ze gaan aan de pil en het eerste nest en laatste nest waren slip nesten deze zijn of worden als de kittens weg zijn ook gelijk geholpen. De andere gaan aan de pil
pfff ik heb me handen al vol aan onze kitten van 10 maanden pfff Nou ik lig al heel de dag snotverkouden op bed voel me echt blegh miss door de spanningen
Zo..lekker dagje vandaag. Iris is vanaf vanochten logeren bij oma, ze komt morgen voor t eten terug. Ze heeft sinds gisteren de waterpokken, maar vooralsnog nergens last van. Wij hebbben een aantal dingen geregeld voor haar nieuwe kamer en net gras gelegd. Gaan nu uit eten. Morgen gaat vriend klussen en ik haar nieuwe kamer inrichten; kan ze morgen mooi daar gaan slapen. Dan kan ik langzamerhand de babaykamer in gaan richten. Ga denk ik met de kleertjes beginnen als ik met verlof ben (over 2 weekjes)
@Femke28 Burgerlijk hoor @Hiero Ik heb ineens een behoorlijk opgezette rechterhand, alsof er veel vocht in zit. Doet ook zeer als ik mijn vingers buig. Gelukkig is mijn bloeddruk eergisteren nog gemeten en die was prima. Gek is het wel, maar ff in de gaten houden hoe het na een nachtje slapen is. Soms lijkt het wel of ik er per week nieuwe rare klachten bij krijg! Zou dit echt allemaal poef over zijn na de geboorte?
xaph: mn man zit nu in een eurolines-bus naar parijs. dan wel een thalys, dus hopelijk vanavond thuis. bij mijn zw-gym hebben we wel ademhalingsoefeningen gedaan. Er werd daar inderdaad ook over rugademhaling gesproken en dat je dat bij yoga leert, maar dat wij dat niet gingen oefenen omdat het heel lastig is en dat de tijd te kort is het zo goed te leren dat je het tijdens de bevalling nog kunt. t zal wel loslopen, het gaat vooral om de concentratie op je ademhaling, zodat je je niet op de pijn richt. @belin: en was je meisje gedraaid? @tihany: CP was vast leuk, met dat heerlijke weer. Hopelijk heb je veel plezier gehad. @melanina: hopelijk valt het mee met de suiker. @moettie30: hopelijk gaat de volgende controle beter. Ik zou je ongenoegen wel aan een andere vk laten blijken, als er tenminste meer in die praktijk zitten. Stella
@Stella Fijn dat je man weer op weg naar huis is! Ik heb diverse collega's die in Noord- en Zuid-Amerika gestrand zijn en te horen hebben gekregen dat ze op zijn vroegst over een week terug kunnen vliegen! Dat komt omdat het even duurt voordat alle vliegtuigen weer op hun normale plek zijn. Dan heb je mazzel als je man gewoon met de bus of trein terugkan! En dat het nu gebeurt natuurlijk en niet over een paar weken!
hier nog geen last van mega veel vocht vasthouden wel goed verkouden ben wel al wat meer opgeknapt als gisteren toen was ik echt ziek en vannacht paramolletje genomen en die heeft zijn werk goed gedaan . heb iig 2 wasjes op kunnen vouwen . Mannetje heeft het ledikantje ook in elkaar gezet alleen verkeerd om dus dat veranderd hij zo ff. Wil als ik suiker blijk te hebben deze week alles af hebben want je weet het dan maar nooit. Lamp hangt ook . Dus alleen de commode nog en ik hoef alleen maar te wassen en te strijken en alles is dan zo goed als af.
Joehoeeeeeehhhhhhhhh We hebben de 30 weken hier gehaald Nog een paar dagen en dan zitten we allemaal aan de 30 weken. Weer een mijlpaal Nu lekker genieten van mn mannetjes heerlijk met dit weer8)
jeetje meiden dat jullie zo vocht vasthouden nu al en de echte warmte moet nog komen...dsrink veel en met de beentjes omhoog! hier nog geen last van terwijl dat 2 jaar terug wel anders was toenwas ik al helemaal volgelopen met vocht morgen 32 weken !!!!!! oooooooo nog ff en dan heb ik me kleine knulletje in me armen ! word met de dag gebrander ook omdat het zo hard gaat ! niet normaal nou meiden lig hier heel rottig met me laptoppie te zonnen dus mij hoor je vandaag niet klagen als het meezit laat dochterliegd me nog ruim een uurtje zo liggen meiden hele fijne dag het is prachtig weer!
Ik ben vandaag ook 30 weken. Ik vind het een hele mijlpaal hoor. Komt nu lekker dichtbij. Ik ben mijn dikke buik nog lang niet zat (want weinig klachten) en ik hoop dat de komende 10 weken hetzelfde zijn. Ik kijk wel heel erg uit naar mijn verlof. Lekker 4 weekjes helemaal voor mezelf. Iemand vroeg naar de babyfoon. We hebben hem nog niet in het echt kunnen uitproberen, maar we hebben de Aventis SCD-530. Mijn man is beetje philips-voorstander en hij heeft weet ik hoeveel sites geraadpleegd over meningen. Deze kwam goed uit de bus én was goedkoop te kopen met ING rentepunten.
Hallo allemaal, Het is lang geleden maar hier nog eens een berichtje van mij. Alles ok hier, bijna 30 weken!! Hebben ondertussen 3d echo gehad, de kleine loopt ongeveer 1 week achter. Maar ik ben zelf ook klein dus wie weet wordt het misschien een kleine baby. Kinderkamer en wandelwagen zijn geleverd, wat is dat leuk zeg!! Is ineens toch echt zo! Verder moet ik nog heel veel spulletjes kopen, maar dat komt wel als ik verlof heb (vanaf 12 mei). Soms heb ik steken onderin mijn buik, zou de kleine al in aan het dalen zijn? Iedereen nog een hele fijne zondag gewenst!!
Wat een prachtig weer is het!! Net met mn ventje gaan wandelen, hééérlijk!! Het is hier rond de 22°! Super, dat heb ik zoooo gemist! Vanmorgen was het nog 1° toen ik naar het werk vertrok, blij dat het nu wat gestegen is Vind het alleen zooo jammer dat we geen tuin hebben Zou nu zo graag op het terras zitten, maar we hebben er geen, echt vreselijk! Moet nu verplicht binnen zitten lijkt wel, helemaal niet leuk! Dus dames met tuin en/of terras, geniet er van !!!