Ah ja, da's ook vervelend. Ken het hoor, heb het een tijd terug ook gehad, maar sinds anderhalf jaar niet meer eigenlijk. Morgen ben ik er alleen voormiddag (op het werk dus ). PC thuis ligt nog altijd plat... Manlief moet er mee naar zijn neefje, maar vindt de tijd niet.
ja ben altijd blij als manlief thuis is. Volgende maand heeft hij ook een paar dagen verlof. En dan vanaf 5 juni heeft hij groot verlof. Dan is hij een maand thuis.
De mijne neemt een week verlof als ik bevallen ben en de andere week van zijn ouderschapsverlof neemt hij aansluitend op zijn bouwverlof. Ze gaan een week later in verlof dan de rest van de bouw maar is dan ook 4 weken thuis. Tegen dan zou baby ook al wat steviger zijn en duimen we dat het een makkelijk kindje is. Want dan zouden we eventueel eens een uitstapje kunnen doen met ons drietjes en onze woefer.
@Maxi,de kleine van ons ligt al naar beneden met het hoofdje maar als ie in een stuit zo liggen neem ik geen risico. @Roosje,wat een schattig katje! Hier de afspraak van het maatschappelijk werk niet door gegaan vandaag,wel voor mij maar m'n man niet.Zieken op de zaak en erg druk,maandagochtend nieuwe poging!
He wat jammer zeg, ik had echt gehoopt dat jullie een goed gesprek zouden hebben vandaag en nu moet je weer een weekje wachten Hou de moed er in he?
Jeetje wat wordt hier veel gekletst zeg ...lees het allemaal wel maar ga niet reageren hoor ! Moettie, is het gelukt meis, staan de handtekeningen ? Hier alles goed...bloeddruk ook keurig de hele dag. Desi, waar zit je meis, ben benieuwd hoe je uitslagen waren en of je nog thuis bent ?
Wat een geklets. Hieronder enkele korte reacties. @xaph: Wat veel in je omgeving die te vroeg bevallen. Toch is die kans niet zo groot hoor. En dat je verbouwing nog meer uitloopt is natuurlijk ook niet leuk. Hopelijk blijft je zoontje nog een tijdje zitten. Hopelijk worden je harde buiken minder. @desi: hoe zijn de uitslagen? @nijntje: aha, ja hier voel ik het draaien ook. Mijn bed kan niet omhoog, maar 's avonds melk drinken helpt wel een beetje. Fijn dat het beter met je gaat. @meisje;Ik zou even overleggen met de vk over wat je meeneemt. Mijn vk gaf aan dat ik vooral mijn medische gegevens (zitten in een envelop) mee moet nemen. @duimpje: hoe is 't nu? wat zei de vk? @Lin: succes en sterkte! @bo: ik ben vorige week gebeld voor een intake, deze heb ik 10 mei. @moettie: was het leuk in Zwitserland? Gefeliciteerd met het partnerschap (hoort dat?) en hoe is het kamertje? @Mrsvanommen: je trakteert vanwege je laatste werkdag? Poeh, nog niet aan gedacht. Ik ga morgen nog werken en dan heb ik een afscheidsborrel en dan donderdag heb ik nog 1 vergadering staan, maar ik denk er over me daar af te melden, omdat ik ook die dag naar de fysio en zh moet (en geen zin heb). En nog moet nakijken van de laatste toetsen. Zo belangrijk kan die ene vergadering niet meer zijn. Denk toch dat ik niet ga trakteren. Hier gaat het verder wel goed, vooral mijn bekken doet een stuk minder pijn. Had vandaag mijn nieuwe t-shirt aan (van mijn man gekregen) en kreeg leuke reacties. Midden op mijn buik staat een computerbalkje met daaronder loading.....please wait.
Moet morgen naar een crematie, bah. De moeder van mn vriendin is overleden. Nou ben ik normaal al een emotioneel iemand maar, nu helemaal. Hoop maar dat ik me een beetje in kan houden
Zit naar mn banner te kijken maar als ik zie nog 7 weken vind ik dat veel langer klinken als nog 48 dagen