Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wahwha nou idd zo het niet nemen en er niet meer heen gaan;)

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier is het bad ook al maanden te klein voor buikje :( maar het blijft heerlijk om te badderen vooral voor me rug .
    Ga bijna elke dag wel ff

Nou hier net ff snel gezogen gestoft en opgeruimd me mama komt zo langs en ik ken haar .
    Lig wel met me pyjama lekker op de bank .
    Ik denk dat ik miss een urine weg infectie heb ofzo die uitsraalt naar me nieren of iets want plassen doet zeer in me liezen en rug maar niet brandend dus miss is het me meisje wel die het me moeilijk maakt .
    Dus vanmiddag me slaapkamer uitmesten als moeders weg is en dan zzzzz.
    Slapen doe ik trouwens heeeel veeeel .

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hihihihi ook al zo´n moeder hahaahaa

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ja me moeder helpt met alles ondanks dat ze zelf vaak moe is door dr schildklier die niet meer werkt .
    Dus heb zelf hier maar iets gedaan ook al weet ik dat het niet goed zal zijn in haar ogen .

En ik vind me rugpijn niet erg maar dalijk doe ik teveel en komt me meisje al daar ben ik bang voor

zijn jullie ook zo winderig??

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

moeders zijn pietje precies. Mijn moeder heeft reuma maar helpt me elke woensdag behalce vandaag dan :)

gister mn eerste kitten gereserveerd om half 1 komen er weer kijken dus ben benieuwd

Deze is nu gereserveerd

6. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Bij mijn dochter is het uitgedraaid op een spoedkeizersnede omdat ze vast zat en de ontsluiting niet verder ging al 6cm. En de gyn wil dat risico niet meer lopen. Weet al van 20 weken dat het terug een keizersnede wordt. weet zelfs de datum al :D.

7. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen allemaal!!
    Jeetje, al 3 meiden naar het ziekenhuis geweest.... das niet zo mooi. Beebjes moeten toch echt nog even blijven zitten!!

Hier: controle vk gehad, alles ok. 12 kg aangekomen, bloeddruk goed, kleine met het hoofdje naar beneden maar nog niet ingedaald. Nog even en dan heb ik zwangerschapsverlof....

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ja het begint echt spannend te worden nu

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    als je zo leest van de dames die al opgenomen geweest zijn. het komt echt wel dichterbij nu he
    maar we moeten nog even onze beentjes toe houden he :)
    hier toch zeker tot na 23 mei :). Wil eerst m'n dochter haar verjaardag nog vieren.

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

degene die 1 juni uitgerekend zijn nog maar 6 dagen :eek:

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Dan is 37 weken er al poehhh eehhh

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Zoveel mensen online en dan zo rustig

Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 0 gasten) ‎Roosje23, ‎duimpje, ‎minifien, ‎nijntje1984+, ‎tihany, ‎Xaph

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dag dames!

Baby is gedraaid!!! Joepie! Had het echt niet gedacht, maar blijkbaar heeft het veel kracht in de armpjes en daardoor blijf ik beneden veel voelen. Het is wel wat gezakt op de curve (van P50 naar P25) maar vorige keer had ik ook net 2 weken moeten rusten. Dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Het gewicht werd nu geschat op 1.8 kg.
    Was eerst aan't twijfelen om misschien een week langer te gaan werken, maar een hoger geboortegewicht vind ik ook wel belangrijk. Denk dus dat ik na pinksteren gewoon ga thuis blijven. Moest het dan ook warmer weer worden, ben ik tenminste thuis als alles begint te zwellen.

Rondleiding in het zh was heel interessant! Ook voor m'n man. Hebben een rondleiding gehad maar ook meer uitleg over de arbeid en de bevalling. We weten nu wat ons ongeveer te wachten staat.

@ dames in het zh: Dat zal wel schrikken geweest zijn! Hopelijk blijven de beebjes nog even fijn bij de mama zitten.

@ bramtim: Fijn om weer een berichtje van je te lezen!

@ roosje: Wat een schatje, die Tiësto! :D

Voor het overige: wat kletsen jullie veel :p Heb wel alles gelezen, maar ben veel vergeten.

14. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Ben wel online maar ben ook nog andere dingen aan het doen......
    Kijk tussendoor op het forum.

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ga me zo maar eens omkleden ook al zou ik dolgraag nog ff terug duiken mn bedje in jammieee :gaap:

Blij dat jullie kleintje gedraaid is Nijntje! Hopelijk blijft het ook zo liggen ;)

Ooh mensen wat kan ik nog wel een paar uurtjes slapen maar over anderhalf uur weer bezoek. Nog ff douchen pfff totaal geen zin in eigenlijk En dan vanmiddag nog om boodschappen

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ook, moet nog werken... :) Pc thuis werkt nog steeds niet, dus kan alleen maar komen piepen op m'n werk. Maar hier moet dus nog het een en ander afgewerkt worden en mijn vervanger moet al serieus bijgestuurd worden...

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh ik kan ook nog uren slapen! Heb regelmatig pijnscheuten in m'n benen. Kan van het bekken of van m'n rug komen zei de gyn. En daardoor ook niet zo goed geslapen vannacht... En vanavond mag ik ook nog eens gaan werken van 19u tot 22u denk ik. Dus dan ook al niet vroeg ik bed... Ach, ik tel af!

Ik hoop ook dat baby nu niet meer draait. Maar volgens mij kan het wel nog niet? M'n man vindt het alleszins zielig dat baby nu misschien nog 6 weken met z'n hoofdje naar beneden moet zitten. Hij vindt dat toch niet praktisch :D

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @Silvia Spannend hoor!
    @ Nijntje super ben benieuwd of die van ons nu ook goed is gaan liggen die lag ook nog met het hoofdje naar boven I hopse so.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wanneer weet jij meer? Ik hoopte erop maar ging er mij niet op vastzetten want zoveel te groter is de ontgoocheling moest het niet zo zijn he.

Heb ook niet echt pijn ofzo gehad van het draaien. Naar mijn gevoel heeft het vorige week een paar keren dwars en vast gezeten :D

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou alles goed met iedereen zo te lezen ! gelukkig maar ........ hier last van krampen dus denkt dat mevrouw ook iets gaat zakken. Zo naar mn werk, nog 8 dagen werken en dan zit het erop :D Nijntje, mooi dat ze gedraaid is meis

Deel Deze Pagina