toekomst.. Jij bent de enige die dat kan bepalen... KNUFF

@ Cossy: lijkt me handig ja.. op de 9-maanden beurs even testen welke wagen praktisch is en goed rijdt... ga ik ook doen... we hebben nog ff tijd om te beslissen.

@Susan: volgens mij zijn dit toch echt de darmen die opgezet zijn.. Maar zoals al iemand zei.. die zijn opgezet van je zwangerschap.. dus echt een zwangerschapsbuikje..:)

@ Deel2: waarom is er eigenlijk een slotje op gezet... snap het niet zo goed..

15. 4days

4days Niet meer actief

Dat doen ze nu bij alle topics die meer dan 1000 berichten hebben, omdat het forum anders traag wordt. :)

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Sjonge, ik dacht gesloten, wat is dat nou? Hebben we teveel gepost:(:D?

@Babyblue: veel sterkte. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven.

@Oktober-mama's: niet te geloven, wat gaat de tijd snel!

@Cossy: het nadeel aan de Zapp is dat ie niet versteld kan worden (dus in ligstand). Mijn meissie slaapt nog weleens onder het winkelen dus ik ben voor de Titanium Baby Snooze gegaan. Lijkt erg op de Zapp, heeft alleen 4 wielen, maar is er ook in 3 (Breese ipv Snooze) en kan dus plat. Ik heb er al veel plezier van gehad. Het is wel wat lager dan de wandelwagen, maar volgens mij zijn alle buggy's dat. Succes met kiezen!

@babykamer: wij hebben de Miami van de babydump. Alles bij elkaar koste 1000 euro, voor de combinatie met de kleine kast 900 euro. Super kwaliteit, erg stevig en lekker strak! Dit is de link...Babykamer Miami met commode 3laden | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump
    Die van jou vind ik trouwens ook erg mooi, Cossy.
    Nu ben ik toch heel anders met het kamertje, ik ben nu op Marktplaats aan het snuffelen!

Ik ga me nu even omkleden voor de crematie straks... Tot snel meiden!

17. 4days

4days Niet meer actief

Oei, dat is inderdaad ook een groot nadeel, mijn zoontje slaapt ook altijd in de kinderwagen als we een middag weg gaan... Nee dan denk ik dat de zapp het niet wordt... ;)

18. 4days

4days Niet meer actief

Mooie kamer ook! Die lijkt wel een beetje op die van ons, alleen dan nog wat groter en massiever.

19. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Oh ik schrok even toen het topic dicht was! Gelukkig ier weer verder.

@ Babyblue; wat erg zeg! Heel veel sterkte.

@ Cossy en Koetje: mooie kinderkamers!

Ik twijfel nog wat wij doen met onze nummer 2. Bij elkaar op de kamer lijkt me erg leuk maar de eerste tijd niet zo handig. Dochterlief slaapt door en als we de baby dan 's nachts daar gaan verschonen of halen om te voeden.... dan word ze misschien wakker. Dus dan misschien een commode en wieg op onze kamer, en later bij dochter erbij?

Enne... groot nieuws! Een kloppend hartje gezien! Joepie! Ik bleek minder ver dan gedacht (niet zo raar, onregelmatige cyclus) nu precies 10 weken! Uit en inwendige echo gehad en het kindje was al zo mooi te zien! Bewegende armpjes en beentjes, en een ruggengraat. De kootjes in de vingertjes al te zien.
    Over 2 weken mag ik weer, omdat het wel ver uiteen leg wat de VK dacht en hoever ik echt was. Even voor de zekerheid nog een keer kijken.

20. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Gefeliciteerd Sinnamon!! Mooie echo gezien!!

Leuke babykamertjes heb ik ook gezien zeg! wij hebben meubeltjes van Ikea die gaan nu naar de baby en zoon krijgt een nieuw kamertje

Mijn zoontje heeft vorig jaar januari buisjes gekregen, omdat hij nu in 3 weken tijd 2 keer een oorontsteking heeft moeten we terug naar de kno arts...ben benieuwd.......

Deel Deze Pagina