Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi meiden,

Ik zou zo langzamerhand wel even bij iedereen binnen willen spieken, al die kamertjes die nu af zijn of bijna...
    Hier gaan morgen de vensterbank, vloer en de rolgordijnen, in orde komen (hoop ik) dan schoonmaken de wieg wassen enz enz en het leukste het inrichten, moet alleen nog een commode hebben of bij mijn zoon een nieuwe moeten we nog ff zien, oja en een lamp, ik zoek een knalroze lamp het liefst lak gewoon een simpele ronde kap Hang) iemand tips, dan hoor ik ze graag.

Gefeliciteerd roosje!!!

ja de dames van de verbouwing, ik zou dat niet meer kunnen nu hoor, maar waarschijnlijk ben ik jaloers als het af is, hier nog een simpele badkamer geen bad maar wel een toilet, en dat is zoooo fijn helemaal na de bevalling.

fijn weekend nog dames !!!!!!

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Dank je wel meiden.
    We zijn lekker bijna de hele dag samen geweest.
    En hebben een nieuw bed uitgekozen een boxspring bij beterbed was 50% korting dus we kwam precies op tijd.
    Mijn ouders hadden hun pinpas mee gegeven dus dat geven we maandag terug gelukkig heb ik hele lieve paps en mams

Wordt een zwarte boxspring met hoofdbord, en een topmatras erop hij lag heerlijk als t goed is is hij er net voor mijn bevalling en is heerlijk hoog :D

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

roosje gefeli meid heeft die nog vrij kunnen krijgen?
    en wat super een nieuw bed
    hier ook na 2 zwangerschappen en 6 jaar verder is de boxpring een beetje op aant raken
    maar na de bevalling ect willen we gaan kijken voor een nieuw bed
    zo heerlijk alleen loop nog te twijfelen of ik elektische bodems wil want dan heb je weer die rot naat ...nu heb ik een dikke topper erop liggen dus ook geen naat

hier gaat alles goed heb gisteren lekker de hele zolder een flinke opruim/schoonmaak beurt gegeven oo heerlijk is dat alles weer opgeruimd
    heb nu weer lekker veel ruimte
    de babykamer gaan we dinsdag in verder maar de meubels staan en nu allee nog de gordijnen en inrichten en klaar is het dan een groot deel

meiden vinden jullie het ook zo snel gaan? of komt het door dat dit me 2de is ? ben nu echt meer van me buik aant genieten omdat ik weet dat die me laatste zwschap zal zijn
    dus geniet nog van alle schopjes ect
    maar zal ook wel weetr blij wezen als die op me armen ligt..ben nou toch zo benieuwd hoe die eruit zal zien , zal die op zijn grote zus lijken of totaal anders en wat voorn karaktertje zal deze deugniet hebben?

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ja hij heeft nog vrij gekregen maar vraag niet hoe hahaha

Nu aan de baby was bezig prachtig die roze dingetjes en de wieg spullen aan t wassen.

Lucas morgen naar de peuterspeelzaal voor t eerst. Ben benieuwd wat wordt mn mannetje dan al groot pffffff

Mn mannetje vond de meide kleertjes net poppekleertjes omdat hij uit een gezin van mannen komt en nu ook nog geen meiden heeft hihihi

Hier niet veel gedaan ja ff goed gestofzuigt en de was die nu hangt te drogen en 1 zit er in en dan nog 1tje met de wat fellere dingetjes dat stop k maar niet bij de witte en lichte dingen zeker niet omdat t de eerste wasbeurt is voor sommige dingen hihihihi
    vanavond zittend strijken alles bijna moet dus ben ff zoet hahaha maybe doe ik t in 2 keer want alles in 1 keer zie ik niet zitten

Hier ook een topper heerlijk morgen gaan we bestellen want we hebben meerdere winkels gehad zodat we niet gelijk bij de eerste de beste t schip in gingen

Nu lekker een bakkie en zo Jesse uit bed als mn thee op is

Tis wel rustig vandaag zit iedereen buiten ;)

29 weken alweer aangezien ik 1 van de laatste ben zitten we volgende week 22 april allemaal aan de 30 weken gaat echt hard dan gaan de eerste al langzaam naar de 37 weken pfffff voor dat je t weet is t juni hahaha

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier word di het kamertje in elkaar gezet jippieeeeee dan kan ik ook beginnen met bergen was weg te werken heerlijk gewoon

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

foto!!!!!!!!!!!!

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

1 strijk was is weg de ander is bijna droog
    dus eerst ff thee drinken en dan gaan we weer ff verder t ergste strijk heb ik gehad want hier zaten alle lakentjes bij ed dus dat was veel strijk werk

heb nog een was met doeken maar daar wacht ik mee tot volgend weekend dat is allemaal strijk was pfffff

mn mannetje gaat een bakkie zetten dus ben weg tot later meiden xxxx

8. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roosje: fijn dat je man nog vrij heeft gekregen. Enne nog gefeliciteerd!

@melanina: fijn dat je bijna kunt gaan inrichten he? Hier komt vrijdag a.s. de vloerbedekking en dan kan de kast in elkaar, schoonmaken en dan starten met wassen en uitzoeken. Kijk er inmiddels ook naar uit dat het klaar is (niet naar het werk overigens).

@hier: met mijn bekken gaat het ietsje beter. Veel gerust, weinig gedaan, maar wel wat gefietst of toch in beweging te blijven. Dat gaat nl. nog goed.
    Nu 5 nachtjes zonder man, dat is toch wel saai. Maar gelukkig bestaat er skype en hebben laptops tegenwoordig webcams en is internet in hotels vaak bij de prijs inbegrepen. Dat is toch wel erg leuk!

Stella

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

alles wat droog is is gestreken pffff wat een berg is t zeg
    nu zo alles in de kasten leggen en de wieg optuigen :D :D :D
    Mannetje gaat me zo helpen.

Hier juist meer last van mn bekken
    en een hele rustige baby vandaag terwijl ik bijna niet rond loop
    straks ff een beetje porren

10. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Op dit moment ben ik jaloers dat jij een toilet boven hebt :D

@Roosje Nog gefeliciteerd met je 3-jarige huwelijksjubileum!! Dat moet ik nog maar zien te halen!

@Hier Weer akelig vroeg op vanwege de verbouwing :x

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    gelukkig geen verbouwing hier hebben een mooie douche/badkamer met wc boven
    Alleen als er een 2de gaat komen moeten we verbouwen komen een kamer te kort dan of het word de zolder verbouwen of onze mega slaapkamer om daar weer 2 kamers van te maken .
    Maar ik stress nu al haha ben zo blij als het weer weekend is dan is het kamertje tenminste bijna af iig kan er dan een kindje in slapen :)

verf zit al op de muren het is alleen nu oude meubeltjs weg nieuwe erin gaten boren en alles ophangen en dan de gordijnen nog laten maken maar er hangen iig nog nood gordijnen laten we ook nog hangen tot de andere besteld zijn en opgehangen kunnen worden

Ga me nu douchen en aankleden en werken half dagje moet naar de VK toe vanmiddag.
    Dus fijne ochtend meiden .

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dag dames!

Heb snel snel alles bijgelezen maar niet alles onthouden.

@ Roosje: Gefeliciteerd meid! ;)

@ hier: Hooikoortsseizoen is volledig losgebarsten. Tegen de avond begin ik keelpijn te krijgen en een verstopte neus. Vervolgens slaap ik de hele nacht slecht omdat ik geen lucht krijg en tegen de ochtend begint die hele slijm weer los te komen... ;) Ieuw! Vandaag blijft mijn neus precies de hele dag dichtzitten...
    Maar het slecht slapen begint ook stilaan z'n tol te eisen... :(

Verder hebben we zaterdag ons geboortelijstje gelegd. Leuk leuk! Ben de hele tijd aan't wegdromen :)

En sinds zaterdag: 30 weken! :D Vind dit echt een mijlpaal. Morgen naar de gyn.

Vanmorgen nog even op de weegschaal gaat staan. Zit nu op +10 8) De laatste weken is er veel bijgekomen vind ik... Ga nu weer terug meer gezondere tussendoortjes eten. Ga er echt op letten. Chips wordt voorlopig gebannen, is nergens goed voor :p

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Bo je bent niet alleen ivm dat snel voorbij gaan! Vind het ook nog steeds vliegen hier!! Morgen alweer 30wk en dan nog een goeie 5wk werken en dan is het al bijna zover!

Roosje: wou dat ik ook zoveel moed had om alles meteen te strijken als het droog is :D

Hier hebben we gister het bedje in elkaar gezet, staat nu naast ons bed, geeft zo'n gek gevoel! :) Het is nu bijna ECHT zo ver! Nog een dikke 2 maand en dan ligt onze baby daar gewoon in de slapen! :$

Ga dadelijk toch maar een pyjama'tje of pakje in maatje 50 halen, en nog 1 of 2 rompertjes maatje 50. Want hebben nu enkel 2 rompers maatje 50. En stel dat het toch een kleintje is, je weet maar nooit. Moet toch iets aankunnen dan :D Heb verders enkel maatje 56 en 62 en paar dingen 68 zelfs al haha. Maar echt veel is het eigenlijk niet.

Heb sinds vorige week ook dat als ik in mn tepels knijp er van dat vatsig vocht uitkomt, nog iemand? Verder lekken ze wel niet dus dat vind ik wel weer goed :) Maar ze zijn zich dus wel aan het klaarmaken!

Gister na lange tijd is mn man nog eens in mij geweest, voelde zoooo raar :s Kleine kroop echt helemaal tegen mn ribben aan en schokte bij elke stoot mee omhoog. Achteraf voelde het zelfs alsof er geen baby meer zat, voelde me echt leeg, echt zooooo raar!! Maar seks kan normaal toch geen kwaad? Mja zo voelde het toch niet... Heb er sowieso al nauwelijks behoefte aan, en hebben tussenin enkel wat "gefoefeld". Maar weet niet of ik dat nog zie zitten dat ie in me komt voor de bevalling, als de kleine dan nog groter is, lijkt me echt geen goed te doen dan!

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Juni 2010 mama's

Afspraken

April
    12-04: Desi23 controle gyn
    13-04: Nijntje1984 controle gyn
    15-04: Xaph controle gyn
    16-04: Belin controle gyn
    19-04: Sabine25 controle gyn
    20-04: Moettie30 groeiecho 32-weken
    20-04: Krissie2712 controle vk
    21-04: Melanina controle gyn
    21-04: Stella0610 controle gyn + groeiecho 32-weken
    22-04: MrsVanOmmen controle
    27-04: Mause controle vk
    27-04: Xaph internist
    28-04: Roosje controle vk
    28-04: Priscilla controle vk
    29-04: Xaph groeiecho 34 weken
    29-04: Moettie30 controle vk
    29-04: Belin controle gyn

Mei
    04-05: Sabine25 controle gyn
    10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo
    12-05: Belin controle gyn
    17-05: Sabine 25 controle gyn
    20-05: Krissie2712 controle gyn
    21-05: Belin controle gyn
    27-05: Moettie30 controle vk + 36 weken echo
    31-05: Tihany controle gyn

Uitgerekend

2 juni: Duimpje geslacht ♀
    4 juni: Xaph geslacht ♂
    6 juni: Desi23 geslacht ♀
    6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂
    7 juni: Funkie geslacht ♂
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Sabine25 geslacht ♂
    10 juni: Sannnniee geslacht ♪
    11 juni: Cycaa geslacht ♀
    11 juni: Stella0610 geslacht ♂
    12 juni: Scorpion geslacht ♂
    12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪
    13 juni: Dagdroom geslacht ♀
    13 juni: Belin geslacht ♀
    14 juni: Foekie83 geslacht ♂
    14 juni: Mnsy geslacht ♂
    14 juni: Femke28 geslacht ♪
    14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂
    15 juni: September1909 geslacht ♀
    16 juni: Gijsje geslacht ♪
    16 juni: krissie2712 geslacht ♂
    16 juni: Tihany geslacht ♂
    16 juni: Sabse geslacht ♪
    17 juni: Yvy30 geslacht ♪
    18 juni: Maxi geslacht ♀
    18 juni: Moettie30 geslacht ♪
    19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪
    20 juni: Mammamuts geslacht ♂
    20 juni: Melanina geslacht ♀
    21 juni: Priscilla R geslacht ♀
    21 juni: JVtje geslacht ♪
    21 juni: Juudje27 geslacht ♀
    22 juni: Meisje89 geslacht ♪
    27 juni: Vogelinnetje
    27 juni: Roosje23 geslacht ♀
    28 juni: Mause geslacht ♀
    29 juni: Minifien geslacht ♪
    29 juni: Petatje geslacht ♀
    30 juni: MrsvanOmmen geslacht ♪

40 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling
    13 prinsjes
    15 prinsesjes
    11 verrassingen

Vlindertjes

Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(}
    Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre*

Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB!

.

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Moettie: mij mag je op 29/4 bijzetten voor afspraak vk! Voor gynae moet ik nog bellen dadelijk..

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hier ook op de 30 weken mijlpaal het aftellen gaat nu echt beginnen :) Spannend!

@ booblekkages hier al behoorlijk last van gehad dat ik s'nachts wakker werd met een nat t'shirt hehe lekker hoor en vlekjes op me shirt. *plakplak*

@sex kan geen kwaad zolang je je er goed bij voelt zou ik het blijven doen als het niet goed voelt niet.

17. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Meisje89 Boobies zijn nog droog hier :p:p Verder ben ik zo ontzettend moe dat er van seks weinig gekomen is de laatste maanden. Ik weet wel dat een ander standje een hoop verschil kan maken. Missionaris lijkt me niet meer aan te raden ;) De laatste keer wou bij ons lepeltje-lepeltje het beste ;) Wel meteen een harde buik toen maar dat schijnt geen kwaad te kunnen.

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hier word vanmiddag het kamertje geleverd en in elkaar gezet.
    laatste was zit er nu in, dan strijken en inrichten :D

heb er zo een zin in!

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

joehoeeeeeeeeeee Lucas moet zo naar de Peuterspeelzaal!!!
    Spannend :D :D :D :D :D
    Ben zo benieuwd..

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ben blij dat ik nog niet die natte pyjama's heb snachts! Maar ik roep niet te hard :) Ben heel blij dat ik nu nog lekker bh-loos kan slapen, eens ze beginnen lekken met op te liggen zal het wel gedaan zijn :s

Deel Deze Pagina