Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier ook nog een feestje in mei. M'n dochter wordt op 23 mei 3 jaar. Wil dan een bbq gaan doen. Zodat ik zelf niet teveel werk heb. Want ben dan al bijna 37 weken zwanger.

2. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Ladies...

Laat weer even wat van me horen..
    Vandaag was mijn laatste werkdag dus heb vanaf nu zeeen van tijd om met jullie te kletsen over van alles en nog wat...

Ook weer een bezoekje aan de gyn gebracht vandaag..
    DIe kleine is al aan het indalen en ze zegt dat het een flinke jongen is...
    Pfff en da moet hij er nog uit ook..

Verleden week paar uur in het ziekenhuis gelegen werd snachts wakker met een nat bed.. Dat was schrikken want ik wist nou niet of ik in me bed had geplast of me water gebroken hihi
    Ctg gehad dat was goed.. harde buiken in de eerste 10 min waren veel maar daarna werd het wat rustiger.. Moest urine inleveren om blaasontsteking uit te sluiten.. (was goed)
    En een kweekje afgenomen van de afscheiding, dat was ook gelukkig goed..

De babykamer is nu bijna helemaal klaar..
    Hebben van de week een lamp gekocht van het merk Lievedesign, Deed wel pijn want hij was aardig duur maar voor onze pik hebben we alles over..
    Gordijnen zijn ook klaar dus die kunnen we zaterdag ophalen.. Al zijn kleertjes ziujn gewassen en gestreken en liggen al fijn klaar voor als hij er dalijk is.. Heerlijk van die zwitzal geurbuultjes in zijn kast aahh zalig..
    Verder gaat het allemaal goed hierzo...

En hoe is het met jullie allemaal???

3. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Over ruim 2 weken heb ik een groeiecho, ben dan 37+3. Ik hou er rekening mee dat ze dan misschien besluiten om hem te laten komen, maar mijn gyn zei daar helemaal niets over. Ik vroeg hoe ze hier mee omgaan en ze zei dat ze het alleen maar in de gaten houden. Ik vroeg of het kindje misschien ook eerder kwam/gehaald zou worden en zij zei dat dat niet aan de orde was.

Maar reken maar dat ik een second opinion vraag als hij bij 37+3 al 9 pond of meer blijkt te zijn en ze wil me door laten lopen :$ Ik heb visoenen van een Xaph die wanhopig probeert een watermeloen door een tuinslang te persen :p

4. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Funkie He jakkes, ook even in het ziekenhuis gelegen lees ik. Blij dat het vals alarm was. Kan me voorstellen dat je je rotschrikt als je bed ineens nat is. Geen hond die je de schuld kan geven?

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Whahah Xaph, nee geen hond.. Zei nog tegen me vriend heb jij niet lopen lekken hahahah!!!

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

xaph ik denk dat je dan wel ingeleid word hoor als t zo zwaar dan al is

maar ben eten doegggg

7. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    He dames,

Heb even bijgelezen maar ben niet echt in de stemming om overal op te reageren!
    Wat een leuke dag moet zijn voelt voor mij als een domper!

Het was vandaag mijn laatste werkdag en nadat ik iedereen gedag had gezegd ben ik zo rond half vier naar huis vertrokken met een cadeau (van de dames op kantoor zoals ik vanmorgen al liet weten).

Misschien raar zeggen maar had wat meer verwacht een bloemetje of zo. Een aardigheidje van uit het bedrijf???
    Bij mijn vorig verlof wel gehad was weliswaar een ander bedrijf maar toch! Het voelt zo vreemd!

Een directeur die mij alvast bedankt?!?!? Heb een slecht voorgevoel over het verlengen van mijn contract straks in oktober!

Maar goed klaar met klagen! En hopen dat ik vanaf maandag wel echt kan gaan genieten!

Tot maandag en een fijne Koninginnedag!!!

8. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Mrsvanommen Je hebt een cadeau gehad? Dat vind ik al superleuk hoor.

Ik heb alleen een hand van mijn leidinggevende gehad die me succes wenste. Nou ging ik ook op een rare manier weg doordat ik ziek werd, maar ze wist wanneer ik er voor het laatst zou zijn. Sindsdien ook weinig van het bedrijf gehoord, alleen antwoord op de mailtjes die ik zelf af en toe stuur om ze op de hoogte te houden.

Deze week kreeg ik eindelijk sinds weken weer een berichtje van mijn leidinggevende. Of ik het wachtwoord van een bepaald account wist. Ze vroeg niet eens hoe het ging :x

Het voelt een beetje als uit het oog, uit het hart. Zo is er vorige week bij ons een boek verschenen dat alle medewerkers cadeau krijgen. Ze weten allemaal hoe erg ik van lezen hou en dat ik rust moet houden, maar niemand die eraan denkt dat het leuk zou zijn om mij er eentje op te sturen :( Maar ik vertik het om erom te vragen.

9. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

@Mrsvanommen misschien krijg je wel een mooi cadeau als je bevallen ben ik kreeg een mooie bos bloemen van me werkgever en van me collegas 2 plantjes doos chocolade en een rammelaar had voor me verjaardag al een wippertje gekregen die trilt van me werkgever wat ik nooit verwacht had vind het toch aardig ze hoeven niks tedoen eigelijk

10. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    OOOOO xaph,

Gelukkig ben je weer thuis ik zal mijn grote mond maar dichthouden.

Jelle was precies 3750 met zijn geboorte, maar mijn gyn was eerst bang voor een hele grote baby (hij had nogal lange benen) en ze zei meteen dan zou het een keizersnee worden hoor zo'n giga beeb en dan ook nog je eerste... gelukkig viel het mee.
    Het is volgens mij wel zo dat ze nu erg hard groeien, maar de laatste weken bijna niet meer....
    Ze zullen je wel goed in de gaten gaan houden hoor.

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    ooo houd op! verjaardagen..... 2 mei, 5 mei, 7 mei, 14 mei, 19 mei dan nog moederdag, 21 mei gaat mijn vriendin trouwen, 22 mei ben ikzelf 2 jaar getrouwd en 23 mei zijn vrienden van ons 12,5 jaar samen......dit zijn dan de dingen waar we echt niet onderuit kunnen 15 mei en 21 mei eigenlijk ook nog jarigen, maar daar gaan we niet naartoe... ik wou dat ik mei kon overslaan, hihi met de leuke bijkomstigheid dat ik mijn kleintje eerder vast mag houden!!!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier zijn alle verjaardagen klaar
    net een suprise etentje van het werk gehad was erg lief en erg vermoeiend en heb een mooie luier taart gekregen echt te lief gewoon

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

het noodweer is hier los gebarsten onweer en regen harde wind. Hopelijk is t vannacht weg voor koninginnendag morgen woon een half uurtje van kapelle vandaan dus hoop dat t mooi weer hier is in t mooie zeeland

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden

funkie leuk hoor kamertje af en hoe ziet je lamp eruit ben nieuwchierig!

xaph zie het als een tennisbal die je door je neusgat probeert te persen ...ja meloen door een tuinslag is ook zoiets hahaa
    nee sirieus meid jeetje ben benieuwd hoe het verder bij je gaat zeg en idd je niet laten afscheppen als die 9 pond al mocht wegen dadelijk

pff hier best moe ben heel de dag druk geweest maar ook met het weer word je best lui
    jammer dat het eenmalig was morgen weer regen en na het weekend ook koud!
    we hebben lekker de bqq aangestoken vanavond

nou beep is druk met zon kont aant draaien pffff en de hele tijd steekt er links een voet, elleboog??? uit

15. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier een spontande bbq met vrienden....net thuis. Iris was daar gaan slapen en nu ligt ze weer lekker in d'r eigen bed te pitten. Ga zo slapen; morgenochtend vroeg naar de vrijmarkt hier in de stad; altijd druk maar wel leuk.

16. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Dank je!!!

Misschien verwachtte ik ook wel te veel weet het niet en het cadeau is heel mooi. Maar was heel duidelijk alleen van de dames!
    Wellicht ben ik de eerste keer wel te veel verwend en verwacht ik nu wel te veel. Maar goed het is nu mooi weer aan het worden en ik wil er niet mijn hele verlof over na denken!

Bij jou is het ook vreemd verlopen. Het lijkt wel uit het oog uit het hart!! Wat akelig dat je leidinggevende niet eens het fatsoen heeft om te vragen hoe het gaat ook al is het uit beleefdheid??

Groetjes!!!

17. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Dat zullen we dan wel zien! Ga nu nergens meer op rekenen kan het ook niet weer tegenvallen!
    Leuk dat jullie ook voor verjaardag wat krijgen van collega's. Dat kennen we hier in ieder geval niet!!!
    Ze hoeven ook niets te doen maar om helemaal niets te doen en dan een hand te krijgen met de woorden bedankt voor alles. Klinkt mij meer als een afscheid dan voor iemand die met verlof gaat en daarna weer mag komen!
    En ik zit daar over al zo in mijn maag!!! Om gek van te worden en die hormonen maken het er niet makkelijker op!

Groetjes

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    bij ons is iedereen erg attent voor elkaar kopen cadeatjes voor elkaar
    gisteren dus een suprise etentje gekregen nog vlak voor verlof heb een mooie luiertaart gekregen en het boek rupsje nooit genoeg
    En ik kreeg ook al een compliment dat ik het zolang volhou erg lief .

19. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bij ons is de hele afdeling op 1 na in dezelfde week jarig, echt heel bizar. Nou zijn we maar een kleine afdeling (6 man) maar dan nog. In plaats van cadeaus gaan wij dan met zijn alleen feestelijk lunchen. De ene die niet jarig is mag ook mee :D

20. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    bij ons opt werk wordt alleen je kastje versierd en krijg je een kaartje met je verjaardag. Nu meer, moet dat ook niet zijn vind ik. Is gewoon leuk als er aan je verjaardag gedacht wordt.

ben juist een lekker douchke gaan nemen, deed wel deugd. Ik hoop dat mijne kleine vent nu wat rustiger gaat zijn. want de laatste dagen kan hij er wat van zeg. Precies een voetbalmatch daarbinnen.

Deel Deze Pagina