Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    haha, jij ziet ook alles.

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hihihi was 3 maart voor t laatst dus ff nieuwschierig naar je verbouwing en hoe t met je zwangerschap is :p

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ben er weer vandoor moet de kids hun kamer afschilderen dan is dat klaar :D :D

4. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Ik ben echt een lezer en een zuinige prater :D

Maar hier in het kort mijn verhaaltje:
    Nu gaat het wel weer goed, maar 2 weken geleden net voor de paasdagen, heb ik een bloeding gekregen. Dit hadden ze me ook al eerder gezegd dat het kon gebeuren omdat ik een voorliggende placenta had. Maar met de 30 weken echo hebben ze dit gecheckt en toen bleek dat het er 1,5 cm vandaan lag dus goed gekeurd. Daarna heb ik niet meer aan die bloedingen gedacht maar kreeg er dus wel eentje. Was best even schrikken maar de verloskundige vertelde dat het niets ernstigs kon zijn. Had verder ook nergens last van geen krampen oid.
    Dus ik heb het eventjes rustiger aan gedaan. Hoe moeilijk dat ook gaat met een verbouwing die (gelukkig) op zijn einde loopt en een eigen bedrijf en twee honden die willen wandelen.

Maar nu gaat het weer prima hoor. Vindt het wel wat zwaar worden allemaal vooral het lopen met de honden. Ik ga wat vaker met de auto met ze op pad dan rij ik naar het bos in plaats van te lopen, dan heb ik wat meer energie voor de wandeling. Vandaag zijn ze de grindvloer aan het leggen op het aangebouwde gedeelte, morgen een seallaag er overheen en dan kunnen we donderdag alles terug plaatsen en is het klaar. Dan kan ik eindelijk het kantoor beneden in gebruik nemen.

De babykamer is zo goed als klaar. Alle witte babywas heb ik gedaan en donderdag of vrijdag doe ik de kleurenwas. Dan is dat ook klaar. Vindt het geweldig om af en toe even binnen te lopen in het kamertje. :D
    Met de kleine gaat het ook goed, die is zo druk de hele dag pfff. Soms om gek van te worden. Heb ook het idee dat ze minder ruimte heeft want er steekt zo nu en dan een kont omhoog of een been eruit.

Vanavond naar de VK voor controle maar neem aan dat alles wel weer goed is. De vorige keer lag ze ook al met het hoofdje naar beneden dus startklaar haha.
    De laatste loodjes gaan nu wel heel hard hoor. De dagen vlliegen voorbij, zie nu dat vandaag nog precies 50 dagen zijn. Morgen alweer 33 weken zwanger

5. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @nijntje: ja als je belgische macropas hebt, kan je er binnen. als je maar af en toe gaat, kan je een dagkaart vragen daar. Maar als je vaker gaat, kan je gewoon met je belgische marcrokaart een nederlandse aanvragen.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    jippieeeee de levering is binnen :) ben zo blij alleen is me woonkamer nu net het magazijn van de baby dump hahaha .
    Alleen me maxi cosi word nog na geleverd maarja daar hebben ze nog wel ong 7 weken voor .
    Ik kan iig zo eerst ff liggen / slapen en dan beginnen met wassen :)

Weten jullie of je kleertjes al voor de 1ste keer in de droger mag doen???

7. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik heb ook pampers new born waren op de 9 maanden beurs 2 pakken voor 10 euro
    en daarna kijk ik wel hoor ook dat de lidl goed is en kruidvat dus kijk daarna wel heb

vanavond heb ik een voorlichtingsavond voor bavallen in het ziekenhuis ben benieuwd wat we allemaal tehoren krijgen

8. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Duimpje Fijn dat het goed af is gelopen met dat bloedverlies. Lijkt me spannend!

@Luiers Van een vriendin kreeg ik deze tip: WatKostenLuiers.nl. Een groot deel van de site loopt achter maar het tabje aanbiedingen is wel actueel. Kun je zien welke keten welke luiers in de aanbieding heeft!

Ik ga 2 pakken nr. 1 en 2 pakken nr. 2 kopen. De rest is snel genoeg bijgekocht. Ik ga in eerste instantie voor pampers, omdat je daar toch de beste verhalen over hoort. Experimenteren met goedkopere luiers doe ik wel als hij wat groter is.

@Sabine25 Ik heb vanavond ook een informatieavond over bevallen in het ziekenhuis :D Ben erg benieuwd!

9. welcomehome

@xaph in dordrecht? of ergens anders?

10. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Kom me ook nog eens hier melden. Heb mijn vrije dag vandaag, dus behalve de was en de boodschappen doe ik ook even helemaal niks vandaag. Dweilen en stofzuigen heeft toch geen zin nu, omdat bij ons eindelijk de tuin aangelegd wordt, en er ondanks alle voorzorgsmaatregelen nog wat zand naar binnen gedragen wordt. Nou ja, nog even doorbijten, en dan hoop ik in mijn verlof lekker in de tuin te kunnen zitten.
    Zag al dat ik niet de enige ben die stof zit te happen. Hoe gaat het met de andere dames met verbouwingsperikelen (binnens- of buitenshuis)?

Verder ben ik nu 2 weken alleen thuis, manlief is afgelopen zaterdag naar Japan vertrokken op zakenreis. Was wel effe moeilijk (mede met dank aan de hormonen), dat afscheid. Maar goed, dit is de laatste lange trip voor mijn bevalling, gelukkig heeft hij zelf al aangegeven hierna niet meer van huis te willen, tenzij het een zakentripje is waarbij hij 's avonds weer thuis is.

@Seks: hier ook al een poos niet meer, de zin is er op zich nog wel, maar ik geloof dat we het allebei een beetje eng vinden. En die steeds dikker wordende buik maakt het er ook niet makkelijker op.

@luiers: hier nog niet in huis, op die twee uit de Zwangerkadoos na. De blije doos moet ik nog gaan halen, die was helemaal op bij Prenatal. Kan ik dus nog eens naar Heerlen om die doos op te halen, hoewel ik nog een aantal dingen moet hebben, dus ik denk dat ik het combineer met de Mama Mazzel-dagen (die zijn volgende week toch?).

Moet zo naar de VK op controle, kom misschien nog even snel neuzen voor die tijd en anders tot gauw!

Groetjes, Yvy30

11. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee, Leiden. Ga je dus niet zien vanavond begrijp ik ;)

12. welcomehome

hahaha nee dan ga je me niet zien
    woon je zelf ook in leiden?
    ik kom oorspronkelijk uit sassenheim wooon nu 6 jaar in dordrecht

13. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee, ik woon in een klein plaatsje in de buurt (ben liever niet te specifiek vanwege anonimiteit).

14. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Gebruik zelf ook altijd de luiers van de lidl. Heb er geen klachten over. Op dit moment heb ik de luiers van Aldi en die bevallen ook heel goed!

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik heb slechte ervaring met de aldi luiers hahaha
    daar lekken ze altijd doorheen

16. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat kunnen jullie kletsen zeg ! Hier ff met mn mannetje op pad geweest, moest nog wat boodschappen doen. ben morgen jarig maar vier het pas zondag. Toch ook maar ff gebak besteld voor morgen op mn werk enzo en s a vonds ga ik lekker met mn mannetje uit eten ! Hier nu 2 paakken pampers new born in huis dus wil ook nog wel wat bij gaan halen .......

Desi, gelukkig meis dat je gewoon lekker thuis bent ! Ach, een ziek kind :(

17. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Desi, ze laag dus nog in een stuit he ! Eigenwijze drol haha. Hier ook de laatste keren dus ben benieuwd. Moet vrijdag weer naar de gyn dus kijken hoe madam er dan bij ligt !

18. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Net weer ff naar de foto s van mn pretecho van afgelopen vrijdag zitten kijken ....... zucht, ben echt verliefd op dr :)

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo de mannen zijn bezig met het kamertje
    eerste baby was zit er in

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    leuk he al die kleine kleertjes ! Hier net de eerste was van het rek gehaald :D

Deel Deze Pagina