Belin, wij geven op de dag zelf een etentje thuis. Maar enkel voor de naaste familie. Wilden eerst ergens gaan eten, maar ofwel te duur voor wat het was ofwel midden in de zaak, tussen de andere klanten... Daarom gewoon thuis, dan ben ik zelf ook meer op m'n gemakje. Ben wel een leuk kleedje gaan kopen Nu nog eens gaan kijken voor trouwringen.
Nou dat klinkt allemaal erg gezellig toch ! Ringen moeten wij ook nog voor gaan kijken...leuk leuk leuk !
@Maxi en Belin, gefeliciteerd met jullie goede echo's!!! En weer 2 meisjes erbij!!! Geniet ervan Ik ga nu ff eten
@Lin71: wat een nieuws. Wel fijn dat er een oorzaak gevonden is die het mogelijk maakt dat het volgende keer niet weer mis gaat. Wel heel erg te horen dat het kindje niets mankeerde. Sterkte. @Maxi: leuk een meisje! Begrijp ik dat je al kinderen hebt? (sorry mijn geheugen...) En 2 trouwerijen al vrij snel. Leuk hoor. Ik ben inmiddels 7 jaar getrouwd en 11 jaar samen. Wat vliegt de tijd toch... Stella
ben hèt niet helemaal ne eens mause ik heb echt bi en verek van de pijn idd maar met intensiefe fisjo en polster en circus voor de bekken gaat het redelijk ik hoef dus nie pla dat zou wel heel EEG wezen en ik heb behorlijke bi hellaas , zielig hè die prikjes ik had ook moeite toen ze zo ouder was ze beseffen het veel meer hopeijk heefbiw er niet al te veel last van
He meiden, even een kort berichtje van mij! Hier alles goed en ik hoo pdat het met jullie ook allemaal goed gaat! Morgen hebben we de twintig weken echo! Spannend!!! Tot snel x
Jij zegt dat je verrekt van de pijn en dat je nu intensief behandeld wordt voor die klachten en dat het daardoor te behappen is, toch? Dat lijkt een andere situatie dan hoe Melanina het nu schetst, zij mag weer voor de helft aan het werk. Overigens deelde ik alleen de info die ik kreeg van mijn VK toen ik bij de vorige zwangerschap, net als nu, veel last had van m'n schaambot. Ik noemde toen de angst voor bekkeninstabiliteit en zij vertelde dat BI tegenwoordig al vrij snel gebruikt wordt voor klachten wat nog lang geen BI. Maar nogmaals, ik weet natuurlijk niet Melanina haar persoonlijke situatie, daar kan ik nog over oordelen.
zo weer ff normaal ned. ik zat op me telefoon te typen en polster is dus pliates hahaha nee mouze ik val je niet aan op je opmerking hoor meid maar ik herken wat melanie beschrijft wel zo was het ook bij mijn 1ste alleen nu de 2de is het dus vereggert , ik werkte toen ook half en nu zit ik al ruim 3 weken thuis en blijf dat ook doen ik las alleen die zin van plat liggen dus ik wou zeggen dat je niet plat hoef te liggen als je bi heb haha maak verder ook niet uit zo hier eindelijk weer online op de laptop pffff weet niet hoe ik het geflikt heb maar in iedergeval zit ik erop wel heel traag grrrrr, had eerst kpn dongel waardeloos hier , mocht hem terug brengen dus dat was wel weer netjes, nu vodafone dongel maar ook tergent langzaam , nog alleen telfort is de optie maar vrees dat het ook te maken heeft met een 6 jaar oude lappie ...morgen kijken wederom voor een nieuwe ...zucht word er moe van maar goed je kan tegenwoordig dus niet meer zonder hier nog steeds geen beep gevoeld, waarom ben ik nu weer zo onzeker
mijn vk noemt niks BI omdat ze zegt dat alle vrouwen een instabiele bekken moet krijgen om te baren . Iig heb ik hele erge last dus ik ga donderdag het proberen maar lukt het niet dan heb ik het iig geprobeert alles doet zeer liggen zitten draaien opstaan gaan zitten enz enz.
nou melanie klinkt toch niet zo lekker meid wat balen ik heb hele nuttige oefingen mee gekregen van de fisjo en die hielpen mij redelijk de dag door te komen hou je rustig en luister goed naar je lichaam en foceer het niet met werk
eigenlijk zegt jouw VK dus hetzelfde als de mijne... Wel enorm vervelend dat je zo veel last hebt! Dan duren 9 maanden best lang!
@: Maxi en Belin: Wat fijn weer goede echo's. En wat leuk weer twee meisjes!! @ Nijntje en Belin: succes met alle voorbereidingen, wij zijn zelf 31 augustus getrouwd. @ Melanina: Succes donderdag, hopelijk valt het mee. Anders gewoon je rust nemen hoor. @ iedereen: nog een fijne avond. Net mijn eerste roze cadeautje gekregen. Lief hoor...
Goedemorgen, @ ego: gelukkig vanavond weer naar de VK, ik voel de kleine nog steeds niet, dat maakt me zo onzeker!! Ik kan bijna niet wachten tot ik de kleine de eerste keer voel.
Krissie en moettie, veel succes en plezier met jullie 20 weken echo ! Minifien, veel plezier bij je controle vandaag meid ! Hier lles goed. Vandaag weer werken en dan morgen vrij voor de crematie. Voel me verder wel goed, slaap beter de laatste nachten en voel de hele tijd mn kleine meisje, heerlijk !!!!!
Iedereen met een echo of controle: veel succes en veel plezier! Hier is baby weer rustiger. Gisterenavond op de bank niet veel gevoeld, maar in bed dan weer wel. Maar bij mij is het ook heel gek. Als ik naar toilet ben kunnen gaan, dan voel ik even de kleine iets minder. Precies alsof de darmen dan minder drukken tegen mijn baarmoeder. Vannacht weer heerlijk geslapen. Wilde opstaan toen de wekker afliep, maar ben nog bijna een uur terug in slaap gevallen! Uiteindelijk nog goed op tijd op m'n werk geraakt enne... ben uitgeslapen Gisteren vroeg er iemand waar ik m'n t-shirt met 'do not touch' had gekocht en ik zou naar het merk kijken (ik dacht dat het Moettie was). Nou, het merk is 'supermom'. Veel succes met zoeken!