Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah dat valt nog goed mee! Ik hoop nog altijd dat baby zich draait, maar hou wel rekening met een ks.

Ik weet dat mijn man zich in het begin nogal onzeker gaat voelen over de babyverzorging (pampertjes enzo), omdat het zo een kersvers baby'tje is. En ik weet nu al dat bepaald bezoek daar commentaar op gaat geven en daar kan ik echt niet tegen! Vind het zo sneu voor hem dan.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi, ik ga hem ook namiddag maken :D M'n man heeft namiddag ook een halve dag verlof dus kan hij de koffers van de zolder halen. Denk wel dat ik alles in huis heb. Voor de zekerheid dit weekend een pakje druivensuiker gehaald voor tijdens de bevalling. Werd ook ergens aangeraden, vooral als je een lange uitputtende bevalling hebt.

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    is normaal he, zeker bij een eerste kindje. Mijn man heeft toen in het zh geen enkele keer pampertje vervangen of zo. Hij wou dat op z'n gemak doen als we thuis waren. Heb hem hierin ook niet gedwongen.

4. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik denk dat ik ongeveer alles heb, ga alleen nog zien voor een pyama bij voor mij en nieuwe pantoffels, want die van mij zijn versleten :).
    Voor ons kleintje zit alles al in de koffer. Alleen voor mij nog niet. Kan ook niet alles erin steken, want zijn nog dingen die ik nodig heb. gelijk een borstel voor m'n haren. heb die niet in tweevoud :D.
    Nu mijn ouders zullen toch elke dag op bezoek gaan komen. Dus moest er echt iets zijn, wat ik vergeten ben kunnen zij mee brengen. En m'n man gaat ook 's avonds weer naar huis.

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.242
    6.702
    113
    Koffers??? Wat zijn jullie allemaal van plan mee te nemen??? Ik ben van plan om dingen voor 1, hooguit 2 dagen mee te nemen, maar daar heb ik toch geen koffer voor nodig??? Ik neem gewoon mijn sporttas mee.

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ook na de bevalling is druivensuiker handig
    als je voor het eerst naar buiten gaat en je gaat wandelen (ik dacht zo slim te zijn om alleen naar de bakker te gaan lopen 20 min lopen...) viel ik zowat flauw dus gelukkig had ik die dingen bij me en ff 10 min bij komen op een bankje en ging weer

ja je moet je man vooral niet dwingen in dat soort dingen
    laat maar aan de kraamvrouw over die zei : en nu jij hhaha
    hij heeft het gedaan maar was zo aan het stunttelen dat ik al zei laat maar schatje ze was ook zo klein
    is niks voor die mannen althand voor die vamij
    maar toen ze en paar weken ouder was deed die ook alle luiers verschonen ect
    ja ze zulle wel moeten ze kunne moelijk dat kleintje in een vieze luier laten liggen
    denk nu bij de 2de dat die alles wel vanuit zichzelf zal doen
    alleen bad dat doet die niet doet mama altijd

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik had bij me dochter ook een kleine tas klaarstaan :) zat ook niet zoveel in. Moest toen ook onverwacht naar het ziekenhuis en moest er 1 nachtje blijven maar wat ik bij me had was meer dan genoeg. Had alleen me schone kleren toen echt nodig heb verder alleen maar naar me dochter liggen kijken en geen oog dicht gedaan. haha

8. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik moet een week blijven he, krijg een keizersnede. Dus moet wel wat mee hebben :)

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    funkie al wat meer bekend??

10. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ga ook maar eens wat spulletjes pakken als ik dit zo lees :$

Funkie, das schrikken he meis.....laten we hopen dat het zo blijft en die kleine nog ff lekker blijft zitten ! Succes meis

Bo, hier ook een kleine die al gezakt is want ook mijn buik zit nu lager. Was blij te lezen dat jij het ook had want wist al niet of dat nu al kon :)

Melanina, beterschap

In bad gaan, geniet er nog steeds van, heerlijk. Hier ook uitstappen een probleem. Ga ook op mn knieen in een vol bad staan...haha geen gezicht hoor

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dan zou ik inderdaad ook een koffer meenemen 8)

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

oeeh funkie nog ff binnenhouden hoor je kleintje

k ga vanavond maar eens mn koffer klaarzetten maar hopelijk heb ik m niet nodig en kan ik gewoon thuis bevallen

13. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    bij de meesten is zo'n koffer blijkbaar alleen in tijd van nood
    hier is het dus echt nodig :)

14. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb een hele lekkere zachte badjas. Dat ding zou in zijn eentje al een halve sporttas in beslag nemen :D En ik heb veel vaker dorst dan je in het ziekenhuis te drinken krijgt dus er gaat bij mij ook een 6-pack halve liters Spa Blauw mee. Dat soort dingen tikken wel aan qua ruimte, vandaar een koffer. Verder heb ik er ook wat spullen inzitten die ik graag bij me heb als ik niet meteen beval, zoals een boek en een laptop.

15. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje xaph......mooi gezicht hoor dat laatste vakje !

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Het komt allemaal zo dichtbij opeens :eek: Iedereen bezig over vluchtkoffer, lager hangende buikjes (ofja baby's dan ;)) Spannend!

Hier vandaag 33weekjes!

17. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Kleine Funkie, blijf nog maar even zitten bij je mama hoor, Je kan de wereld snel genoeg bekijken.

Die letters heb ik besteld bij www.mijntjez.nl Heb alleen nog niets gehoord ze zouden binnen 1 a 2 weken verzenden en dat was 10 april, ze hebben nu trouwens weer een leuke aanbieding 25 % korting en 30% als je betaald met ideal.

Heb mooie besteld beplakt met decopatch, ik kan alleen nog niet vertellen of ze in t echt ook zo leuk zijn heb ze dus nog niet binnen... laat t weten als dat zo is.

18. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Roosje, nog gefeliciteerd met je mannetje! Heeft hij een beetje genoten van zijn feest?!

Vogelinnetje, lekker idee hoor, dat je plaats hebt op het kdv. Wij hebben ons kleintje al ingeschreven vanaf week 11. Nu heeft hij wel voorrang omdat hij bij mijn zoontje in de groep komt, maar ja er moet wel plaats zijn natuurlijk.

Xaph, doe je wel rustig aan meis? Lijkt me inderdaad geen pretje om zo lang harde buiken te hebben. Ik heb ook best wel vaak een harde buik, maar gelukkig duurt dat niet zo lang, vind het echt een rot gevoel....

Funkie, das even schrikken zeg!! Is er al wat meer bekend?
    Hoe is het nu met je?

Ik zal ook van de week alvast maar beginnen met mijn koffertje. Moet in het ziekenhuis bevallen, dus ik zal het koffertje wel nodig hebben.
    Moet over een uur weer op controle bij de vk, ben benieuwd hoe het kleintje er nu bij ligt, want ik voel hem af en toe overal en nergens:(

Schattig he die mannen die voor het allereerst een luiertje verschonen. Ik weet dat nog heel goed en vond het prachtig om te zien! Zo;n klein wurmpje op de comode en dan die grote trotse papa die aan het klungelen is met die luier :D hahaha heerlijk.

19. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfffff ik ben me toch lui vandaag. Komt echt helemaal niks uit mn handen :)

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Funkie, is er al wat meer bekend meis ?

Deel Deze Pagina