Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga lekker mn mandje in dames ! Voor de meiden die hier nog komen.....slaap lekker !

2. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    @ stella: Ik had dezelfde vk als toen ik belde met de bloedprop en het was fijn dat ze het ook nog wist. Ze vermoed dat het een deel van de moederkoek is geweest. Maar verder niets verontrustends heeft ze nogmaals gezegd.

@ Gijsje: Balen dat jullie vandaag het gesprek niet samen hebben gehad. Een week kan best lang duren helemaal in zo'n situatie... trek je het nog een beetje?

De kleine is al goed ingedaald, ook heel fijn om te weten. Ik had zelf het vermoede al ivm de samentrekkingen die ik in de afgelopen dagen had gevoeld onderin mijn buik. Bloeddruk was 105/60 ook niets mis mee, zo is het al die tijd al geweest.

Vanavond kwam mijn mannetje thuis met allemaal babyspullen die hij van een collega had gekregen. Zo lief, allemaal spulletjes die we nog niet hadden zoals een badstandaard voor badje en emmer, wipper, speelkleed met zo'n boog erboven, voetenzak voor de maxicosi, lampje, babypoefje en nog wat spullen. Ga ze van de week een grote bos bloemen sturen want ze willen er helemaal niets voor hebben.

Verder is de kleine erg druk van binnen soms ook wel heel vervelend gevoel omdat de ruimte gewoon wat minder word. Heb voor morgen een wasmand babywas klaar staan. Wordt mooi weer dus lekker buiten aan de lijn drogen.

3. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    joehoe ben er hoor hahah
    gyn had gister niet zo een haast om te bellen, ze belden pas in de avond.
    uitslagen waren nog in orde!!

ben net onder de douche vandaan, want had tussen de 5-15min harde buiken met kramp, nu zakt het gelukkig door de warme douche

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey desi je bent toch niet begonnen he! rustig aan doen hoor!

duimpje wat super lief! en wat naar van je moeders vriendin dan jank je nu extra je ogen uit je kop met die hormonen
    fijn dat de baby al ingedaald is en dat er niet ergs is ivm die bloedprop die je verloor , nou niks geks meer he!

wie zat er aan de choctofees????? grrr ik wil ook hahaha

xaph je moet hem gewoon ophouden tot na die verbouwing hopelijk lukt het ook
    ben benieuwd wie van ons allemaal als eerste gaat bevallen !
    hopelijk ik niet ga er ook niet van uit

meiden ik ga slapen spreek jullie laterrrs

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

wat gaan we hard de eerste zijn weer al rond de 35 weken!!!
    K kwam hier toen ik 16 weken was ne d8 dat duurt nog een eeuwigheid moet je nu kijken waar we al zitten!

Morgen avond 8 uur naar de vk

Ik duik nu mn bedje in ff een snelle douche en slapen :D

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Hier om 10 uur naar de verloskundige ben benieuwd hoe het er voor staat en hoe de kleine ligt :) fijne dag en geniet van het weertje

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    veel plezier bij de VK

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Laat je dan water over je rug of buik stromen (of allebei)? Want een bad nemen is voor mij niet meer evident, geraak er niet meer uit recht :D M'n man wilde me gisteren helpen, maar zag het allemaal niet meer zo goed zitten... Voelde me precies een walrus gisterenavond :p

@ belin: Een hele zak chocotoff!!! :$ Geen buikpijn of tandpijn gehad? :p Het kan maar smaken meid! ;)

@ Gijsje: Jammer van het gesprek... Hoop echt dat jullie er uit komen!

@ duimpje: Fijn die extra spulletjes! :) Wij krijgen nog zo'n schommelstoel op batterijen van een collega van mij. Zie onze spruit er al inliggen :D

@ hier: Gisteren nog een goed gesprek gehad met een collega over mijn vervanger. We zien hem allebei niet als de ideale kandidaat en snappen niet op welke basis hij aangeworven is... Vandaag is hij weer begonnen met irritant doen... Ach, 't is maar een half dagje voor mij.

9. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    nijntje: ik heb een stoel onder de douche gezet hahaha en die sproeier lekker laten sproeien over mijn buik en rug.
    vannacht was het rustig gelukkig.....

bo: nee ben nog niet begonnen haha, althans de kleine zit nog steeds in mijn buik, en het is nu weer rustig:)

10. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey desi, je bent er nog....das mooi ! Wanneer is je volgende controle nu weer ?
    Lekker he een stoel onder de douche, hier ook hoor :p

Nijntje, succes met je collega meid. Een halve dag is inderdaad nog te overzien

Hier vanmiddag naar die crematie, bah...zie er tegen op !

11. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog 47 dagen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

12. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    O ja nijntje, geen buikpijn hoor....ze waren echt heerlijk :p:p:p

13. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    belin: sterkte bij de crematie vanmiddag:(

ik moet a.s. maandag weer terug komen, moet nu iedere week komen

14. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel ! Iedere week nu dus ..... tja we zijn er bijna he ! Ik moest ook iedere week maar nu ik thuis mn bloeddruk bij mag houden mocht ik lekker twee weken wegblijven, tenzij ik klachten kreeg natuurlijk

15. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ga ff lekker douchen !

16. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ja heerlijk dat je bloeddruk zo goed is thuis!!dat is echt fijn!!
    ik ben al met mijn 3e afsprakenkaart bezig van het ziekenhuis hahaha, echt zo vaak al geweest hahah.

ja een stoel onder de douche is echt ideaal!!heerlijk, dan wil ik er helemaal niet meer onder vandaan hahah

het gaat echt hard voor ons allemaal....ik zit nog maar op 39 daagjes

17. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Dat klopt!!!

Goedemorgen trouwens!!!

Heb eerst 4 weken vakantie en daarna aansluitend verlof!
    Omdat ze nog niet kunnen toezeggen dat mijn contract per 1 oktober ook verlengd gaat worden!!!

18. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Wat balen dat je man er niet bij was!!
    Spreek hem nog wel regelmatig of bewust even niet om rust te creeeren???

19. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe

Ja, elke reden voor gebak is er toch één!!!:D Heb nu ook al een stukje op! (collega jarig!!)
    Doet niet iedereen dat dan???

20. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Was zeker niet van plan om als eerste te bevallen ben de 30ste uitgerekend!!!! Als laatste van iedereen in juni!!!

Deel Deze Pagina