Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier ging missionaris nog net :) Als hij zich rechthoudt dan plet ie niks! :D Mja niet meer zoals anders natuurlijk want dan zit de baby echt wel vast. En heb zelf gewoon geen behoefte meer aan seks :( Heel vreemd, zou best een half jaar zonder kunnen! Zou het veel erger vinden moest hij me niet meer knuffelen of een zoen geven! Maar vind het wel enorm vervelend dat ik hem niet kan geven wat hij wil bij wijze van, hoop dat mn zin na de bevalling weer terug komt zoals vroeger :) Hoewel ik heel bang ben dat het enorm pijn zal doen, en/of niet meer hetzelfde zal voelen...

@Roosje: veel succes dadelijk ;) Hopelijk gaat het goed!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ sex: Totaal geen zin in sinds ik zwanger ben. Schijnt ook niet te mogen (of toch zo weinig mogelijk) bij placenta praevia, dus hebben wel onze voorzorgen genomen.

Ga namiddag nog even verder werken en dan even bij Zeeman binnen springen voor een pyjama voor mij voor in het ziekenhuis met knoopjes. Zou veel makkelijker zijn om borstvoeding te geven.

@ Roosje: Veel succes voor lucas! Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden :)

3. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Misschien scheelt het dat ik pas sinds kort mijn mannetje voorbij ben qua buik :D Zijn armen zijn niet lang genoeg om zijn buik niet mijn buik te laten pletten :p

4. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hoi,

Heb niet alles bijgelezen ben ook al zolang niet geweest!
    Ben veel al moe geweest de laatste week en de kleine meid wil ook haar aandacht en manlief achter de pc dus ook geen plek meer voor mij!!!

Seks is voor ons echt al heel lang geleden te lang aldus manlief maar hij heeft er wel begrip voor!

Binnenkort gaan wij de kamers omruilen. Wegens verbouwing beneden hebben we nu maar 2 slaapkamers en de grootste hebben wij nu in gebruik maar dat gaat veranderen voorals de kleine er straks is!
    Dus nog genoeg te doen! Maar goed dat ik nog maar drie weken hoef te werken inclusief deze week! Dan heb ik alle tijd om te bedenken hoe ik het hebben wil!

Verder niet zo heel veel te melden!!!

Groetjes!

5. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    @Maxi, wat een toestanden bij jou.

@Stella, heb je al wat minder last van je bekken? Edit: Oh ik lees dat het al iets beter gaat. 5 dagen zonder je man is lang zeg.

@Belin, hoe is het met de zandhoop voor je deur J

@Roosje, gefeliciteerd met je 3 jaar huwelijk. Wij hebben ook een boxspring met een topmatras, ligt super!
    Hoe was het op de psz met Lucas, vond hij het spannend?

@Boobies, hier lekken ze soms ook al

@Seks, tja dat staat hier ook op een laag pitje, geloof dat we het allebei een beetje vreemd vinden.

Hier is net het kamertje voor mijn dochter bezorgd, dus die kunnen we morgen in elkaar zetten. Ik wil haar volgende week in haar nieuwe kamer laten slapen zodat ze genoeg tijd heeft om te wennen voordat de baby komt.

Ik heb vandaag last van opruimwoede, heb al de badkamerspullen uitgezocht (pfff wat een monstertjes, medicijnen en weet ik nog wat veel meer kan een mens verzamelen), heb een vuilniszak vol weggegooid. Daarna nog even de trapkast opgeruimd daar stond ook alleen maar rommel in. Geeft wel weer een fijn gevoel nu ik dat heb gedaan.

Ik ga nu nog ff in de tuin zitten.

Fijne dag nog

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

het is goed gegaan
    lucas heeft ons totaal niet gemist dus hij heeft t naar zn zin gehad wij zijn lekker nog ff naar de prenatal gegaan heb nog wat rompers (roze) en leggings gekocht in maatje 56 en een flesje voor de zekerheid

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Roosje: Wat goed dat Lucas het zo leuk vond! Dat geeft jezelf ook een beter gevoel als je hem moet brengen niet?

Zo, ik ga nu eindelijk naar huis. Heb vandaag veel werk verzet op m'n werk. Hoop dus niet dat ik het me straks ga beklagen...

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo hier net terug van de vk
    me urine was te geconcentreerd moet meer drinken en dat doe ik al zoveel haha drink bijna 3 liter per dag maar goed zullen nog meer gaan drinken dan maar :p

morgen ook me urine weg brengen naar de HA omdat ik last heb van me rechterflank .
    Enne me meisje ligt met dr hoofdje al naar beneden jippie !!!!! hopelijk blijft ze zo liggen .

MOrgen komen ze hopelijk het kamertje brengen want ging niet helemaal goed met betalen want zouden een mail krijgen over hoe en wat met betalen nooit gehad dus hopelijk komen ze gewoon en kunnen we het zo betalen .

En na morgen avond geen stress meer yeahhh dan is het kamertje bijna af :)

seks euhhhh wat is dat ????? hier ook bijna niet hoor heel soms nog wel eens maar ik vind er niks prettigs aan .

9. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hai Ladies...

Vandaag 32 weken.. En ben het eigelijk een beetje zat aan het worden.. Lopen gaat moeilijk en zitten zit ook niet meer lekker.. Slapen kan ik ook niet zo goed meer.. Weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet liggen :( Maar we moeten hetmaar voor lief nemen..

Zaterdag geboortekaartjes besteld, en kunnen a.s zat een proefdruk ophalen..
    Ook op kraamvisite geweest bij mijn nicht die is bevallen van de week.. Zo lief en klein kan zelf niet meer wachten bijna...

Hier ook vocht uit mijn borsten. Voel als het ware mijn borsten opzwellen en als ik dan kijk komt er vocht uit, maar dat heb ik al een x aantal weken..dus heb van die zoogkompressen in mijn bh zitten..

Kleertjes wassen pfff komt geen einde aan!! Heb al 4 wassen gedaan en er moet nog meer gewassen worden..
    En dat strijken ook zo verschikkelijk hahaha...

A.s zaterdag ook rolgordijnen halen en overgordijnen uitzoeken!
    Hoe doen jullie dat? Hebben jullie lichtverduistert? of allebei of alleen enkel???
    Bij mij staat smiddags vol de zon op zijn kamertje.. Van 13.00 tot hij onder gaat... dus moet wel verduistert anders word hij gekookt als hij smiddags een dutje gaat doen..

Zal van de week als ik fut heb een foto van zijn kamertje erop zetten... hhihi..

Trekken jullie het allemaal nog???

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier geen verduisterings gordijnen hebben rolluiken voor het raam dus als het dan donker moet dan maar goed donker ook . me nichtje sliep altijd lekker lang als ze naar beneden waren.

Hier (nog) geen lekkende borsten (gelukkig)

Maar zitten liggen slapen lopen alles gaat moeilijk hier haha en ik ben nog maar 30 weken dus nog ff te gaan.

Moet nu wel elke 2 weken naar de vk dus gaat toch stiekem wel hard.

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die (bijna)geen behoefte heeft aan sex sinds de zwangerschap.M'n man heeft het er wel moeilijk mee en kan het maar moeilijk begrijpen,denkt dat ik niet meer van em hou enzo,pffff moeilijk soms!
    Knuffelen en tegen elkaar liggen vind ik nu wel extra fijn!

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Zo reageer ook weer ns...ik lees wel regelmatig mee hoor...
    Ik moet nog 2,5 week tot verlof (vrije dagen vallen gunstig), wel een beetje stress omdat ik nog VEEL moet afmaken op t werk.
    Iris' nieuwe kamer is bijna klaar; kan dit weekend over. Dan de baby in haar oude kamer. Ik ga nog even de commode schilderen, wiegje bij een vriendin ophalen en dan kunnen alle kleertjes van zolder in de kast. (bij Iris wisten we ook niet wat t werd dus we hebben de kleinste maat veel unisex kleertjes)

Seks is hier prima; juist meer zin in nu...ik geniet er nog erg van en mijn vriend ook :)

13. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Funkie/Gordijnen Wij hebben een rolgordijn en zijn nog op zoek naar overgordijnen. Dat rolgordijn ga ik denk ik alleen gebruiken voor de nacht en overdag de gewone gordijnen dicht. Voor mijn gevoel is dat beter voor het dag-nachtritme. Maar omdat we zomerkindjes hebben vind ik het wel fijn dat je het 's nachts lang donker kan maken.

Verder merk ik dat het met mij moeizamer gaat. Ik ben erg moe en die herrie de hele dag helpt dan niet. Ik heb vanmiddag toen de heren aan het schaften waren lekker geslapen, dat hou ik er in. Gelukkig is het sloopwerk en sleuven frezen nu gebeurd en beginnen ze vanaf morgen met opbouwen. Ik heb vandaag weer een paar keer vervelende krampen (voorweeen?) gehad, maar die gaan over als ik naar de WC ga. Blijkbaar staat er net wat teveel druk dan op mijn buik ;) Blij dat ik gewoon rustig aan kan doen dus.

14. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hallo meiden,

Hier ook geen zin hoor, mannetje vind het ook wel lastig af en toe! maar behalve geen zin doet het ook echt pijn, ze zeggen dat het gevoeliger wordt daar beneden, maar bij mij dan ook tot echt pijn aan toe..... en dan heb ik het nog niet eens over mijn bekken!!! Ach ja hij moet maar een beetje mee lijden hoor... Ik ga me er ook niet meer schuldig over voelen. Ik vind mijn lichaam nu ook meer van mijn baby of zo weet niet hoe ik het anders moet zeggen, maar niet seksueel zeg maar.

Ik heb rolgordijn verduisterend en gewone overgordijnen, overdag komt er goenoeg licht door de kieren om het niet te donker te maken, Jelle slaapt zo prima, dus voor dochterlief doen we t zelfde. Het scheelt ook wel als je overdag de zon op de ramen hebt staan, dan houd je het met die dubbele laag koeler binnen.
    Kan niet wachten over een week of twee zijn mijn gordijnen klaar, heel gaaf wit met hele grote bloemen in felle kleuren, dit met een fuchiaroze muur en een zwart-witte muur lijkt me zoo gaaf staan... heb alleen niet zulke bijpassende letters besteld bedacht ik me leuk beplakt met verschillende motieven, die moeten dan maar op de muur helemaal aan de andere kant of op de deur... zien we wel als het een beetje af is

Groetjes

15. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier ook (nog) geen last van lekkende (.)(.). Bij m'n dochter nooit last van gehad eigenlijk. Nu bij haar kwam de melkproductie ook niet echt op gang. Hopelijk deze keer wel.
    Pfff vandaag weer veel last van harde buiken. Maar denk wel dat ik weet waar het aan ligt. Heb vandaag 2 manden strijk gedaan. En is wat veel geweest denk ik. Dus morgen maar wat rustig houden. En dan woensdag stilaan beginnen koffers maken. We komend weekend naar CP Vossemeren in Lommel. Heb er al heel veel zin in.

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hier geen lekkende (.)(.) alleen als ik me afdroog komt er wel eens wat vocht uit.
    Sex wat is dat hahahaha geen behoefte aan alleen man lief wel dus geef me er af en toe maar aan over maar daardoor heb ik wel meer last van mn bekken.
    Mn bekken wordt met de dag erger eigenlijk echt niet leuk meer.

Nou de meide kast is klaar hahaha ga nog ff bij mn ma langs van de week want die heeft nog kleertjes van mij toen ik klein was kijken of er nog iets liefs bij hangt.

Geboorte kaartjes zijn ook klaar en die wachten tot ons belletje (wat nog ff mag duren).

Mn bed ik besteld die komt 3 weken voor mn uitgerekende datum dus hoop dat k m heb voordat t zover is.
    Nog eens ff kijken of ik m nog opmoet hogen hij is 65 cm
    ik kreeg de tip om mn oude matras nog ff te gebruiken onder de topper dan hoef ik m waarschijnlijk niet op te hogen. Zo ff kijken wat de normen zijn voor de hoogte van t bed bij de bevalling.

Kraampakket in huis. Blijde doos opgehaald. Wieg opgetuigt.
    Nu alleen nog de doeken strijken en dan klaar :D :D
    Nog een beetje poetsen en dan is t geheel klaar.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden heb alles gelezen maar weing puf om te reageren sorrie!
    hier enorme drukke baby zeg! heerlijk ff genieten ervan
    dochterlief slaapt super op haar nieuwe kamewer

hier overal in huis verduisterend rolgordijnen
    moet wel met een achterkant op het zuiden
    airco hebben we boven dus heerlijk koel en dan showgordijnen voor de show haha

18. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bij ons zei de vrouw van de kraamzorg dat het bed 70-80 cm hoog moet zijn. Met dat extra matras ben je er dus!

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wij houden gewoon de gordijnen die er hingen... Zijn niet echt donker ofzo, komt aardig wat licht door maar goed... Zo ver had ik nog niet eens nagedacht :D Trouwens, daar wennen ze toch wel aan denk ik, nee? Desnoods een deken aan de raamkant over het bedje, dan is het ook een pak donkerder.

Hier staat het bedje ook klaar, naast ons bed. Doet best gek om elke morgen wakker te worden met zicht op dat babybedje :) Het is nu ècht niet lang meer!!

Vandaag 30wk trouwens !! Hoera!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik draai 's nachts ook heel wat in bed, want weet de helft van de tijd ook niet meer hoe ik moet liggen. Soms wil ik opstaan en op de bank gaan liggen, maar da's dus ook geen oplossing. Dus blijf ik maar braafjes liggen, luisterend naar het gesnurk van m'n man en hond ;)

Wij hebben een gewoon rolgordijntje van bij Ikea ophangen maar hebben net als Melanina rolluiken. Als we geen rolluiken hadden, zou ik voor de verduisterende gordijntjes gaan. Ik had dat vroeger niet op m'n kamer en wilde dus nooit gaan slapen als het niet donker was. Ik sliep toen aan de oostkant, dus enkel 's morgens zon. Maar als die opkwam rond een uur of 6 in de zomer, begon ik dus ook al wakker te worden... Vandaar dat ik een ochtendmens ben denk ik ;)

Deel Deze Pagina