Lol drop eet ik bijna nooit en ben vegetarier dus ik merk niet dat ik echt veel moet laten voor me beeb Mis alleen me drankje op zijn tijd . Bloeddruk is hier steeds perfect
Pistoletje met filet en eentje met zalm en niet te vergeten.......een glas bailey s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier geen warm eten komt visite vanavond voor de kittens er 1tje uitkiezen. Dus maar een tosti eten de jongens hebben al bij opa en oma gegeten
ik drink niet meer sinds mn zwangerschap van lucas krijg met een half glas al hoofdpijn doe mij maar een glas melk
Hoeveel kittens heb je nu nog lopen dan ? Zou er ook wel eentje willen maar ja er lopen er al twee en een hond en bijna een baby !!!! Mn mannetje ziet me aankomen
maar je kan tog wel gerookte zalm halen bij de vis winkel zolang t niet vacuum verpakt is mag je t eten
Nou roos, hoop niet dat ik dat ook aan mn zwangerschap over ga houden Nee hoor, ik drink ook zelden maar af en toe iets lekkers vind ik wel gezellig !
ik heb er nu 7 echt super druk maar wel gezellig als t goed is zijn ze voor mn bevalling weg maar heb wel 8 katten vanmezelf he :bloos:
We zitten al in mei dus zal niet lang meer duren voor de eerste juni baby wordt geboren t liefste wel na 37 weken zwangerschap natuurlijk!
Die zalm was mn gyn toch ook niet echt blij mee dus laat ik het toch maar netjes ! Dan geniet ik er ook niet echt van ..... Oooohhh heerlijk al dat kleine grut om je heen ! Wel beter als ze voor je bevalling weg zijn maar ook wel saai ....zou het niet over mn hart kunnen krijgen om ze weg te doen haha. Acht katten, zal het zeggen hier tegen mn mannetje hihi
Ben benieuwd wie de eerste is die gaat bevallen ! Twee vriendinnen van mij zijn pas bevallen, allebei met 35 weken dus ben benieuwd of ik die trend voort ga zetten
als je ooit een kitten wil geef maar een gil heb zeker 2 nestjes per jaar Zolang mn katten t kunnen natuurlijk. Een keertje extra stofzuigen op een dag en mn huisje bijhouden voor de rest is t niets extra's ze gaan naar de kattenbak en eten hun brokjes dus niet veel erg in dat t er 8 zijn. Allemaal erg lief dus krijg veel liefde van ze Maar ga ff tosti eten en kids naar bed voordat je t weet zijn de mensen er al over 50 minuutjes
Die gil ga ik dan zeker geven ! Eet smakelijk meid en ik hou mn kleine meisje nog zeker 2 weken en 6 dagen binnen haha